Смяна на масло - грешка!

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Чет 03 мар 2005 21:25


Aйде и аз да се оплача с моето масло :evil: Реших че няма да мога сам да се спавя със смяната му (понеже под двг-то имам кора) и отидох при "професионалисти" в един сервиз където само това правят по цял ден :wink: И му давам тубата 5 литра на младежа и то почва да налива и да гледа щеката, и в един момент тоя ми вика :
-Май ще трябва да вземеш още 1л. да долеем , че това е малко.
-Как ще е малко като мотора събира 4,5 а тубата е 5л.- му викам аз.
-Еми виж щеката .....
Естествено че маслото беше в повече от МАХ-а ама човека де да знае че като е студен мотора , маслото бавно се свлича на долу :roll:
Е как да дам пак 6 кинта за смяна , при полужение че после трябва пак да ходя да ми отливат :evil: :evil: :evil:




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 03 мар 2005 21:51


Director до всички дето мислят че маслото не е проблема в случая.
картер--> маслена помпа--> ФИЛТЪР-->така нататък...
филтъра представлява - всички знаете какво отвътре-хартия.
масло 15/50 на студено е като петмез.
това на помпата не й прави никакво впечатление но хартията на филтъра не може да пропуска толкова гъсто нещо с такава скорост каквато е нужна за нормална работа.
гарнитурата е бушона на филтъра :idea: най слабото място. иначе трябва да цъфна с гръм и трясък корпуса защото масло по натам все едно не преминава толкова колкото влиза...
извод--> не е белята във филтъра а в неподходящо избраното масло.


Потребителски аватар
LIUBO
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 24 авг 2004 16:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

re

Мнениеот LIUBO » Чет 03 мар 2005 22:13


масло Motul купувайте само от сервиза на Туподолски там е оригинално 1000% аз смених там15/50 наливно и вече 3 месец нямам проблеми


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Пон 07 мар 2005 13:51


vaskoto1 написа:Director до всички дето мислят че маслото не е проблема в случая.
картер--> маслена помпа--> ФИЛТЪР-->така нататък...
филтъра представлява - всички знаете какво отвътре-хартия.
масло 15/50 на студено е като петмез.
това на помпата не й прави никакво впечатление но хартията на филтъра не може да пропуска толкова гъсто нещо с такава скорост каквато е нужна за нормална работа.
гарнитурата е бушона на филтъра :idea: най слабото място. иначе трябва да цъфна с гръм и трясък корпуса защото масло по натам все едно не преминава толкова колкото влиза...
извод--> не е белята във филтъра а в неподходящо избраното масло.


Васко, а нали филтъра има bypass клапан точно за такива случаи. Може и той да е бил проблема. Макар че по-често се случва въпросният клапан да блокира отворен, отколкото затворен. И после 15W50 ако не е менте, не би трябвало да е станало на гел при -10.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20264
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Пон 07 мар 2005 13:55


Маслото го купих от Ники Златков. Досега проблем не е имало - и друг път от там съм взимал. И ще продължавам да купувам от там, защото се съмнявам той да продава ментета - много бегачки поддържа и едва ли може да рискува с менте масла...


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Пон 07 мар 2005 14:06


Vlad777 написа:Маслото го купих от Ники Златков. Досега проблем не е имало - и друг път от там съм взимал. И ще продължавам да купувам от там, защото се съмнявам той да продава ментета - много бегачки поддържа и едва ли може да рискува с менте масла...


Щом си сигурен в маслото, проблем може да е бил bypass клапана на филтъра или на маслената помпа. Ако клапана на маслената помпа държи твърде високо налягане, може да избие някоя гарнитура. За да нямаш съмнения премери налягането на маслото с манометър.


BAN
Мнения: 135
Регистриран на: Сря 08 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот BAN » Чет 02 мар 2006 15:22


Начинаещ за начинаещи:

http://www.segabg.com/online/article.as ... id=0002101

:wink:


Потребителски аватар
Ivcho
Мнения: 1439
Регистриран на: Пет 10 сеп 2004 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Ivcho » Чет 02 мар 2006 17:53


Проблема ти няма нищо общо с маслото, просто това уплътнение си е заминало, на мен ми направи преди 20 дни същия номер а съм със масло 10W40.


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Чет 02 мар 2006 18:20


... мммм даааа, аз редовно паля Голфа сутрин при температури около -15С. Тази година няколко седмици държа около -20С, че даже падна до -33С веднъж. Карам го само с 5w40, пълна синтетика. Пасата въпреки че стои в гаража му слагам Мобил1 0w40 заради турбото.


Потребителски аватар
maistora_1
Мнения: 1325
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maistora_1 » Чет 02 мар 2006 18:57


явно тия филтри MANN са много скапани, защото и аз съм с такъв и при мен олива...
1.колеги кажете изпитани марки филтри
2.кажете от къде купувате маслото Motul и колко парички е 5литра?


Потребителски аватар
tr0ll
Мнения: 254
Регистриран на: Съб 12 ное 2005 19:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tr0ll » Чет 02 мар 2006 19:56


maistora_1 написа:явно тия филтри MANN са много скапани, защото и аз съм с такъв и при мен олива...
1.колеги кажете изпитани марки филтри
2.кажете от къде купувате маслото Motul и колко парички е 5литра?


по точка 2 - Мотул купувам от проспийд - те са му вносител - 5 л минерално излиза към 37 лв./http://prospeed.bg/motul_product_more.php?c=1753&p=3669/
разгледай страницата им - тами си има цени и описание на продуктите
http://prospeed.bg/motul_products.php

Последна промяна от tr0ll на Чет 02 мар 2006 20:27, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот nero » Чет 02 мар 2006 19:59


днес смених и моето масло.
Сложих Мотул 6100 10W40 ,а филтъра ми е италиански (клийн филтър или нещо от сорта). Маслото е закупувано от Реал Ковачев в Пловдив и цената му беше 56 лева за 4 литра. в тубата ми остана около 200 грама :roll:


Потребителски аватар
leavon
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот leavon » Чет 02 мар 2006 20:46


yossarian написа:
vaskoto1 написа:Director до всички дето мислят че маслото не е проблема в случая.
картер--> маслена помпа--> ФИЛТЪР-->така нататък...
филтъра представлява - всички знаете какво отвътре-хартия.
масло 15/50 на студено е като петмез.
това на помпата не й прави никакво впечатление но хартията на филтъра не може да пропуска толкова гъсто нещо с такава скорост каквато е нужна за нормална работа.
гарнитурата е бушона на филтъра :idea: най слабото място. иначе трябва да цъфна с гръм и трясък корпуса защото масло по натам все едно не преминава толкова колкото влиза...
извод--> не е белята във филтъра а в неподходящо избраното масло.


Васко, а нали филтъра има bypass клапан точно за такива случаи. Може и той да е бил проблема. Макар че по-често се случва въпросният клапан да блокира отворен, отколкото затворен. И после 15W50 ако не е менте, не би трябвало да е станало на гел при -10.


А маслото откъде точно влиза във филтъра - през средата или през дупките отстрани?


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Чет 02 мар 2006 22:03


maistora_1 написа:явно тия филтри MANN са много скапани, защото и аз съм с такъв и при мен олива...
1.колеги кажете изпитани марки филтри...

А я аз да ви запитам
Защо слагате "някакви" филтри, а не VW-AUDI :?:
Скъпо ли ви е или...?
Във Еуратек (от там си купувам маслените филтри) са по 8-10 лв, в зависимост от мотора. :idea:
Днес също си взех по един за пасата и за ибизата и дадох 18лв. за двата.


Потребителски аватар
maistora_1
Мнения: 1325
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maistora_1 » Чет 02 мар 2006 22:07


просто при смяната на маслото такъв ми сложиха...моя грешка че не си купих свестен :oops:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: domina7or и 39 госта