Have fun

http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html
Както другарите са написали,на позиция номер 3 може да седи следното чудо и съответно кой pin за какво му е:
3.Digifant Control Unit (30 or 32) or Motronic OBD1 Control Unit (109)
1 Main Fusebox Ground
2 Tachometer
3 Main Fusebox Start/Run Power
4 Main Fusebox Battery Power
5 To ECU (relay turn-on) (1990 G60, ABA/VR6 OBD1 only)
6 To ECU and Engine Electronics
Ето и за горивната помпа и т.н. :
12.Fuel Pump Relay (80, 67 or 167)
1 Main Fusebox Starter Power (not used)
2 Main Fusebox Start/Run Power
3 To ECU (Fuel Pump Turn-On)
4 To Fuse 18, Fuel Pump, Oxygen Sensor Heater
5 G2/6 (not used)
6 Main Fusebox Battery Power From 30B
7 G2/7, T1 (not used)
8 Main Fusebox Ground (not used)
9 M/4, U1/8, G2/5 (not used)
Според схемата въпросното Engine control relay при АЕК прави следното - има си постоянен + и се управлява от компютъра по маса.То пуска + на инжекторите и дебитомера,подава захранване на 23-ти пин на компютъра, подава и + към бобинката за пускане на другото реле, което управлява подгрева на ламбда сондата (като масата на това второто реле пак се пуска и спира по усмотрение на компютъра).
Релето на горивната помпа си е отделно,то си е само за нея и се управлява от компютъра директно по маса. Единствената особеност е,че + за релето за подгрева на сондата минава първо през релето за горивната помпа (и предпазителя и ) и после отива към релето за подгрев,ама това няма отношение с този проблем.
При този мотор захранването на индукционната бобина си е директно от + през контакт и маса и не минава през релето на горивната помпа,както е примерно при ABS или AAM и т.н.
