Резултатът е перфектен,джантите са балансирани на 0 и четирите,няма биене или каквито и да е други признаци за проблеми!
Поради малкия офсет (ЕТ14) нямаше начин това да стане с фланци,защото джантите щяха да изскочат адски много,решението беше с пълнене на дупките и разпробиване на нови такива + стоманени втулки от 72,4 към 57,1.
Снимка на джантата с оригиналните дупки не успях да намеря,затова започвам направо с пълненето - пълненето става на аргон,като в моя случай са напълнени целите с електрод - има вероятност да стане с парченца алуминии,но така става по-здраво.
Ето и напълнена и необработена джанта отпред и отзад:


Следваща стъпка - изравняване на вътрешната повърхнина на джантите - по-добрия вариант бе това да стане на струг,но аз рискувах и ги изшкурих - нямам никакви проблеми,колата върви перфектно,няма биене,не се усеща че са пипани джантите - дори при много висока скорост.
Ето как изглежда след леко шкурене:

Ето и крайния резултат след шкуренето и пробиването на новите отвори.Новите отвори се пробиват на координатна машина или CNC фреза,като се правят фаски за конуса на болтовете.
Следва набиването на втулките за централния отвор - снимки на тях нямам,но предполагам на всеки му е ясно за какво става въпрос - ако не,ще ги снимам и тях.



Ето ги и на колата
