Колата е форд галакси 1,9 афн проблема е следния при подаване на повечко газ към 2200 в този диапазон обороти колата забива а реално не пренадува държи си стабилно налягане което гледам на ваг кома . Сменен е Н75,малкия клапан след него,геометрията се движи добре,вакум маркучите са здрави . Грешката която връща е за налягане в колектора .
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
Катализатора е на колата ако има голямо значение .



1.9 афн загуба на мощност
- dispatch
- Мнения: 615
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Загуба на мощност 1.9 афн
Гледаш, че исканите и даваните стойности на налягането са едни и същи и тя пак влиза в авариен режим и набива тази грешка......., така ли 

- produxan
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Загуба на мощност 1.9 афн
Точно така това е интересното на ваг кома не минава 1 бар налягането , а колата забива .
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Загуба на мощност 1.9 афн
Един бар общо или без атмосферното???
Напиши го в цифри,а най-добре е да дадеш логовете.
Вероятно не надува достатъчно.
Напиши го в цифри,а най-добре е да дадеш логовете.
Вероятно не надува достатъчно.

Re: Загуба на мощност 1.9 афн
nasko1978 написа:Един бар общо или без атмосферното???
Напиши го в цифри,а най-добре е да дадеш логовете.
Вероятно не надува достатъчно.
Точно се канех това да питам,,,, и другото - колата забива на 2000 и после тръгва, или въобще не тръгва

- produxan
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Загуба на мощност 1.9 афн
Ако е с акмосферното показва почти 2 говоря без него,забива и влиза в авариен режим .
На коя скорост да направя лога и на кой канали или само на този канал който виждам налягането ?
На коя скорост да направя лога и на кой канали или само на този канал който виждам налягането ?
- samo_pechka
- Мнения: 8992
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Загуба на мощност 1.9 афн
Един път 1,3,11 и втори път 8,10,11 , мисля, че ще се изясни картинката общо взето....
На четвърта от 1600об/мин до към 4000об/мин , или тя не ги достига
П.п. колата да е напълно загряла ,както си на четвърта на 1600об почваш лога и настъпваш педала до дупка и не го връщаш до 4к.об. След това връщаш до край газта , намаляш, изключващ от скорост ,спираш , на свободна без консуматори и приключваш лога. Внимавай да не направите беля
най-добре двама да сте , единия кара , другия на лаптопа ! Предполагам и на трета ще стане добър лога, на някой по-дълъг баир .....
А м/у другото затапен ли ти е ЕГР клапана с ламаринка, да не стои полуотворен през цялото време ??
На четвърта от 1600об/мин до към 4000об/мин , или тя не ги достига
П.п. колата да е напълно загряла ,както си на четвърта на 1600об почваш лога и настъпваш педала до дупка и не го връщаш до 4к.об. След това връщаш до край газта , намаляш, изключващ от скорост ,спираш , на свободна без консуматори и приключваш лога. Внимавай да не направите беля

А м/у другото затапен ли ти е ЕГР клапана с ламаринка, да не стои полуотворен през цялото време ??

- produxan
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Загуба на мощност 1.9 афн
ЕГР не е затапен. Днес ще опитам да направя логове на колата и да ги кача.
- produxan
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Загуба на мощност 1.9 афн
Ето ги логовете на единия лог колата влезе в авариен режим .
http://dox.bg/files/dw?a=1cde346e9a
http://dox.bg/files/dw?a=b1b4b1cca0
http://dox.bg/files/dw?a=1cde346e9a
http://dox.bg/files/dw?a=b1b4b1cca0
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Загуба на мощност 1.9 афн
Защо немахнеш катализатора ???
Питам от любопитство колега.
Виж си вакумните маркучи колега.Някъде имаш пробит.Може да се окаже и актуатора.
Проверяваш маркучи,актуатор и Н75.
Питам от любопитство колега.
Виж си вакумните маркучи колега.Някъде имаш пробит.Може да се окаже и актуатора.
Проверяваш маркучи,актуатор и Н75.
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Загуба на мощност 1.9 афн
Турбото не надува,очевадно е!
Търси причини - актуатор,вакууми или пробив по маркучите.Колата пуши ли много?
Търси причини - актуатор,вакууми или пробив по маркучите.Колата пуши ли много?
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Загуба на мощност 1.9 афн
Аз залагам на маркучето в компютъра
- samo_pechka
- Мнения: 8992
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Загуба на мощност 1.9 афн
Не съм запознат , но МАП-а в компа им ли е ..кофти работа , сигурно се е напълнил и с масло .
- produxan
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Загуба на мощност 1.9 афн
А как се сваля компютъра точно ,защото вчера разхвърлих таблото ,но не мога да го освободя за да го извадя на отвратително място е . Някой ако е вадил да даде някой жокер . 

Re: Загуба на мощност 1.9 афн
За компа няма някаква специална тайна, там си e малко с напипване, защото мястото е кът, Болтчетата са еврейска звезда с дупка, Малко напъване трябва за да се развие стойката и читави ключета, защото ментетата 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта