придърпва на бензин

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
ionko
Мнения: 159
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 7:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот ionko » Вто 09 яну 2007 21:11


сменихме и въздушния филтър и върнахме стария температурен датчик и пак неиска да се изфорсира както трябва,но немога да разбера изфорсираш ли я до към 3000об се оправя и после гладко се форсира ама загася ли я и запаля ли пак неиска не мога да си обясня какво става,в Събота ще видим тази ламбда сонда и да видим дали има реле за изчистване на грешките,както ще направим наистойки и на бензин чрез делкото




Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 10 яну 2007 10:47


Много е вероятно да имаш натрупани грешки в ЕКУ-то.


ionko
Мнения: 159
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 7:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот ionko » Сря 10 яну 2007 12:31


да ама нали рестартвам компютъра и няма ефект,мен ме съмнява за смучене на въздух от някъде,направо вече се побърквам


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 11 яну 2007 15:02


ionko написа:да ама нали рестартвам компютъра и няма ефект,мен ме съмнява за смучене на въздух от някъде,направо вече се побърквам

Трудно ми е точно да те посъветвам,но аз имам един основен принцип който винаги помага!!
Ако нещо се промени след като си пипал някъде колата ,то най-вероятно причината е там където съм пипал.Не ровичкай на други места преди да си се убедил,че при монтирането на помпата всичко е наред!
Така е и в медицината редките форми на честите болести са по-чести от редките болести.
Между другото не лошо да отидеш на Елкон ,но с декодер(четец) на компютъра).Не изчиствай грлешките за да може моно-мотроника да регистрира грешките.Ако няма грешки търси механична причина-те не се регистрат от компютъра ако не са свързани с електронен сигнал!.


ionko
Мнения: 159
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 7:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот ionko » Съб 13 яну 2007 20:57


Работите започват да се изясняват.Днес баща ми откачи стъпковото моторче и колата се изфорсираше без никакви проблеми,изглежда че при 1000 и няколко оборота сместа става много богата и колата се задавя и затова придърпва.Когато закачихме стъпковото моторче и запалихме откачихме ламбда сондата но нямаше никаква промяна в работата на колата което ме навежда на мисълта че не работа тази сонда утре ще я свалим и почистим.Още незнаем откъде идва проблема дали от лабдасондата или от стъпковото моторче.Стъпковото моторче има в него едни две пластинки те постоянно ли трябва да са допряни една до друга или при определено време се разделят?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: MyLens и 126 госта