Здравеите! Махнах оригиналното радио на голф 5 2004 и сложих Алпин. Проблема е че немога да свържа радиото така че да не дърпа ток докато колата не е в движение и неможах да запаля колата няколко пъти. Радиото не работи както и да е ако червения или жълтия кабел не са свързани те са на 1 кабел към плюса на колата. Пробвах сякви варианти и нямам идея какво да правя много ще съм благодарен ако ми помогнете.
Кабелите на колата са
черен -
жълт червен + постоянен
жълт червен + постоянен
Кафяв зелен Контактен ключ (пробвах с това и нищо не става дава само 6 волта и радиото не тръгва)
На радиото
черен -
червен +
жълт +



Голф 5 проблем с Алпин радио
- plamikcho
- Мнения: 775
- Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: BLS 2007
- Местоположение: Sofia
Re: Помощ! Голф 5 с Алпин радио
Червения трябва да се върже на контактен +. Със самата инсталация на Голф 5 не съм запознат. Като си взех моя Голф (4), радиото ми беше вързано по същия начин и харчеше в стендбай режим (заради червения кабел вързан на постоянния +).
Re: Помощ! Голф 5 с Алпин радио
Ясно но мисля че проблема е че няма контактен +
Последна промяна от IvanMan на Сря 21 май 2014 5:12, променено общо 1 път.
Причина: Не цитирай предишното мнение!
Причина: Не цитирай предишното мнение!
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 5 проблем с Алпин радио
То не е и баш контактен плюс,а само като е вкаран ключа.Най-добре мушкаш ключа и с уред замерваш къде ще се появи + на буксата от колата.
На него връзваш червения,а жълтия го отделяш и му връзваш постоянен +.
Това е масово явление при алпин,трябва да са им вързани както трябва кабелите,иначе бута акумулатора за 2-3 дни
На него връзваш червения,а жълтия го отделяш и му връзваш постоянен +.
Това е масово явление при алпин,трябва да са им вързани както трябва кабелите,иначе бута акумулатора за 2-3 дни

- Milanov
- Мнения: 619
- Регистриран на: Сря 23 май 2007 15:03
- Автомобил: passat B6
- Двигател: TDI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 5 проблем с Алпин радио
Колега да не бъркам и да те подведа, но при тези автомобили има управление и по КАМ линия, тоест при промени/смени на устройства и това да се вземе под внимание.
Има управляващ Can Bus Gateway.
Виж темите за смяна на устройство с навигация.
Ето теми:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=12&t=402341
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=12&t=366999
Кабелите, плюс, минус, маса и другите са най малкият проблем.
Има управляващ Can Bus Gateway.
Виж темите за смяна на устройство с навигация.
Ето теми:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=12&t=402341
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=12&t=366999
Кабелите, плюс, минус, маса и другите са най малкият проблем.
- plamikcho
- Мнения: 775
- Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: BLS 2007
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 5 проблем с Алпин радио
Bai Sando написа:То не е и баш контактен плюс,а само като е вкаран ключа....
Съгласен съм и се поправям, не е контактен +, а при вкаран ключ само. Ама на Голф 5 ако е като на Пасата ми по CAN, кой знае какви кабели има изведени

Re: Голф 5 проблем с Алпин радио
Мерси за отговорите. След малко ще отида да пробвам с изваждането на ключа но по принцип страха ми е че няма контактен плюс кабел от колата, а пък кам линия дори не знам какво е. Само да вметна измерих с мултицет има два постоянни плюса по 12 волта, после има три кабела които дават 6 4 и 3 волта.
- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Голф 5 проблем с Алпин радио
Връзката с CAN шината ти трябва ако държиш на диагностиката през VAG COM - иначе шина като шина - махаш нещо от шината, ама тя продължава да си работи. Поне не вярвам специално радиото да повлияе много - чел съм само, че при колите от 90-те е имало особености по връзките CAN шина-радио-диагностичен кабел, които в крайна сметка са довели до защити в кабелите за диагностика.
- plamikcho
- Мнения: 775
- Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: BLS 2007
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 5 проблем с Алпин радио
Виж тези, които са 12 В, дано някой от тях да се изключва при вадене на ключа. Може би ще трябва да се махне и радиото от настройките с VCDS. Имаше една тема за това, ама я изгубих.
Re: Голф 5 проблем с Алпин радио
Не се получи
И двата плюса дават по 12.8 волта и без ключа да е вкаран. Четох че има два постоянни плюса против кражба на оригиналното радио. Как може да няма контактен плюс на голф петица немога да повярвам. Гледам снимки в гугъл хората прекарват кабели от бушоните или запалката до радиото, ако това трябва да го правя не ми се мисли.

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 5 проблем с Алпин радио
Ами освен да си пуснеш отделен + от контакт или ако е възможно по софтуерен път да ти изключат единия от постоянните дето си измерил
Друго не се сещам.Нека запознатите с голф 5 кажат,че аз не съм много на ясно с толкова модерни коли 


- ivo_vn
- Мнения: 135
- Регистриран на: Пон 14 май 2012 21:57
- Автомобил: Passat
- Двигател: AVB
- Местоположение: Варна
Re: Голф 5 проблем с Алпин радио
Здрасти колега!
И аз имах абсолютно същия проблем, с падането на акумулатора. CD-то ми е "Alpine 112ri" и както повечето модели имат твърде голяма консумация на ток, и то при изваден панел!
Аз бях с един постоянен "+" него го вързах към жълтия кабел на CD-то да си запазва настройките, и пуснах втори кабел директо от алтернатора с ПРЕДПАЗИТЕЛ към червения кабел на радиото. По този начин работи само когато колата е запалена и когато я изгасиш радиото спира!
Има и втори вариант, с него съм на другата кола! Пуснах "+" директно от акумулатора и с копче прекъсвач (ON - OFF) има няма ток.
И аз имах абсолютно същия проблем, с падането на акумулатора. CD-то ми е "Alpine 112ri" и както повечето модели имат твърде голяма консумация на ток, и то при изваден панел!
Аз бях с един постоянен "+" него го вързах към жълтия кабел на CD-то да си запазва настройките, и пуснах втори кабел директо от алтернатора с ПРЕДПАЗИТЕЛ към червения кабел на радиото. По този начин работи само когато колата е запалена и когато я изгасиш радиото спира!
Има и втори вариант, с него съм на другата кола! Пуснах "+" директно от акумулатора и с копче прекъсвач (ON - OFF) има няма ток.

Re: Голф 5 проблем с Алпин радио
И аз стигнах до същия вариант с копчето но не съм го сложил още. В момента червения кабел на радиото съм го издърпал през една дупка под радиото и на мойто радио червения кабел е от две части с едно прозрачно съединение което може да се вади и сега всеки път дърпам кабела просто. От алтернатора ми идва много сложно няма да го правя. Мисля че най доброто е от бушоните под таблото да се прекара кабел но сигурно ще трябва да се разглабя таблото
Ще сложа един прекъсвач с копче на червения кабел и тва е. 


Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта