УВЕЛИЧЕНИЕ НА ОБОРОТИТЕ СЛЕД ПИПАНЕ ПО КЮНЦИТЕ

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
walentin
Мнения: 519
Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

УВЕЛИЧЕНИЕ НА ОБОРОТИТЕ СЛЕД ПИПАНЕ ПО КЮНЦИТЕ

Мнениеот walentin » Сря 14 май 2014 15:21


Пасат 1.8 MONO ADZ 1996 бензин - метан. Колеги, случи ми се нещо, което не мога си обясня. След удар в камък на ауспуха, при движение на заден ход се се скъса тампон и мека връзка до резонаторното гърне. Меката връзка беше дълга около 220мм и с вътрешен диаметър 70- 80мм. Тръбата, на която беше нанизана, е ф50. Маисторът реши да сложи пак някаква тип мека връзка, която обаче представляваше две тръби с два фланеца и нещо меко между тях, свързващи се с два болта с пружини. Вътрешният диаметър, обаче беше ф45, т.е. по-малко от тръбата на ауспуха -нямало никъде ф50. Както и да е, сложи го човекът и когато запалих мотора, оборотите на бензин бяха 2000, а на метан 1900. Стъпковото не ми работи от одавна но това не ми пречи. Бях си нагласил оборотите на 950 с бронята на жилото и скобичката там и всичко си беше екстра и без стъпково. И това до
вчера до смяната на меката връзка с по-тясна.
Та, въпросът ми е: може ли промяна на ф-то да повлияе до такава степен на оборотите?

П.П. Оборотите бяха корегирани от една пъпка-врътка с шестограм 2 или 3 мм на едно много скришно място зад стъпковото. И сега всичко е ОК, както си беше!

Последна промяна от IvanMan на Сря 14 май 2014 21:26, променено общо 1 път.
Причина: Нарушаване на т.4 и т.21 от правилата!




Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта