Пасат B5.5 1.9 ТДИ AVB, проблем при палене+гаснене - РЕШЕН

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Пасат B5.5 1.9 ТДИ AVB, проблем при палене+гаснене - РЕ

Мнениеот lz2aii » Чет 27 фев 2014 13:18


Не е слаб маховика на колата. Всяко нещо в един автомобил си има живот. Вероятно Пасата ти не е на 100 000 км, пък и много зависи как е карана преди да дойде при теб




Потребителски аватар
thewolf
Мнения: 148
Регистриран на: Чет 22 мар 2012 21:04
Автомобил: Passat 1.9 TDI B5.5
Двигател: AVB
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат B5.5 1.9 ТДИ AVB, проблем при палене+гаснене - РЕ

Мнениеот thewolf » Пет 07 мар 2014 17:08


Благодаря на всички отзовали се колеги :). Проблемът е решен, мисля че темата може да се заключи от модераторите, за да даде път на новите теми :)


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Re: Пасат B5.5 1.9 ТДИ AVB, проблем при палене+гаснене - РЕ

Мнениеот dlug » Пет 07 мар 2014 19:43


Първо не е лошо да споделиш как по-точно е решен проблема за да може някой в бъдеще с подобен проблем да се информира. После защо е нужно да се заключва темата...някой с идентични проблеми може да пише в тази тема за да може информацията да бъде на едно място


Потребителски аватар
thewolf
Мнения: 148
Регистриран на: Чет 22 мар 2012 21:04
Автомобил: Passat 1.9 TDI B5.5
Двигател: AVB
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат B5.5 1.9 ТДИ AVB, проблем при палене+гаснене - РЕ

Мнениеот thewolf » Пет 07 мар 2014 21:59


dlug написа:Първо не е лошо да споделиш как по-точно е решен проблема за да може някой в бъдеще с подобен проблем да се информира. После защо е нужно да се заключва темата...някой с идентични проблеми може да пише в тази тема за да може информацията да бъде на едно място


Да да, прав си колега. Описал съм всичко в по-предните постове, подробно. Имаше друг колега, който имаше същият проблем, не знам дали е решен, писах в темата му, пак с АВБ двг.

Това за маховика още не съм проверил, чак като се върна в БГ ще го проверя и ще пиша разбира се какво е било и как съм го оправил. Щото има аксиален лагер освен маховика, който може да причинява тези проблеми, на БМВ-то имах подобен проблем, висящият лагер плюс аксиалният бяха проблема и сега няма пролеми, оправен е. Но на пасата незнам, по-нататък ще пиша, като установя какво е и как съм решил проблема :). Поздрави


Потребителски аватар
thewolf
Мнения: 148
Регистриран на: Чет 22 мар 2012 21:04
Автомобил: Passat 1.9 TDI B5.5
Двигател: AVB
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат B5.5 1.9 ТДИ AVB, проблем при палене+гаснене - РЕ

Мнениеот thewolf » Съб 08 мар 2014 17:51


thewolf написа:Някой нещо да каже по въпроса със спирачките, имал ли е друг такъв проблем някой от колегите? Днес насмалко щях да се блъсна в една кола на кръговото. Тръгвам аз да спирам, обаче натискам, бря, няма сила колата продължава да върви на пред, буквално с 2-та крака натиснах, иначе нямаше да спра. Просто не съм очаквал, че може да стане така, за това си карах спокойно и имах добра дистанция за спиране, само дето не го очаквах тоя проблем. До сега не ми се е случвало, въпреки че всеки ден минавам по един и същи маршрут, по един и същи начин с едно и също каране.


Здравейте колеги, пак съм аз :redface . Както е посъветвахте, отворих да видя около сервото тръбичките за въздуха, от вътрешната страна беше леко открехната, застопорих я като преметнах жицата от акумулатора от другата страна и да я държи да не се изскубва, но същата тази тръба от към двг, където продължава направо си виси отворена, направо се изумих :scare3 , сега трябва да измислям някакъв български начин да я застопоря, идея не ми идва, няма щифтчета, няма гайки или скоби за застягане, как висят тея тръби при това налягане на въздуха? Надявам се това да е било проблема, само трябва да измисля как да я задържа на мястото си :).

Едно въпросче: на този двг АВБ 101 коня, разхода не е ли малко високичък смесено 6.7? В смисъл, имам малко градско, после магистрала до 100 км в час 20 мин и после пак 5 мин градско. На едно друго момче старият модел Б5 90 коня двг, 5.2 на сто, смесено, а моя 6.7 не е ли голяма разликата? Все пак има 10 коня отгоре, ама литър и половина не е ли множко? Аз гледам, че тоя бая си дава газ на колата, аз каквито и опити да си правя, едвам да натискам газта, пак е 6.7 смесено :gruebel :gruebel :gruebel , горе долу вървим по един маршрут с него. на моята в книжката пише 4.7 извън 5.6 смесено и 6.2 градско. Вярно че това са при идеални условия, но съм чувал от доста хора, че повече от 5.5 не харчели смесено, моята 6.7. Благодаря пак :)


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Re: Пасат B5.5 1.9 ТДИ AVB, проблем при палене+гаснене - РЕ

Мнениеот dlug » Съб 08 мар 2014 20:02


На мен със 100км/ч по магистрала без климатик ми харчи горе-долу 5.4л/100км Твоят ми изглежда малко висок, но разхода при всички случаи обаче е относителен.


Потребителски аватар
thewolf
Мнения: 148
Регистриран на: Чет 22 мар 2012 21:04
Автомобил: Passat 1.9 TDI B5.5
Двигател: AVB
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат B5.5 1.9 ТДИ AVB, проблем при палене+гаснене - РЕ

Мнениеот thewolf » Нед 09 мар 2014 2:09


dlug написа:На мен със 100км/ч по магистрала без климатик ми харчи горе-долу 5.4л/100км Твоят ми изглежда малко висок, но разхода при всички случаи обаче е относителен.


Моят е с климатроник и работи постоянно, не го спирам. Има едно копче ЕКОН, което предполагам, че изключва студеното и духа само топло, но не съм сигурен. Как да изключа климатроника и само да използвам топлината на двг? Има ли такъв вариант? На магистралата съм 5.5 ако карам със 100 км ч, но изглежда градското ми прави разхода. Карам много прилично, в смисъл постарах се максимално леко да натискам газта, за да видя до колко мога да я докарам, но за последните 1000 км си стои на 6.7, иначе всеки път до работа и обратно е различно варира от 5.9 до 6.5.

Имам един въпрос, възможно ли е да е от гумите? В смисъл 16-ка е нормално за пасата, но моите са 15-ки? Щото резервоара на колата е 64 литра, ако измина 1.000 км с тях, то колата ще ми харчи 6 на 100, аз съм навъртял 950, а имам още 2 чертички до нулата, около 16 литра предполагам, с които мога да измина още 300 км, това прави 1250 км тотал. Може ли показанията просто да не са верни? Като го засичам от резервоар на резервоар ми излиза по-малко, а показанията излизат повече :banghead :banghead :banghead :banghead


Потребителски аватар
DaDiablo
Мнения: 676
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 22:50
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Пасат B5.5 1.9 ТДИ AVB, проблем при палене+гаснене - РЕ

Мнениеот DaDiablo » Нед 09 мар 2014 14:49


Когато си настроил на ECON, тогава компресора на климатика не работи.


Потребителски аватар
thewolf
Мнения: 148
Регистриран на: Чет 22 мар 2012 21:04
Автомобил: Passat 1.9 TDI B5.5
Двигател: AVB
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат B5.5 1.9 ТДИ AVB, проблем при палене+гаснене - РЕ

Мнениеот thewolf » Нед 11 май 2014 11:19


Здравейте колеги,

след смяната на ремъка и всичко останало, гасненето се оправи. Тоя в сервиза каза, че системата щяла да се обезвъздуши автоматично. Търсих клапанче за обезвъздушаване, но не намерих такова. При палене на колата се чува едно като шумолене от вода, когато дам газ също се чува шумолене от вода и то доста силно. При отваряне на капачката на казанчето за охладителната течност при загасен двигател, излиза въздух под налягане и то силно. Как мога да обезвъздуша охладителната система? Мислех, че шумоленето е от недостига на фреон на климатика, но не е, а е от охладителната течност. Какво да правя ако автоматично се обезвъздушава тази охладителна система, то защо не се е обезвъздушила вече след 3.000 км каране?

Благодаря!


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: Пасат B5.5 1.9 ТДИ AVB, проблем при палене+гаснене - РЕ

Мнениеот dispatch » Нед 11 май 2014 12:20


При студен двигател къде ти е нивото на антифриза в разширителния съд?


Потребителски аватар
thewolf
Мнения: 148
Регистриран на: Чет 22 мар 2012 21:04
Автомобил: Passat 1.9 TDI B5.5
Двигател: AVB
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат B5.5 1.9 ТДИ AVB, проблем при палене+гаснене - РЕ

Мнениеот thewolf » Нед 11 май 2014 17:06


dispatch написа:При студен двигател къде ти е нивото на антифриза в разширителния съд?


При студен двг нивото е почти до максимума, след като поработи известно време и достигне работна температура нивото спада надолу, колко точно не мога да кажа, но определено е над минимума



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта