Passat 1.9TDI (74kW) v/s Passat 1.9TDI (96kW)
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Kartoff
- Мнения: 12
- Регистриран на: Съб 06 яну 2007 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Така... Явно трябва да внеса малко яснота по темата...
Значи не мисля, че има причина поради която да изгоря с колата и с парите, защото колата си е регистрирана и си има застраховка, която си и тече и от мисля повече от година се кара в България (казвам го за хората, които помислиха, че съм отишъл отвън да купувам) и съвсем случайно я намерих... Обикалях София дни наред и накрая видях обявата и се оказа, че колата ме е чакала през няколко блока от моя
Просто човека се оказа комшия и отгоре на всичко работи в сервиза на шкода и колата е много добре поддържана !
А двигателя не знам защо SLO каза, че е 85KW ?
Както и преди казах нещата явно в случая опират до жив късмет
Сега се сетих, че и на един колега му се случи проблем с колата при покупката и сега ходи всеки месец да му дават някакви бележки във КАТ... Е аз от тогава си знам да внимавам на мен да не ми се случи
Аааа и няма да крия, че колата я спазарих за под 14К левчета...
Значи не мисля, че има причина поради която да изгоря с колата и с парите, защото колата си е регистрирана и си има застраховка, която си и тече и от мисля повече от година се кара в България (казвам го за хората, които помислиха, че съм отишъл отвън да купувам) и съвсем случайно я намерих... Обикалях София дни наред и накрая видях обявата и се оказа, че колата ме е чакала през няколко блока от моя
А двигателя не знам защо SLO каза, че е 85KW ?
Както и преди казах нещата явно в случая опират до жив късмет
Сега се сетих, че и на един колега му се случи проблем с колата при покупката и сега ходи всеки месец да му дават някакви бележки във КАТ... Е аз от тогава си знам да внимавам на мен да не ми се случи
Аааа и няма да крия, че колата я спазарих за под 14К левчета...
- Kartoff
- Мнения: 12
- Регистриран на: Съб 06 яну 2007 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Хммм интересно... Все пак човека си каза, че мотора е 131к.с. но както и да е... Все пак някой мойе ли да покаже картинка на 96 KW мотор за да видим разликата
Добре все пак ще ви кажа,че след като взема колата ще я покажа на който иска
Собственика също каза, че когато е ходил да я застрахова първоначално застрахователите не са му повярвали и са казали, че такава кола няма
Е, след като отишли да я гледат се оказало, че има
Аз принципно се занимавам с доставка на интернет и компютри и все още не съм много на ти с колите, но мисля бързо да влезна в час... От сега нататъм май и мене ще ме гледате често тука, защото обичам да чета и да пиша по разни форуми... За сега по често пиша по форуми за компютри, мрежи и интернет, но явно след като ще си купувам кола трябва да се пише и тук
Добре все пак ще ви кажа,че след като взема колата ще я покажа на който иска
Аз принципно се занимавам с доставка на интернет и компютри и все още не съм много на ти с колите, но мисля бързо да влезна в час... От сега нататъм май и мене ще ме гледате често тука, защото обичам да чета и да пиша по разни форуми... За сега по често пиша по форуми за компютри, мрежи и интернет, но явно след като ще си купувам кола трябва да се пише и тук
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30048
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Айде и аз малко да напиша, като горд собственик на Пасат 1.9 TDI PD 101 к.с./74 kW, AVB двигател.
Значи външно няма да можеш да видиш разлика между двата двигателя, говоря така като ги гледаш отгоре със сложен пластмасов капак. Аз като купувах моята, ми бяха казали, че е 131 к.с, а се оказа 101 к.с. - веднага го разбрах. За да разбереш със сиурност мощността гледай кода на двигателя, лепенките в багажника при резервната гума и т.н.
По отношение на проверката при купуването се допитай до професионалисти в областта, както и прегледай темите за избор на автомобил. Да се закачи на ВАГ-Ком колата, да се погледне, ако искаш, в Порше или в Юнитрейд.
По отношение на мощността не се притеснявай - с едно чипче от Брецел и нещата спят, дори с AVB двигателя. Хубавото е, че се плаща данък като за автомобил до 100 к.с. с катализатор - 25 - 26 лева. Дори преди да сложа чипа, ускорението си беше добро. Изобщо не смятам, че можеш, дори без чип, да имаш проблеми с ускорение и изпреварване. Преди чипа - от кръстовището на околовръстното и Павлово до ОМВ - 160 км/ч. Е, сега с чипа е доста по - различно, но всимко зависи от стила ти на каране. Аз винаги искам повечко мощност,
, на някой и 90 к.с. може да са му достатъчни - питай колегата gr_kanev
. Успех с избора 
Значи външно няма да можеш да видиш разлика между двата двигателя, говоря така като ги гледаш отгоре със сложен пластмасов капак. Аз като купувах моята, ми бяха казали, че е 131 к.с, а се оказа 101 к.с. - веднага го разбрах. За да разбереш със сиурност мощността гледай кода на двигателя, лепенките в багажника при резервната гума и т.н.
По отношение на проверката при купуването се допитай до професионалисти в областта, както и прегледай темите за избор на автомобил. Да се закачи на ВАГ-Ком колата, да се погледне, ако искаш, в Порше или в Юнитрейд.
По отношение на мощността не се притеснявай - с едно чипче от Брецел и нещата спят, дори с AVB двигателя. Хубавото е, че се плаща данък като за автомобил до 100 к.с. с катализатор - 25 - 26 лева. Дори преди да сложа чипа, ускорението си беше добро. Изобщо не смятам, че можеш, дори без чип, да имаш проблеми с ускорение и изпреварване. Преди чипа - от кръстовището на околовръстното и Павлово до ОМВ - 160 км/ч. Е, сега с чипа е доста по - различно, но всимко зависи от стила ти на каране. Аз винаги искам повечко мощност,

- Kartoff
- Мнения: 12
- Регистриран на: Съб 06 яну 2007 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Гледах лепенката при резервната гума, но на нея пише само KW без цифри отпред ?!? Да си кажа право колата страшно ми хареса и на вървене и на останалото така, че няма проблеми, но все пак се надявам да е 131к.с.
Това ще се разбере скоро... Ще прекарам колата през диагностика да се види за какво става дума и дино тест може да и направя... Може скоро да ми потрябва жокер относно някакъв чип, но ще видим по натам...
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Добре дошъл в клуба, колега kartoff !
За да няма напразни спорове, дай да видим какъв е VIN на колата - най-лесно е при отворен капак до гуменото уплътнение вдясно по посока на движението - има табелка, дори я мяркам на снимката ти. Освен това го има по документите - талони, застраховки споменаваш и т.н. По него може да се научат СТРАШНО много неща за колата - повярвай ми. А, ако може и кода на двигателя /2-3 букви и цифри/ - него го има само на големия талон.
Успех !
За да няма напразни спорове, дай да видим какъв е VIN на колата - най-лесно е при отворен капак до гуменото уплътнение вдясно по посока на движението - има табелка, дори я мяркам на снимката ти. Освен това го има по документите - талони, застраховки споменаваш и т.н. По него може да се научат СТРАШНО много неща за колата - повярвай ми. А, ако може и кода на двигателя /2-3 букви и цифри/ - него го има само на големия талон.
Успех !
- Kartoff
- Мнения: 12
- Регистриран на: Съб 06 яну 2007 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
gr_kanev, мерси много за приветствието... Ще разгледам тук там какво пише. Както казах от тук нататък можете да разчитате, че редовно ще досаждам наоколо
Снимките съм ги правил с телефона (N73) и той се е справил подобаващо... Като взема колата може да ч разгледаме заедно на живо както вече казах...
Ето още малко снимки да кажете дали ви харесва :
И сега се сещам, че аз май без да искам превзех темата на колегата за, което се извинявам. Ако някой от модераторите му се занимава може да отдели постовете...
Ето още малко снимки да кажете дали ви харесва :
И сега се сещам, че аз май без да искам превзех темата на колегата за, което се извинявам. Ако някой от модераторите му се занимава може да отдели постовете...
Благодаря за мненията!
Мдаа колега Kartoff превзе ми темата, но пък и твоята е важна.
Това което резбрах е, че двигателя си е ОК и няма от какво да се плаша, ако сипвам добра нафта, останалото е късмет и грижа за абтомобила.
Дали е удобно да попитам колегите просто информативно и ориентировъчно за разни цени, че и там чух легенди от сорта на 2500 лв за смяна на агренаж, щото се демонтирал радиатор!? Колко струва долу горе комлект ремък, ролка + квото е нужно + труд в нормален частен сервиз/гараж? Предполагам сте го правили.
И ако недай си боже се прецака тази "попма-дюза" (или дюза само или турбо или там каквото им се чупи) какви да присъдите във финикииски знаци обикновено?
Мдаа колега Kartoff превзе ми темата, но пък и твоята е важна.
Това което резбрах е, че двигателя си е ОК и няма от какво да се плаша, ако сипвам добра нафта, останалото е късмет и грижа за абтомобила.
Дали е удобно да попитам колегите просто информативно и ориентировъчно за разни цени, че и там чух легенди от сорта на 2500 лв за смяна на агренаж, щото се демонтирал радиатор!? Колко струва долу горе комлект ремък, ролка + квото е нужно + труд в нормален частен сервиз/гараж? Предполагам сте го правили.
И ако недай си боже се прецака тази "попма-дюза" (или дюза само или турбо или там каквото им се чупи) какви да присъдите във финикииски знаци обикновено?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
За ремака ми се върти 400-500 л. при твой човек/ако нямаш такъв те саветвам да потърсиш клубните-Ваското и Никси/.При диатностика с ВАГ-Ком плюс един два оглед ще разбереш за проблем предварително/дори и да има някой не се плаши важното колата да е запазена цялостно,а не някой търговец да е закрепил положението с китайски части а колата като цяло да е "скубак"/.Турбинка нова 1200-1500,ама се намират и доооста по тънки 600-800.Ремонт турбина 100-600 в зависимост.Ама на турбината много рядко и става нещо.Имай си едно на ум-200 лв. за дебитомер/той е нещо като консуматив/,управляващ клапан на турбото/ок.100/,зацапана геометрия на турбото/100-300/-ама тва е един ден след като си и навартял бая километри.Готви се и един щаслив ден за алуминиеви носачи на окачването/май беше към 1000ка/и им обърни внимание при огледа де.В общи линии май е това.Ако нещо се случи с мотора ходи на диагностик или питай в форума ,а не ходи на турбинаджия щото там ще ти кажат че е развалена/а може да не е/
Късмет с покупката.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: KemalKadir, Mufkata86 и 65 госта


