Здравейте колеги. Преди да ме нахраните че несъм погледнал търсачката ще ви кажа че моите симтоми са по-различни ;) защото доста четох из другите теми ;)
1. имам вибрация когато се движа бавно по инерция и в момента в който колата спре независимо дали съм натиснал спирачката или от самосебеси вибрациата изчезва. Нито педала на газта, нито този на съединителия оказва някакво влияние на треперенето да го наречеме.
2. при движение със 180 км/ч или по-малко няма никакви вибрации, а въпросните по-скоро ги оприличавам на работа на 3 цилиндъра.
3. когато пусна колата да пъпли на първа предавка без да подавам газ пак се проявява проблема. В този момент показанията на ГНП дава стойности вместо 2.2-2.6г/м, шантри от около 1,4 до 4 и нещо.
4. Според майстора ми маховика вече искал да се пенсионира но принципно небил още и с двата крака... но не ми гарантира че е от него проблема.
Ще съм благодарен ако запознатите споделят мнение ;)
golf 4 98' TDI 110к.с. AHF Този проблем от маховика ли е...?
- kkaalliinn
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 22 юли 2005 12:13
- Автомобил: goUf 4 TDI 110
- Двигател: 98
- Местоположение: София
- niki1_j
- Мнения: 671
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
- Автомобил: Golf MK IV
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
Re: golf 4 98' TDI 110к.с. AHF Този проблем от маховика ли е
Привет,
Не е в правилният раздел темата. И все пак, нека по - вещите от мен да кажат, но си мисля че може и да не е от маховика. От опит знам, че ако имаш ядове с маховика, сутрин при студен старт се появява едно клатене на мотора в коша. Като натиснеш съединителя и изчезва. Малко по-късно започва да думка при палене и гасене. От там нататък - смяна :). Може нещо дюза, знам ли ...
Не е в правилният раздел темата. И все пак, нека по - вещите от мен да кажат, но си мисля че може и да не е от маховика. От опит знам, че ако имаш ядове с маховика, сутрин при студен старт се появява едно клатене на мотора в коша. Като натиснеш съединителя и изчезва. Малко по-късно започва да думка при палене и гасене. От там нататък - смяна :). Може нещо дюза, знам ли ...
- kkaalliinn
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 22 юли 2005 12:13
- Автомобил: goUf 4 TDI 110
- Двигател: 98
- Местоположение: София
Re: golf 4 98' TDI 110к.с. AHF Този проблем от маховика ли е
пробвах я, работи идеално на студено. Мотора почти непотрепва, а потрепшането си е абсолютно равномерно и е характерно за работещ двигател. Като натисна съединителя, маховика толкова леко трепти че дори се съмнявам дали тази вибрация на педала не е от самия двигател. Всъщност маховика нетрябва ли да обира тази вибрация?
- niki1_j
- Мнения: 671
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
- Автомобил: Golf MK IV
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
Re: golf 4 98' TDI 110к.с. AHF Този проблем от маховика ли е
Маховика има много сложно действие, което няма да мога да обясня в рамките на 1 пост. Идеята е че симптомите му са тези, които описах по - горе.
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: golf 4 98' TDI 110к.с. AHF Този проблем от маховика ли е
Центровката гледана ли е,милиграмите на празен ход колко са!? 

- kkaalliinn
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 22 юли 2005 12:13
- Автомобил: goUf 4 TDI 110
- Двигател: 98
- Местоположение: София
Re: golf 4 98' TDI 110к.с. AHF Този проблем от маховика ли е
2,2-2,4
tova e na miasto
ina4e kato palia poniakoga se 4uva edno dumkane i kolata se raztrisa. i v tozi moment daje mi gubi pametta na tabloto, vsi4ko se restartira. dnes 6te smenia akomulatora 6toto ot 620A e stanal 250A (meriha go)
tova e na miasto
ina4e kato palia poniakoga se 4uva edno dumkane i kolata se raztrisa. i v tozi moment daje mi gubi pametta na tabloto, vsi4ko se restartira. dnes 6te smenia akomulatora 6toto ot 620A e stanal 250A (meriha go)
Последна промяна от IvanMan на Чет 01 май 2014 22:03, променено общо 1 път.
Причина: Кирилицата е задължителна!
Причина: Кирилицата е задължителна!
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: golf 4 98' TDI 110к.с. AHF Този проблем от маховика ли е
50/50 проблема ти не е от маховика!изписано е и по тази тема и най-лесния лек е чип!!!но лично мое мнение е че и маховика ти дава някакви признаци на пенсия,но си далеч от момента на смяната!
- kkaalliinn
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 22 юли 2005 12:13
- Автомобил: goUf 4 TDI 110
- Двигател: 98
- Местоположение: София
Re: golf 4 98' TDI 110к.с. AHF Този проблем от маховика ли е
чип? колата има проблем а аз да я чипвам? това как ще рещи проблема? ако става само с пипане на софтуера то би трябвало и без конете да се пипат да може да се погъделичка "стойностно"
- tdi fen
- Мнения: 4722
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: golf 4 98' TDI 110к.с. AHF Този проблем от маховика ли е
при мен е маховика но като се появи неравномерната работа и клатенето най вече се проявява на свободна като натисна спирачката с натискане на съединителя изчезва
Последна промяна от tdi fen на Съб 03 май 2014 17:53, променено общо 1 път.
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: golf 4 98' TDI 110к.с. AHF Този проблем от маховика ли е
Шеста година карам с абсолютно същите симптоми ,ама хич не ми пука.Като му дойде времето ще сменявам комплект маховик+ съединител.
За момента маховика ми е перфектен,въпреки че колата е на над 280х.км реални.
Преди време Niks76 беше писал,че проблема се решава с чисто нова помпа.
Провери си все пак центрофката,може и милиграмите да се пипнат леко и да се пооправи.
За момента маховика ми е перфектен,въпреки че колата е на над 280х.км реални.
Преди време Niks76 беше писал,че проблема се решава с чисто нова помпа.

Провери си все пак центрофката,може и милиграмите да се пипнат леко и да се пооправи.
- kkaalliinn
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 22 юли 2005 12:13
- Автомобил: goUf 4 TDI 110
- Двигател: 98
- Местоположение: София
Re: golf 4 98' TDI 110к.с. AHF Този проблем от маховика ли е
помпата я центроваха, а когато се заклати нито натискане на съединителя, нито на спираюката момага. Единственото нещо което спира клатенето е спирането на движението. Рязко спира да трепери щом колата спре да се движи, абсолютно едновременно.
- tdi fen
- Мнения: 4722
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: golf 4 98' TDI 110к.с. AHF Този проблем от маховика ли е
при мен няма значение дали се движи или съм спрял появи ли се тресе и се клати и на място докато не натисна съединителя честно ме дразни,но не ми се сменя защото го сменях няма и 20-30 хил.км. и пак се разтропа според мен ако е от маховика не му обръщай внимание наливай нафта и си край
- kkaalliinn
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 22 юли 2005 12:13
- Автомобил: goUf 4 TDI 110
- Двигател: 98
- Местоположение: София
Re: golf 4 98' TDI 110к.с. AHF Този проблем от маховика ли е
именно, при мен е различно, за дизелджия ли съм или за механик или да махам катализатора. Всеки майстор иска да помогне като за начало да направи опит с диагностика и 30 лв съответно, пък после дай да пробваме с еди кое си и кинтите летят а голфа пак си кашля :D
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: golf 4 98' TDI 110к.с. AHF Този проблем от маховика ли е
Махни катализатора на първо време.Той не ти трябва.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: golf 4 98' TDI 110к.с. AHF Този проблем от маховика ли е
nasko1978 написа:Шеста година карам с абсолютно същите симптоми ,ама хич не ми пука.Като му дойде времето ще сменявам комплект маховик+ съединител.
За момента маховика ми е перфектен,въпреки че колата е на над 280х.км реални.
Преди време Niks76 беше писал,че проблема се решава с чисто нова помпа.![]()
Провери си все пак центрофката,може и милиграмите да се пипнат леко и да се пооправи.
Моята 4ка я карах с ГНП от донор на истински 60 000км. Не е от там проблема. Най-близкото което открихме бяха омекналите пружини на клапаните, от там и повдигачите препълват често с масло, успоредно с това губи някой цилиндър и почва "треперенето" и "клатенето" на мотора. Но софтуера copy/paste от автомат картите с няколко корекции за да работи Н75 коректно за сега си е най-ефективното решение.
Към автора - да, може да се коригира софта без да се вдига мощноста. Но няма смисъл, колегата Brezel(а и всеки който сглабя софтуер, просто не им се знаимава) може да ти качи едновеременно коригирани карти само за твоя проблем и отделно такива с надута турбина. Компа на твоята кола позволява да се качат успоредно 2 софтуера. След това смяната между тях отнема 1мин през VCDS. Аз карах така моя Г4 и е доста удачно решение. Зимата си бях на 110кс, лятото на 138кс(на колелата)

ПП: Почти никога не е от маховика, несправедливо набеден детайл е това. Когато е разбит, това е съпроводено с много отчетливо блъскане и стържене. И няма вариант да си го караш така 2-3г, доразпада се бързо бързо.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта