golf 4 98' TDI 110к.с. AHF Този проблем от маховика ли е...?
- kkaalliinn
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 22 юли 2005 12:13
- Автомобил: goUf 4 TDI 110
- Двигател: 98
- Местоположение: София
Re: golf 4 98' TDI 110к.с. AHF Този проблем от маховика ли е
това което си написал hooligan_sk е доста интересно, прочетох го много пъти докато го асимилирам, неразбрах обаче три неща:
1.при теб по този начин се е оправило или е станало по- добре?
2.какво ще рече: губи някой цилиндър?
3.наи близкото което сте открили за омекналите пружини - от тях ли е бил проблема или е предположение?
много ти благодаря за думичките :)лично аз смятам след много наблюдение, но без да разбирам е че не е от маховика.
Имаш ли представа как да вляза в сервизен режим че да наблюдавам електронния оборотомер? Като взех колата преди 15тина дни беще с много разцентрована ГНП и блокирала турбина и на топъл мотор едвам палеше. Майстора оправи турбото и настрои помпата и сега дава 2,2 до 2,6г. и пали екстра. Имам много и то основателни причини да смятам колкото и банално да звучи че колата е на реални 110000км. макър и на 16 години, все пак гледам от няколко месеца такива, а и не ми е първата покупка. Аз по своя инициатива напълних резервоара и сипах 250 мл. насадка golden eagle за прочистване и 300-400 мл. 2Т масло и имам чувството че след 200 км пробег с тази смес тресе по-малко. Може и да си въобразявам, но заради това и искам да наблюдавам електронния оборотомер.
1.при теб по този начин се е оправило или е станало по- добре?
2.какво ще рече: губи някой цилиндър?
3.наи близкото което сте открили за омекналите пружини - от тях ли е бил проблема или е предположение?
много ти благодаря за думичките :)лично аз смятам след много наблюдение, но без да разбирам е че не е от маховика.
Имаш ли представа как да вляза в сервизен режим че да наблюдавам електронния оборотомер? Като взех колата преди 15тина дни беще с много разцентрована ГНП и блокирала турбина и на топъл мотор едвам палеше. Майстора оправи турбото и настрои помпата и сега дава 2,2 до 2,6г. и пали екстра. Имам много и то основателни причини да смятам колкото и банално да звучи че колата е на реални 110000км. макър и на 16 години, все пак гледам от няколко месеца такива, а и не ми е първата покупка. Аз по своя инициатива напълних резервоара и сипах 250 мл. насадка golden eagle за прочистване и 300-400 мл. 2Т масло и имам чувството че след 200 км пробег с тази смес тресе по-малко. Може и да си въобразявам, но заради това и искам да наблюдавам електронния оборотомер.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: golf 4 98' TDI 110к.с. AHF Този проблем от маховика ли е
Точните обороти можеш да си гледаш на лаптоп когато колата е закачена към VCDS. Няма смисъл обаче, това не е бензин че да ги бърка.
1. При мен проблема беше станал доста сериозен и коригирания софт не успяваше да компенсира. Аз си реших проблема с пружините.
2. Буквално работи на 2-3 цилиндъра мотора. Ефекта е общо взето тресенето за което говориш.
3. Ако не е нещо драстично, софтуера ще ти реши проблема за дълго време.
ПП: Де да беше проблема в тоя маховик и с една смяна срещу 900лв. да си решиш всичко. Но много рядко е от там

1. При мен проблема беше станал доста сериозен и коригирания софт не успяваше да компенсира. Аз си реших проблема с пружините.
2. Буквално работи на 2-3 цилиндъра мотора. Ефекта е общо взето тресенето за което говориш.
3. Ако не е нещо драстично, софтуера ще ти реши проблема за дълго време.
ПП: Де да беше проблема в тоя маховик и с една смяна срещу 900лв. да си решиш всичко. Но много рядко е от там

- kkaalliinn
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 22 юли 2005 12:13
- Автомобил: goUf 4 TDI 110
- Двигател: 98
- Местоположение: София
Re: golf 4 98' TDI 110к.с. AHF Този проблем от маховика ли е
благодаря ти :)
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: golf 4 98' TDI 110к.с. AHF Този проблем от маховика ли е
виж колега може да почнеш да бъзикаш помпата , милиграмите и какво ли още не и накрая ефекта да е още по зле!!да дадеш една камара пари и пак нищо да не се оправи!изпитаните методи са следните:
безплатния-прекодираш през VAG на кодинг автомат!караш 1-2 дни и сравняваш как е положението,ако тресенето изчезне без пари си оправил нещата ако ли не връщаш старите настройки!
отиваш на чип 300 лв. така и така ще налееш една камара пари ,тук поне цифрата е точно толкова и ефекта е значим и край на проблема!
ако смяташ че е от маховика /което трудно се изключва на 100%/приготвяш едни 1000 лв.!!!
Почни от вариянт 1 без пари и ако не стане помисли за вариянт 2!За всичко друго ще дадеш едни пари и пак ще стигнеш до 300 лв но с съмнителен ефект!
безплатния-прекодираш през VAG на кодинг автомат!караш 1-2 дни и сравняваш как е положението,ако тресенето изчезне без пари си оправил нещата ако ли не връщаш старите настройки!
отиваш на чип 300 лв. така и така ще налееш една камара пари ,тук поне цифрата е точно толкова и ефекта е значим и край на проблема!
ако смяташ че е от маховика /което трудно се изключва на 100%/приготвяш едни 1000 лв.!!!
Почни от вариянт 1 без пари и ако не стане помисли за вариянт 2!За всичко друго ще дадеш едни пари и пак ще стигнеш до 300 лв но с съмнителен ефект!
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: golf 4 98' TDI 110к.с. AHF Този проблем от маховика ли е
Ако тресенето не изчезне като се прекодира на автомат, няма да изчезне и с чипа. В него се прави copy/paste на картите именно от автомата и се оставят само няколко реда оригинални за работи добре Н75 и педала на газта. 

- kkaalliinn
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 22 юли 2005 12:13
- Автомобил: goUf 4 TDI 110
- Двигател: 98
- Местоположение: София
Re: golf 4 98' TDI 110к.с. AHF Този проблем от маховика ли е
в срядата ще го пипнеме със софтуер за автомат и пак ще пиша. Благодаря за съветите!
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: Съб 31 окт 2009 19:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Veliko Tyrnovo
Re: golf 4 98' TDI 110к.с. AHF Този проблем от маховика ли е
А да ви попитам моята тресе като пусна газта от 1200-1300 оборота до 1000.Дали може да е маховик други симптоми нямам?
- kkaalliinn
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 22 юли 2005 12:13
- Автомобил: goUf 4 TDI 110
- Двигател: 98
- Местоположение: София
Re: golf 4 98' TDI 110к.с. AHF Този проблем от маховика ли е
проблема се оказа маховик, закрепиха го като сложиха 4г. горивото, и оборотите на празен ход в движение да са същите като при спрял автомобил(май 840 или 870, непомня точно). Колата стана перфектна, днес махнах катализатора и пак се скофти, ама вече проблема го прави рядко.Предполагам близките дни ще отскоча до дизелджията и той ще го коригира отново.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: golf 4 98' TDI 110к.с. AHF Този проблем от маховика ли е
И защо да е маховика проблема?
- kkaalliinn
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 22 юли 2005 12:13
- Автомобил: goUf 4 TDI 110
- Двигател: 98
- Местоположение: София
Re: golf 4 98' TDI 110к.с. AHF Този проблем от маховика ли е
така каза дизелджията .... каза като сменя някога маховика да си върна заводските стойности...
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: golf 4 98' TDI 110к.с. AHF Този проблем от маховика ли е
Маховика ако е разбит, той ще се разпадне напълно за много кратко време. Ако щеш и 5 пъти да го смениш, върнеш ли стандартния софтуер, пак ще тресе. Изпробвано. 

-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: golf 4 98' TDI 110к.с. AHF Този проблем от маховика ли е
Пич не искам да се заяждам,но твоята теория звучи някакси абсурдно!Искаш да кажеш че в един момент софта се скапва и край!Е как тогава като прекодираш на автомат временно нещата се оправят и там ли се скапва софта???Както и да го гледаш си е маховика и това с бързото му разпадане си е чиста фантазия!!!Всичко е божа работа така може да се кара и 5 години може и 1 месец!А за това което пишеш за чипа,не го казвай на хора дето сериозно се занимават с чип-тунинг,че може да ти се изсмеят!
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: golf 4 98' TDI 110к.с. AHF Този проблем от маховика ли е
Проблема не е в софтуера, нито е в маховика. Трябва доста да почетеш преди да се включиш по-адекватно 

- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: golf 4 98' TDI 110к.с. AHF Този проблем от маховика ли е
Що не ни просветлите и нас простите, че да можем да си оправим и ние колите ?
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: golf 4 98' TDI 110к.с. AHF Този проблем от маховика ли е
ka4o_pi4a написа:Що не ни просветлите и нас простите, че да можем да си оправим и ние колите ?
Защото колегата няма желание да сподели,затова си мълчи и си пише в темата.
Аз лично съм година и половина карах колата си с разбит маховик и докато непреплъзна не го смених.А симптомите бяха същите като на колегата kkaalliinn,но не ми се спори с други колеги сега дали е маховик или глава.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта