Браво на Хамилтън, за втори път устисква с по кофти тактика от на съотборника му. Браво и фингъра за четвъртото му място с оглед стартовата позиция. Ферари на обиколка назад, макларън още по назад. Масичката съвсем скоро ще е втори пилот в уилямс с оглед представянето му на него и това на ботас
След последните обиколки на Фингъра май ще трябва дружно да се извиним на Марто за плювките ... Значи, когато реши Фетел - може! Само защо ли толкова рядко решава в последно време?!?
Изпреварването на Алонсо спрямо Райконен верно си беше за пример! един единствен кусур - направи го след после!
Добре кара фингъра, за последния му стинт обаче беше с нови гуми спрямо останалите с гуми на 10+ обиколки, веднъж повече влиза той за гуми спрямо останалите в топ 10, може и да се бъркам де Между другото забелязвам в последните 3 състезания Хам харчи по 2-3кг гориво по малко от всички останали, дори и от Нико и ако да речеме в предишните състезания не беше притиснат и можеше да пести гориво, вчера беше притиснат и натискаше до края и въпреки това мисля на последната графика която показаха 3кг по малко беше изхарчил
На Фетел му се получиха доста добре и 3 спирания, винаги с нови гуми, без инциденти и без продължителни тапи пред него, закономерно беше да е постоянно в режим изпреварване.
ПП: Ред Бул излизат твърдо като 2ри отбор, въпреки двигателя Рено. Прескочиха Ботас и Маса които развиваха 25км/ч повече на правата. Луда кола.
В Монако ще е интересно да се види дали само "мотора" е проблема на Ред Бул (там двигателя не е толкова определящ), Ако е така, би трябвало здраво да захапят Мерцедесите и да се борят с тях, няма да се учудя ако шасито на Нюй надвие.
От Рено МС изпуснаха котката от чувала - притесняват се за бройката използвани двигатели от отборите каращи с техните агрегати - няма да се вместят в 5-те. Фетел вече е карал с 4 от възможните 5, освен това е използвал и три ск. кутии. Комай интересните моменти ще започнат през втората половина на сезона.