Polo 1.4 2000 - Проблема с гасненето след смяна на компютъра

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Polo 1.4 2000 - Проблема с гасненето след смяна на компютъра

Мнениеот freelancer » Нед 11 май 2014 13:32


Здравейте колеги!
За пореден път споделям с вас за моят гаснещ проблем.
Какво съм сменил - бобина с комутатор, темп. датчик, свещи, акумулатора е мерен, уж е здрав, но не е нов, филтри, масла, водна помпа, рециклиране на стартер, алтернатор, дросел клапа (втора ръка работеща и не дава грешки), мап сензор, мерен и пак сменен с друг в идеално състояние, не дава грешки, термостат нов, кабелите са беру, като нови, всичко е качествено, бобина също беру, последно пробвах и с друг компютър от сеат и пак, като е студена при завъртане на волана изгасна! :censored2 :banghead
Налягането е мерене 3 пъти и е ок, няма придърпване, няма чудене, върви си нормално.
Пробвах с изключена ламбда сонда, пак същата работа. Ламбда сондата не дава грешки, работи си, гледано е всичко на всякакви тестери, софтуери и няма и няма.
Това, което забелязах обаче е следното:

След престой(мин. една вечер), пали мудно(като дизел), чува се за около 1 минута странен шум, едно пиукане, прилича на шума на светофарите, чува се леко, сякаш идва от пистовия ремък. Пистовият ремък е чисто нов, заедно с ролката, което също е нова, обаче се чува да бучи хидравличната помпа, напомня шума на трансформатор. Шума е постоянен и без да въртя волана пак се чува, волана се върти леко, не затяга, няма проблеми, ремъка не ми изсвирва, като въртя волана.
Другото е, че миналото лято ми изгоря регулатора на напрежението. Сигурен съм, че има причина да ми изгори, няма нищо случайно, явно там се крие ключа от бараката.
Ако подавам газ не гасне, като въртя волана, за това и първо се насочих, както обикновено към обичайният заподозрян - системата за празен ход, дааа, ама не!
С новият компютър, си вдига оборотите и се самофорсира с около 200 оборота при първото запалване, след това си стабилизира, при завъртане на волана пак загасна и за това си върнах старият комп., иначе човека си свърши работата идеално, но уви, пак нямам късмет.
Та на колегите с гасненето да им кажа, че едва ли еку е проблема!
Сега ще си сменя акумулатора и после не знам какво вече..........
С части за проба и грешка пак не става явно.
След гасненето и след второто запалване няма проблеми, после всичко е наред, даже не го прави винаги, доста пъти не изгасва. :rolleyes :icon_sad :icon_sad
Тва е колеги за сега!
Ако някой има идеи, моля да ги сподели!
Хидравликата да ми прави проблем, щеше да ми цвили ремъка ако затягаше, волана щеше да се върти трудно, алтернатора е гледан колко зарежда всичко е в норми.

Мисля си и за датчика на коляновият вал, заради странното запалване, има и моменти в, които стрелката стои, като залепена, запалва но стрелката се вдига с леко закъснение или в повечето случаи мудно.
Двигателя се развърта, а стрелката след 1-2 секунди тръгва нагоре.
Всички ми казват, че този датчик ако прекъсва, ще гасне, но какво става, ако си промени параметрите, знам, че въпросната гад е температурно зависими и прави мизерии, когато му кефне.
Тука ключов момент е престоя!
Ако беше клапан щеше да имам проблем и при второто палене, така, че има вероятност да са дюзите!
Другото е след престой се отича маслото и примерно да нямам проблемен повдигач, но не чука на хидравлики двигателя, всички казват, че мърка.
Ще купя нов акумулатор, пък да видим, ама едва ли е от него, не знам вече, тотално се отчаях. :icon_sad

Последна промяна от hooligans на Пон 07 юли 2014 19:31, променено общо 1 път.
Причина: Оправих заглавието




Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта