След като смених два разпределителя за гориво и проблема все си оставаше (тече бензин в кутията на въздушния филтър) от трето място взех целият агрегат: пластмасовата кутия за възд. филтър+дебитомера+разпределителя на горивото+регулатора за налягането на горивото.След смяната на целият агрегат колата запали първият път с повечко въртене и гориво вече не тече в кутията; дотук добре, обаче оборотите на празен ход ги няма никакви - при високи обороти (разбирай над 2000-2500, нямам оборотомер) оборотите са стабилни, няма разхождане нагоре надолу или прекъсване, но в момента, в който си вдигна крака от педала на газта и колата е изгаснала.Също така запалването е сравнително трудно - между 10-15 секунда, като се има предвид, че обичайно пали макс. до 3-тата секунда от завъртането на ключа.
Чисто теоретически въпрос - би ли следвало да очаквам някакво подобрение в оборотите на празен ход, ако сменя дебитомера с моя (с презумпцията, че все пак е регулиран за моята кола)или даже и да го сменя пак трябва да се прави калибровка/настройка (не че тук има кой да я направи)?



Golf 2 1.8i 1986г 90кс - бензин във въздушният филтър
- didkoltd
- Мнения: 1410
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък/Ст.Загора
Re: Golf 2 1.8i 1986г 90кс - бензин във въздушният филтър
Трябва да се врътне при всички случаи настройката си е индивидуална и най-добре да се закачи на газ анализатор да се видят смесите ,че да не стане 20 на 100 разход!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 172 госта