Колеги, дайте съвет !
Колата е Фолксваген Шаран, октомври 1998, VR6 мотор 2,8, 174 к.с., бензин, та въпроса ми е :
климатроника /двузонов/ при запалване се включва, като позагрее малко и 100 пъти да я загасиш и да я запалиш-не се включва. Като изстине добре пак при запалване се включва.
Разбрах, че това било от настройките т.е. с някой от бутоните или комбинация от бутони може да се пренастрой
Ако някой знае нещо по въпроса, моля да помогне
проблем с климатроника Sharan VR6
- anonym0us
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ηετρϰζ
Re: проблем с климатроника
ДА колега, това е функция която се променя от диагностиката (ВАГКОМ)
И при мен се вкл. при всяко студено палене! Ако имат повече от 2 часа и колата не е палена, се вкл. пак автоматично!
Ако я изкл. примерно и след 1 час и 20 мин. я запалиш, няма да се пусне автоматично! Поне така съм забелязъл да прави моя
Не знам да има някакъв проблем, това си е нормално!
И при мен се вкл. при всяко студено палене! Ако имат повече от 2 часа и колата не е палена, се вкл. пак автоматично!
Ако я изкл. примерно и след 1 час и 20 мин. я запалиш, няма да се пусне автоматично! Поне така съм забелязъл да прави моя

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13539
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: проблем с климатроника
@ "..климатроника /двузонов/.."
Сигурен ли си в това ??? Ако няма отвори по тавана си е чист еднозонов, не се лъжи по двойния дисплей и бутони.
По-добре да се пуска зада няма ремонт после на уплътнението на вала на компресора.
Сигурен ли си в това ??? Ако няма отвори по тавана си е чист еднозонов, не се лъжи по двойния дисплей и бутони.
По-добре да се пуска зада няма ремонт после на уплътнението на вала на компресора.
Re: проблем с климатроника
колега, така знам, че е двузонов, верно на дисплея има копчета за пускане само отпред и копчета за отзад..знам ли какъв е
..но това пускане на климатроника при студено палене е доста дразнещо

..но това пускане на климатроника при студено палене е доста дразнещо
- anonym0us
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ηετρϰζ
Re: проблем с климатроника
Да доста е дразнещо, и до колкото знам, тази опция я има и на Ауди! До някъде е дразнещо, до някъде си е предимство! Примерно, зимата като не ползваш климатроникя 4 месеца, е доста време, и нали знаеш, че трябва да се обръща фреона! С две думи компресора трябва да поработва. Затова все още аз не съм, махнал тази опция! Може да ти я махнат на диагностика, стига да знае какво прави човека! Но не мисля, че има проблем за компресора не се притеснявай! То ако имаше проблем, нямаше да се пуска автоматично, както е с колите само с клима :) Там няма такава екстра, защото не е препорачително! Дано не съм те подвел, но така са ми казали ваг-аджии 

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13539
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: проблем с климатроника
Щом нямаш отвори на тавана за задния ред седалки си е еднозонов. Другите бутони регулират вентилатора в заден ляв калник/ джоба/ Друго показтелно за 1 зонов е регулираш температурата с левия набор бутони и тпоказанието на температурата на десния набор /дисплей / се променя заедно с левия със същите показния.
Толкова им е и акъла на джамбазите детъо са ти казали,че е двузонов.
Толкова им е и акъла на джамбазите детъо са ти казали,че е двузонов.
Последна промяна от kris11 на Сря 14 май 2014 9:31, променено общо 1 път.
Re: проблем с климатроника
не,че има голямо значение, но с левия набор бутони се регулира само левите показатели на дисплея, а с десните дутони-десните показатели.
Колеги, благодаря за отговорите, в крайна сметка ме притеснява да не прецакам компресора на климатроника или нещо друго да се прецака. Ще отида на ВАГКОМ да видя какво ще направят пишман майсторите
Колеги, благодаря за отговорите, в крайна сметка ме притеснява да не прецакам компресора на климатроника или нещо друго да се прецака. Ще отида на ВАГКОМ да видя какво ще направят пишман майсторите
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13539
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: проблем с климатроника
няма да се прецака.По-добре да врътне малко за да не корозира вала на компресора.Надира уплътнението и "фреона" изфирясва, или дозареждаш и след няколко месеца си пак на изходна пшозиция.
Моя го вклзщчвам и зимно време при +сова температура да повърти. От зареждането 2011 г досега си работи / има си го "фреона".
Офф - имах дърта Алфа 155 /95/ набор и там беше така реализирано-палиш и след малко се включва компресора. 2006г правих опит за дозареждане - взе под 30 гр и докато я продам в края на 2008г климатика си работеше.
Моя го вклзщчвам и зимно време при +сова температура да повърти. От зареждането 2011 г досега си работи / има си го "фреона".
Офф - имах дърта Алфа 155 /95/ набор и там беше така реализирано-палиш и след малко се включва компресора. 2006г правих опит за дозареждане - взе под 30 гр и докато я продам в края на 2008г климатика си работеше.
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта