1.8T и газов инжекцион
1.8T и газов инжекцион
Здравейте колеги след като изчетох един тон мнения и отзиви за много мнения за газови Фобос1, Ланди рендзо и БРЦ, се спрях на модела BRC Sequent 24, въпроса е дали е подходящ за този мотор и какво е вашето мнение за него.
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: Чет 07 ное 2013 16:04
- Автомобил: Skoda Superb 1.8T
- Двигател: AWT 2003
Re: 1.8T и газов инжекцион
The idiot написа:Здравейте колеги след като изчетох един тон мнения и отзиви за много мнения за газови Фобос1, Ланди рендзо и БРЦ, се спрях на модела BRC Sequent 24, въпроса е дали е подходящ за този мотор и какво е вашето мнение за него.
Въпроса би трябвало да ти е: "Добре ли се газифицира този мотор?" То независимо от марката на газовият инжекцион принципът е един и същ, но зависи дали ще го направят кадърно. Аз съм с такъв мотор и от една година карам с газов инжекцион Bardolini с изпарителг NIGS. Никакви проблеми-перфектно вървене, палене и разход. Смесен разход 9л/100км. Вероятно има значение и марката на инжекциона разбира се-от какъв клас е, правилно ли са подбрани рейката,изпарителя и т.н.
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
- Автомобил: Караше Honda Civic
- Двигател: D14Z4 1998
- Местоположение: Пловдив
Re: 1.8T и газов инжекцион
Няма драми на тоя мотор. При що годе кадърен монтаж Ги-то ще надживее колата и ще сменяш само филтри през 20к км, друго за баране по системата няма.
Re: 1.8T и газов инжекцион
А на този мотор има ли нужда от опцията EOBD, OBD II която позволява на мотора да мени горивната смес, което оскъпява нещата.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: 1.8T и газов инжекцион
И аз чета темата, понеже си закупих Opel Астра H 2.0 турбо и предстои монтаж на ГИ.
Аз лично се насочих към Фобос 1 със рейка Рейл Наваджо, изпарител Меджик-усилен (до 350 кс.). Тук се надявам, а и чета че е подходящ и изпарителя и рейката.
Има си и ОБД и всичко необходимо.
Монтирал съм 2 Фобоса, и затова се насочвам отново към познатото...
Цената на комплекта заедно с диагностичен кабел, и калъф за резервната гума е 1350 лв.
Ще монтирам и настройвам сам. Отново ще постна снимки.
Аз лично се насочих към Фобос 1 със рейка Рейл Наваджо, изпарител Меджик-усилен (до 350 кс.). Тук се надявам, а и чета че е подходящ и изпарителя и рейката.
Има си и ОБД и всичко необходимо.
Монтирал съм 2 Фобоса, и затова се насочвам отново към познатото...
Цената на комплекта заедно с диагностичен кабел, и калъф за резервната гума е 1350 лв.
Ще монтирам и настройвам сам. Отново ще постна снимки.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 1.8T и газов инжекцион
Защо се хвърляте на безбожно скъпи инж не знам...отскоро монтирам(да не съм сервиз да уточня) боклуците на LPG Tech и за тея пари нямат аналог. На тва 1.8Т квато и газ да сложиш различна от нисък клас ще върви нормално ако този дето я настройва знае какво прави. Конкретно 1.8Т съм пробвал с 3 марки инж (KING/LPG Tech/AC) и нямат проблеми.като инж за ибиза купра 180кс или повече не помня с монтаж и отстъпката която ползвам за въпросният теч дойде 780лв....
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта