Polo 6n2 2001 г. (AUA) - предпазен колан

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
polo_vw
Мнения: 30
Регистриран на: Сря 14 май 2014 4:46
Автомобил:
Двигател:

Polo 6n2 2001 г. (AUA) - предпазен колан

Мнениеот polo_vw » Нед 25 май 2014 18:17


Единия преден колан не се прибира и се чудя дали може да се оправи или трябва да си търся друг колан.
Проблема е,че ако трябва да търся друг колан трябва да е бежав цвят а трудно ще намеря от автоморга или изобщо от някое поло на части.
Някой ако има някакви идеи нека да каже. :gruebel




Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Polo 6n2 2001 г. (AUA) - предпазен колан

Мнениеот freelancer » Вто 27 май 2014 12:27


И моят, пасажерският е така, същото поло. Ще се занимавам скоро с пробелма. Тъй си виси.... :c020
Според мен се маха пластмасата на гредата и отдолу има машинка, тя е дала фира или нещо се е разкачило, най веротно е счупено.
Аз съм решил да го правя с механизъм втора злоупотреба, със сигурност се сменя, предполагам, че се защипва и така.
Колега, ако ме изпревариш с ремонта, ще те помоля да направиш някоя снимка за да ми е по лесно на мен, а аз ще направя същото, но за сега имам други дертове по колата, така, че това съм оставил на по заден план.
Сменя се само механизма, колана си е същият, не мисля, че ще трябва да сменяш колана. :c020
Абе само да те питам, на колко оборота ти пали сутрин? Имаш ли някакви проблеми, други, освен колана?


polo_vw
Мнения: 30
Регистриран на: Сря 14 май 2014 4:46
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 6n2 2001 г. (AUA) - предпазен колан

Мнениеот polo_vw » Вто 27 май 2014 18:31


Пали и седи известно време на 1200 оборота и после пада на около 950-Не знам дали е нормално.
Колата наскоро я купих и още не и знам всичките проблеми.Проблемите които открих са:
Колана,дясното ел. стъкло не работи, едното панелче с ключетата за стъклата мисля да сменя и нещо май имобилайзера ми прави проблеми,защото вече за втори път ми се случва да дам на контакт а горивната помпа да не работи.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Polo 6n2 2001 г. (AUA) - предпазен колан

Мнениеот freelancer » Сря 28 май 2014 6:44


Това с оборотите е нормално. 1000-1200 и пада на около 870. Трябва да ги държи. На стъклото се разбиват повдигачите, аз имах същият проблем, едни пластмасови пластини (15 лв бройката), а може и да имаш прекъснат кабел, има една гофрирана търба, която влиза във вратата, дръпни я и виж за прекъснат кабел там, аз имах, също виж бутоните за кофти контакт, вади се целият куплунг, леко подпъхни с една отверка и ще излезе. На мен не ми работи единият бутон за пасажерското стъкло от страната на шофьора.
А, като дадеш на контакт и не ти работи помпата, като запалиш какво се случва?
Абе тва са дребни проблеми, най хубавото е, че държи оборотите и плавно ги сваля. Гасне ли ти ако не чуеш помпата, как пали?
Сега на колко оборота ти пали сутрин?


polo_vw
Мнения: 30
Регистриран на: Сря 14 май 2014 4:46
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 6n2 2001 г. (AUA) - предпазен колан

Мнениеот polo_vw » Сря 28 май 2014 18:09


freelancer написа:Това с оборотите е нормално. 1000-1200 и пада на около 870. Трябва да ги държи. На стъклото се разбиват повдигачите, аз имах същият проблем, едни пластмасови пластини (15 лв бройката), а може и да имаш прекъснат кабел, има една гофрирана търба, която влиза във вратата, дръпни я и виж за прекъснат кабел там, аз имах, също виж бутоните за кофти контакт, вади се целият куплунг, леко подпъхни с една отверка и ще излезе. На мен не ми работи единият бутон за пасажерското стъкло от страната на шофьора.
А, като дадеш на контакт и не ти работи помпата, като запалиш какво се случва?
Абе тва са дребни проблеми, най хубавото е, че държи оборотите и плавно ги сваля. Гасне ли ти ако не чуеш помпата, как пали?
Сега на колко оборота ти пали сутрин?

- За стъклото : Като опитам да го сваля или да го вдигна се чува едно цъкане все едно е вдигнат или свален докрай (усеща все едно,че има товар и просто не тръгва моторчето)
- Значи като дам на контакт помпата не се включва изобщо и като опитам да запаля просто стартера си върти и хич не тръгва да пали.
-Сега сутрин пали на не повече от 1300,после пада на 1200 и като работи малко пада на малко под 1000.Иначе се случва понякога като запаля сутрин и както си е на 1200 оборота изведнъж рязко за кратко време пада на около 1000 и се връщз пак на 1200.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Polo 6n2 2001 г. (AUA) - предпазен колан

Мнениеот freelancer » Чет 29 май 2014 8:35


Тва с оборотите ми се струва малко странно, гледах на един клип, друго поло, като нашите стрелката се вдига и заковава без да пада веднага. И при мен е същата работа само, че пали на по ниски обороти към 1100 и отива на 900 почти веднага, по някой път си задържа на 1000. Зимата 1100 оборота и после пада на 870.
В тази жега да вдига на 1300 и да пада на 1200 ми се струва май малко високо и тва с падането на оборотите. Кога падат, като имаш пуснат консуматор или като въртиш волана. Ако пуснеш консуматор е нормално да паднат леко и после се вдигат, усеща се как двигателя се форсира леко и вдига оборотите тъй като имаш товар. Дросел клапата го прави това и се командва от екуто, а то взима инфо от МАП сензора и температурният датчик.
Както и да е, щом не гасне си я карай така, може и да е нормално.
По кофти е това с помпата, но каква е причината и аз не мога да разбера. При мен може да е кофти помпа. Буксата на помпата трудно се вади. Иначе майсторите забелязах, че нещо не им се занимава с мерене на токове, а гледат да сменят части само.
Да взема и аз да замеря дали имам ток на буксата на помпата. Ти кои крачета мериш, на кое плюса на кое минуса на мултицета (на мултицета на 20В ключа, нали?). Мисля, че бяха 4 крачета на буксата.
Как да премеря и аз, ако може да ми обясниш?


polo_vw
Мнения: 30
Регистриран на: Сря 14 май 2014 4:46
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 6n2 2001 г. (AUA) - предпазен колан

Мнениеот polo_vw » Чет 29 май 2014 18:08


За меренето на помпата там при буксата са 4 жици-2 тънки и 2 дебели.Мериш с мултицета на 2-те дебели жици без значение кое е + и кое - .Просто трябва да ти даде някакво напрежение.-Мериш обаче като дадеш на контакт точно когато попата се чува.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Polo 6n2 2001 г. (AUA) - предпазен колан

Мнениеот freelancer » Пет 30 май 2014 13:28


Колега, питах човека, който ми прави колата и ми каза, че трябва да подава, да се чува помпата само в началото, при следващи подавания на контакт не се чува.
Нямам идея, колко пъти, но със сигурност първият път трябва да се чува, а вече, защо след това помпата не тръгва, поради достатъчното налягане не ми е ясно. Как екуто разбира, че има налягане в системата?!
Говоря за подаване на контакт, вадене на ключа и пак подаване на контакт, аз не съм открил някаква зависимост.
Случвало ми се е на загряла кола така да пробвам да подавам контакти и винаги помпата бръмчи, друг път пък, подава един два пъти и след това не се чува, паля и няма проблеми.
Също съм забелязал, че като отключиш отвориш шофьроската врата се чува помпата как подкача, някой път се чува друг път не се чува.....
Идиотска история!
Вече паля с няколко подкачвания и за сега е ок положението, ако зачести обаче да не чувам помпата от първият път ще проверя буксата, тя е просто ужас, трудно се сваля, едни измислен "майстор" тъй ми дърпа кабелите, като я сваля, че лошо ми става, като си спомня, така, че е най добре някои неща човек да си ги прави сам, подпъхвам една часовникарска отверка и става номера.
Ако има ток, означава, че помпата си отива. За всеки случай ще проверя релетата.
Колега виж си релетата!!!!!!
109 (Мотроник)за управлението на инжекциона и 167 за помпата, може те да имат кофти спойки.
Само не ми е ясна симптоматиката на проблемите с тези релета, по принцип ще правят проблеми и в движение.
Да си чул цъкане от там?



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 135 госта