maerto написа:2 Faults Found:
17663 - Engine Coolant Temp Sensor (G62)
P1255 - 35-10 - Short to Ground - Intermittent
18034 - Powertrain Data Bus
P1626 - 35-00 - Missing Message from TCU
Readiness: N/A
Първата грешка е за температурен датчик,предполагам е за смяна.
Според втората не може да се осъществи връзка между ECU-то и кутията,ако е ръчна ,вероятно е кодирана за автоматична или обратното :)
Другите грешки не са фатални,централното трябва да се сервизира!
jollycatman написа:Колега briz, имаш ли проблем с топлото палене? Струва ми се, че някой се е заигравал с колата ти в опит да го отстрани. Нищо чудно буксата на датчика за температурата на антифриза просто да е изключена.
Да кутията е ръчна(5 напред) а е зададена за автоматик трябва ли да го върна на ръчна. Датчика за температурата на антифриза е сменен с нов зимата орегиналния даде на късо винаги 130 градуса и течеше антифриз от него а централното от страната на шофьорската врата не работи само с аларма се заключва колата също така лампата за маслото(лейката) свети когато колата е загряла на 90 градуса налягането съм го измервал в 2 сервиза всичко е ок датчика на масления филтъра смених 4-5 пъти никакъв резултат и сега не вдига повече от 90 км/ч вече незная какво иска тази кола моля за помощ.. Благодаря за информацията