Аз карам с инжектори Rail Metis - писал съм в тази тема.
Комплекта (4 инжектора и разпределителна рейка) в момента се намира за под 100 лв. За 7 месеца каране съм доволен от тях - не съм имал проблеми. Не че и карам много де...
Фобос 1 или Фобос 4
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Като цяло не с бях интересувал за цената им досега,но не ми изглеждат супер надеждни като инжектори...доста подобни са на простата им рейка,но ще спестиш място :) Като цяло купувай смело и монтирай...много я умуваш :)
- Ton4o_84
- Мнения: 91
- Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
- Автомобил: Шкода Октавия 97
- Двигател: AEE
- Местоположение: Пловдив
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Здравейте, имам няколко въпроса относно тороидална газова бутилка и прикачвам снимки, защото искам да доизясня някои подробности с ваша помощ разбира се.
-На предната страница бях задал въпрос за размера на нивомер мултиклапан, защото варираха от 180-230/30. 30-ката разбрах, че не ме вълнува, защото тороидалната бутилка няма наклон.
Прилагам ви снимка на бутилката с цел да ме упътите какъв мултиклапан да закупя.
Забележете горе има едно число 235 над 1991. Това ли е моя ориентир

Ето го мястото за нивомера мултиклапан.

Ето и цялостна снимка на бутилката.

Ето и линка на офертата във сайта на фобос http://fobosgas.com/product/667/palen-kit-gazova-inzhektsionna-sistema-fobos-1-plus-obdii-za-propan-butan-3-4-tsilindara.html#.U2D1KFe5DTs
-Можете ли да ми кажете стават ли нивомерите които се предлагат за торидална бутилка и кой точно да поръчам за тази. Защото има едни дето са на /30, други не и незнам кои точно.
-Благодаря!!
-На предната страница бях задал въпрос за размера на нивомер мултиклапан, защото варираха от 180-230/30. 30-ката разбрах, че не ме вълнува, защото тороидалната бутилка няма наклон.
Прилагам ви снимка на бутилката с цел да ме упътите какъв мултиклапан да закупя.
Забележете горе има едно число 235 над 1991. Това ли е моя ориентир

Ето го мястото за нивомера мултиклапан.

Ето и цялостна снимка на бутилката.

Ето и линка на офертата във сайта на фобос http://fobosgas.com/product/667/palen-kit-gazova-inzhektsionna-sistema-fobos-1-plus-obdii-za-propan-butan-3-4-tsilindara.html#.U2D1KFe5DTs
-Можете ли да ми кажете стават ли нивомерите които се предлагат за торидална бутилка и кой точно да поръчам за тази. Защото има едни дето са на /30, други не и незнам кои точно.
-Благодаря!!
Последна промяна от Ton4o_84 на Пет 09 май 2014 16:00, променено общо 1 път.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Доколкото виждам и разчитам и аз съм на твоето мнение...от друга страна за мен е нерентабилно да сложиш тази бутилка.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Фобос 1 или Фобос 4
От къде я изрови тая антика
До колкото виждам е от 91-ва и сега ако вкарат прегледите няма да те пуснат никога.А и паспорт за нея?Пък и е за външен монтаж,демек трябва да изрежеш дупка в пода на багажника за да се подаде от вън,освен ако мястото за резервната гума при шкодата не е доста голямо и се събира и така.

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Изпарителят и рейката от офертата не струват.
Купи си нова бутилка с вътрешна гърловина.
Купи си нова бутилка с вътрешна гърловина.
- Ton4o_84
- Мнения: 91
- Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
- Автомобил: Шкода Октавия 97
- Двигател: AEE
- Местоположение: Пловдив
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Бутилката се събира на мястото на резервната гума, даже и за още пита.
Бутилката е от внесена от Италия кола и работила една година в България и дори минала технически преглед тук.
Бутилката ще я карам в петък на преглед да видя дали ще мога да я регистрирам, но не би трябвало да имам проблем, след като годината на производство нямала значение, а изправността й.
В случай, че мине прегледа, кой от мултиклапаните да избера като за нея.
п.п. muns61 Сега видях коментарът ти. Ще вземам единичните инжектори Метис с Томасето Аляска. Отговорих на съобщението ти на лични тогава с въпрос, но май не си го видял.
Бутилката е от внесена от Италия кола и работила една година в България и дори минала технически преглед тук.
Бутилката ще я карам в петък на преглед да видя дали ще мога да я регистрирам, но не би трябвало да имам проблем, след като годината на производство нямала значение, а изправността й.
В случай, че мине прегледа, кой от мултиклапаните да избера като за нея.
п.п. muns61 Сега видях коментарът ти. Ще вземам единичните инжектори Метис с Томасето Аляска. Отговорих на съобщението ти на лични тогава с въпрос, но май не си го видял.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Би ли споделил къде е офертата в тази бутилка след цялата галимация спрямо една чисто нова ? А годините си оказват влиянието след годините ползване.Не че не става,но да не се окаже,че за 20-30-40лв се занимаваш с глупости.
- Ton4o_84
- Мнения: 91
- Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
- Автомобил: Шкода Октавия 97
- Двигател: AEE
- Местоположение: Пловдив
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Бутилката ми е подарък от наш близък, който си тача много и затова бутилката освен икономическа има и сантиментална стойност за мен.
-Бутилката мина тест преглед и получи паспорт, а думите на газаджията бяха, че била по-добра и от нова, защото била от старите дебелостенни бутилки и се изсмя като го питах след колко време ще трябва да я хвърля
А що се отнася до фобоса - купих го и се започва.
Ето целия комплект по мое желание = 632лв

-Бутилката мина тест преглед и получи паспорт, а думите на газаджията бяха, че била по-добра и от нова, защото била от старите дебелостенни бутилки и се изсмя като го питах след колко време ще трябва да я хвърля

А що се отнася до фобоса - купих го и се започва.
Ето целия комплект по мое желание = 632лв


- plameney
- Мнения: 397
- Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
- Автомобил: Passat B5 1.6
- Двигател: ARM 2000
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Честито за покупката!
Пожелавам ти приятни часове на работа с монтажа.Бачкай си без излишен зор и нерви а накрая ще поучиш удовлетворението от нещо с което си се преборил.Аз се кефя на моя Фобос и си свиркам,двете ми коли са с такъв и никакви грижи,нищо че някои колеги даже газаджий,разправят ми той фобоса такъв,той Фобоса онакъв...
Успех с работата
Пожелавам ти приятни часове на работа с монтажа.Бачкай си без излишен зор и нерви а накрая ще поучиш удовлетворението от нещо с което си се преборил.Аз се кефя на моя Фобос и си свиркам,двете ми коли са с такъв и никакви грижи,нищо че някои колеги даже газаджий,разправят ми той фобоса такъв,той Фобоса онакъв...
Успех с работата

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Браво.Приятен монтаж мога да ти пожелая 

- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Браво, колега!
От всичко, което виждам снимано - бих искал мнение как е филтъра за изпарена газ, ама това след като я покараш малко. И аз се колебаех за такъв, разглобяем, ама в крайна сметка си взех капсулован.
Успех с монтажа, и в последствие - приятни моменти с настройката!

От всичко, което виждам снимано - бих искал мнение как е филтъра за изпарена газ, ама това след като я покараш малко. И аз се колебаех за такъв, разглобяем, ама в крайна сметка си взех капсулован.
Успех с монтажа, и в последствие - приятни моменти с настройката!


- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Късмет с монтажа за по-малко проблеми :) !
- Ton4o_84
- Мнения: 91
- Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
- Автомобил: Шкода Октавия 97
- Двигател: AEE
- Местоположение: Пловдив
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Благодаря за пожеланията, ама и Вие ме понаглеждайте и пляскайте през ръцете
mrpetrov този филтър не беше в комплекта от страницата с офертата, но се радвам, защото се чудех как да им обясня кой филтър искам и второ, дали ще ми го сложат, но ето че е налице :).
-Исках него защото е мега лесен за обслужване, Самия му корпус има отливки във формата на гайки където са входа и изхода и лесно се разглобява с два гаечни ключа.
-Иначе това което знам за този филтър от форумите, че не е много подходящ за инжекциони които са с по-голям дебит и работа над 2бара газова фаза, защото пропусквателната площ на филтърчето била по-малка от тези капсулованите.
-Ще го видим филтъра, темата няма да приключи с инсталацията на ГИ-то

mrpetrov този филтър не беше в комплекта от страницата с офертата, но се радвам, защото се чудех как да им обясня кой филтър искам и второ, дали ще ми го сложат, но ето че е налице :).
-Исках него защото е мега лесен за обслужване, Самия му корпус има отливки във формата на гайки където са входа и изхода и лесно се разглобява с два гаечни ключа.
-Иначе това което знам за този филтър от форумите, че не е много подходящ за инжекциони които са с по-голям дебит и работа над 2бара газова фаза, защото пропусквателната площ на филтърчето била по-малка от тези капсулованите.
-Ще го видим филтъра, темата няма да приключи с инсталацията на ГИ-то

-
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Въпросният филтър, който обсъждате колеги има сериозен недостатък :) Ползвал съм такъв, обслужвал съм го и мога да говоря от опит! Да, лесен е за обслужване, да излиза малко по-евтино да се сменява филтъра вграден в него, отколкото да се вземе капсулован, НО при смяната на филтърчето и сглобяването му обратно има опасност да се скъса или наруши цялостта на един гумен опръстен. Препоръчва се при сглобяването да се намаже с малко масло или друг вид смазка, за да влезе по лесно (релано се завърта и приплъзва). Дори да сте направили всичко необходимо има опасност от такова нещо, като първоначално няма да разберете, че се е случило. Да, обаче в последствие започва леко да изпуска газ от скъсания опръстен и е неприятно, защото ако не знаеш откъде ти мирише, трудно се открива точно там, още повече, че количеството не е голямо. Това ме накара да мина на капсуловани филтри иначе и аз бях решил в началото да си ползвам този :) Все пак вече си го взел, ползвай го, обслужвай си го ако ти е кеф, но имай едно на ум какво може да се случи, за да не останеш изненадан! ПОЗДРАВИ 

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта