Голф 4 110к.с. AHF не върви в ниските обороти

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
ozon-t
Мнения: 198
Регистриран на: Съб 09 апр 2011 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Голф 4 110к.с. AHF не върви в ниските обороти

Мнениеот ozon-t » Сря 07 май 2014 11:45


Колеги привет.Искам да попитам ви попитам нещо.Карам г4 1.9 тди 110к.с. ахф с чип от брезел.Обаче я усещам мудна в ниските обороти.Например карам на 2 скорост с 1000 оборота давам пълна газ и до 1400-1500 мъка братко и вече след тези обороти се изтрелва.Според вас това нормално ли е.Закачъл съм я на ваг ком ама няма никакви грешки.Подменил съм вакумните маркучи абсолютно всичките с нови.Във високите обороти няма проблеми.Ако някой знае нека пише за да знам дали е нормално или да търсиме причина защо е така!Поздрави




xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Голф 4 110к.с. AHF не върви в ниските обороти

Мнениеот xxx_man » Сря 07 май 2014 15:08


Колега със стоково турбо толкова!!!Предполагам знаеш кога почва да духа вентилатора!


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: Голф 4 110к.с. AHF не върви в ниските обороти

Мнениеот novatora » Сря 07 май 2014 15:19


Явно чипа ти е настроен да дърпа във високите. Пълната тяга на турбото е след 1800 оборота. Така че и това е под значение. Ако не си сменял скоро въздушен и горивен филтър, подмени ги и ще имаш малко подобрение.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 4 110к.с. AHF не върви в ниските обороти

Мнениеот Zinoto » Сря 07 май 2014 16:00


С настройки на помпата може да се подобри значително, освен това зависи от дебитомера и дали турбината е напълно отворена, често ги настройват така, че да не забива дори и да не се движи добре геометрията. Моята без чип си тръгва доволно от 1200 оборота на втора.


ozon-t
Мнения: 198
Регистриран на: Съб 09 апр 2011 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Голф 4 110к.с. AHF не върви в ниските обороти

Мнениеот ozon-t » Сря 07 май 2014 16:42


А дебитомера на тази кола подлежи ли на чистене.


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Голф 4 110к.с. AHF не върви в ниските обороти

Мнениеот xxx_man » Сря 07 май 2014 17:22


с контактен спрей сваляш и пръскаш :)


ozon-t
Мнения: 198
Регистриран на: Съб 09 апр 2011 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Голф 4 110к.с. AHF не върви в ниските обороти

Мнениеот ozon-t » Сря 07 май 2014 17:40


Благодаря ви колеги.А като го почистя с контактен спрей предполагам че няма да го повредя?Аз даже незнам и какво представлява никога не съм го виждал свален.Само му вадя буксата като сменям филтъра.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 4 110к.с. AHF не върви в ниските обороти

Мнениеот Zinoto » Сря 07 май 2014 20:08


Дебитомера ти е пълнител, там където е буксата има две болтчета, но се развиват със специално ключе, пробвай с клещи. Не очаквай чудеса, а и спрея едва ли ще го почисти добре. Проблема не е, че не прави добър контакт, с обикновен дезодорант ще постигнеш същия резултат.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Голф 4 110к.с. AHF не върви в ниските обороти

Мнениеот samo_pechka » Сря 07 май 2014 20:22


Аз ползвам спрей за спирачни системи . Но на тръгнал да мре дебитомер ...нов му е майката , ест. първо се пробва с почистване . Но така като чета , едва ли има проблем с дебитомер , колата си върви явно доволно добре . А че не тръгва от 1000 оборота добре , еми няма да тръгне , то коя дръпва от тези обороти , вече от 1200-1300 -почва да се усеща . Само да питам колега , то сигурно си го направил , затапил ли си ЕГР-а с ламарина ?


ozon-t
Мнения: 198
Регистриран на: Съб 09 апр 2011 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Голф 4 110к.с. AHF не върви в ниските обороти

Мнениеот ozon-t » Сря 07 май 2014 21:47


Колега егр-а е ограничен софтуерно ама не е затапен.ще има ли ефект ако се затапи и ако да ще съм много благодарен да ми кажеш как.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Голф 4 110к.с. AHF не върви в ниските обороти

Мнениеот samo_pechka » Чет 08 май 2014 8:56


С ламаринка (ок. 1 мм дебела, ако е неръждаема може и 0.6мм да бъде ) м/у смук.колектор и самия ЕГР . Колата живва още малко заради затапването ( дебитомера показва увеличен дебит през него и пуща още малко нафта )


ozon-t
Мнения: 198
Регистриран на: Съб 09 апр 2011 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Голф 4 110к.с. AHF не върви в ниските обороти

Мнениеот ozon-t » Чет 08 май 2014 20:35


Колега това ще го направя задължително само незнам къде да я сложа ламаринката дали да е отдолу или отгоре на тръбичката ама то едвали има значение въпроса е да се запуши.Дано само зимата да не почне да загрява бавно заради тази интервенция.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Голф 4 110к.с. AHF не върви в ниските обороти

Мнениеот samo_pechka » Чет 08 май 2014 21:16


Горе при смук. колектор я сложи . И да, ще загрява малко по-бавно зимата :redface , това му е негатива , останалото е само плюсове.


ozon-t
Мнения: 198
Регистриран на: Съб 09 апр 2011 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Голф 4 110к.с. AHF не върви в ниските обороти

Мнениеот ozon-t » Чет 08 май 2014 22:02


Благодаря колега жив и здрав да си. :th_up Само дано не загравя хептен бавно зимата.


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 110к.с. AHF не върви в ниските обороти

Мнениеот SACHO7803 » Чет 08 май 2014 23:13


колега ако искаш кола която да литва от 1000об вземи си HDI.и егр-и да затапваш и квито и игри да играйш това е праисторическият ваг-автомобил.две аудита смених и двете са мудни в ниските с чип или без с егр или без.когато хората създаваха комънрейл немците са били на обучение.докато французина оптимизираше дизела с хди-системи то немеца пробва система за тирове-помпа-дюза.-..ееееееее сетиха се наскоро кво да правят.но късно.....хората отидоха на луната а немеца..................нямам думи...явно ще останат известни с голф 2-железният автомобил :biggrin



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта