



Възстановяване на зъбно колело на колянов вал-къде?
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Възстановяване на зъбно колело на колянов вал-къде?
Малко ми е тъп въпроса ама това нещо не се ли предлага от Мерцедес 

- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Възстановяване на зъбно колело на колянов вал-къде?
не малко а безкрайно тъп е въпроса Саше....
Има в Мерцедес ама човека няма пари за това от Мерцедес.
Има в Мерцедес ама човека няма пари за това от Мерцедес.
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Възстановяване на зъбно колело на колянов вал-къде?
Кажи някакъв номер на въпросната част
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: Възстановяване на зъбно колело на колянов вал-къде?
От снимките ти ми се струва, че това е горещо запресовано зъбно колело както на маховик, ако се свали мисля че ще по-лесно за изработка.
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Възстановяване на зъбно колело на колянов вал-къде?
От фирма "Радина-М" след 2 дни престой на вала при тях.Днес го отказаха със становище,че нямат такава машина да го нарежат. От "slav-chains" още не са отговорили.

Извинявам се само едно допълнение да направя:
Понеже лично видях за какво става въпрос,и дори лично настоявах да се занимаваме с проблема на колегата пред шефа ми,но въпреки молбите ми истината е,че проблема е доста по-голям отколкото очаквахме,и разрешението при нас нямаше да е рентабилно нито за нас нито за колегата във чисто финансово изражение.
Колегата не е споменал че освен това колело на маховика,е пострадало и другото насрещно колело с което работи съвместно,тоест и то е в лошо състояние и за правене.
Освен това завода производител е използвал нестандартен модул/инструмент/за изработването им/самият зъб е нестандартен/,което означава ,че ако трябва да се възстанови само едното,то трябва да се прави и инструмент само за едно колело,което е ....доста скъпо начинание.Както казах и другото е пострадало и това неминуемо ще доведе до същите последствия доста скоро.
Решението е да се изработят и двете колелета с налична номенклатура,при вече известно за нас междуосево разстояние,но насрещното колело е вал зъбно колело,което има запресовано към него още едно зъбно колело,работещо с нещо друго,тоест две зъбни колелета на един вал още.Това означава разстъргване на повредения зъбен венец,присаждане на нов такъв и лазерно заваряване към вала за да издържи.
ПП машини за изработване има ум да ви зайде,обаче нещата в цифрово изражение стават вече доста различни.
Надявам се внесох някаква яснота по проблема,съжелявам че колегите са ви отговорили по такъв нескопосан начин.

Извинявам се само едно допълнение да направя:
Понеже лично видях за какво става въпрос,и дори лично настоявах да се занимаваме с проблема на колегата пред шефа ми,но въпреки молбите ми истината е,че проблема е доста по-голям отколкото очаквахме,и разрешението при нас нямаше да е рентабилно нито за нас нито за колегата във чисто финансово изражение.
Колегата не е споменал че освен това колело на маховика,е пострадало и другото насрещно колело с което работи съвместно,тоест и то е в лошо състояние и за правене.
Освен това завода производител е използвал нестандартен модул/инструмент/за изработването им/самият зъб е нестандартен/,което означава ,че ако трябва да се възстанови само едното,то трябва да се прави и инструмент само за едно колело,което е ....доста скъпо начинание.Както казах и другото е пострадало и това неминуемо ще доведе до същите последствия доста скоро.
Решението е да се изработят и двете колелета с налична номенклатура,при вече известно за нас междуосево разстояние,но насрещното колело е вал зъбно колело,което има запресовано към него още едно зъбно колело,работещо с нещо друго,тоест две зъбни колелета на един вал още.Това означава разстъргване на повредения зъбен венец,присаждане на нов такъв и лазерно заваряване към вала за да издържи.
ПП машини за изработване има ум да ви зайде,обаче нещата в цифрово изражение стават вече доста различни.
Надявам се внесох някаква яснота по проблема,съжелявам че колегите са ви отговорили по такъв нескопосан начин.
- stefan4o
- Мнения: 19321
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Възстановяване на зъбно колело на колянов вал-къде?
Яснотата е, че когато си купиш такъв скъп автомобил трябва да имаш и гребенче... опс, пари 

- mayma
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 658
- Регистриран на: Нед 24 юни 2012 20:43
- Автомобил: VW Lupo 3L
- Двигател: ANY
- Местоположение: София
Re: Възстановяване на зъбно колело на колянов вал-къде?
Danny boy написа:От фирма "Радина-М" след 2 дни престой на вала при тях.Днес го отказаха със становище,че нямат такава машина да го нарежат. От "slav-chains" още не са отговорили.
Извинявам се само едно допълнение да направя:
Понеже лично видях за какво става въпрос,и дори лично настоявах да се занимаваме с проблема на колегата пред шефа ми,но въпреки молбите ми истината е,че проблема е доста по-голям отколкото очаквахме,и разрешението при нас нямаше да е рентабилно нито за нас нито за колегата във чисто финансово изражение.
Колегата не е споменал че освен това колело на маховика,е пострадало и другото насрещно колело с което работи съвместно,тоест и то е в лошо състояние и за правене.
Освен това завода производител е използвал нестандартен модул/инструмент/за изработването им/самият зъб е нестандартен/,което означава ,че ако трябва да се възстанови само едното,то трябва да се прави и инструмент само за едно колело,което е ....доста скъпо начинание.Както казах и другото е пострадало и това неминуемо ще доведе до същите последствия доста скоро.
Решението е да се изработят и двете колелета с налична номенклатура,при вече известно за нас междуосево разстояние,но насрещното колело е вал зъбно колело,което има запресовано към него още едно зъбно колело,работещо с нещо друго,тоест две зъбни колелета на един вал още.Това означава разстъргване на повредения зъбен венец,присаждане на нов такъв и лазерно заваряване към вала за да издържи.
ПП машини за изработване има ум да ви зайде,обаче нещата в цифрово изражение стават вече доста различни.
Надявам се внесох някаква яснота по проблема,съжелявам че колегите са ви отговорили по такъв нескопосан начин.
Благодаря за изчерпателния пост колега.
Отдругата страна лежи балансьора на вала.Който може да се вземе нов,както говорихме с професора.Фаталното е колелото на коляновия вал.
п.п.Венеца не се предлага като отделна част в Мерцедес.А на самия него има партиен номер за който обясниха,че е вътрешно пройзводствен код с който се орентират в завода на кой колянов вал какво колело да се набие.
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Възстановяване на зъбно колело на колянов вал-къде?
Колега напиши го този номер и в какво точно е монтиран този вал
Другата седмица мога да погледна в Турция
Няма как да го няма това като резервна част
Другата седмица мога да погледна в Турция
Няма как да го няма това като резервна част
- mayma
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 658
- Регистриран на: Нед 24 юни 2012 20:43
- Автомобил: VW Lupo 3L
- Двигател: ANY
- Местоположение: София
Re: Възстановяване на зъбно колело на колянов вал-къде?
След като за времето от 1 месец обиколихме Всички възможни,знайни и незнайни фирми и гаражни майстори резултата е,че никои неможе да го изработи въпросното колело.
Колегата "boreto1977" ме свърза с негов познат,продаващ такъв двигател на части.Купихме нов вал на прилична цена.
Благодаря на всички.
Колегата "boreto1977" ме свърза с негов познат,продаващ такъв двигател на части.Купихме нов вал на прилична цена.

Благодаря на всички.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта