Едноелектродни или триелектродни свещи да избера

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Ugeorge
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ugeorge » Вто 09 яну 2007 17:12


И аз съм на мнение че триполюсните искарват повече, защото електрода се износва от 3 страни и за това се износва 3 пъти по-бавно.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19698
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 09 яну 2007 17:14


teodor6769 написа:Абе и аз като Калоян в другата тема да ви подсетя, човека пита какви да сложи а не принципа на работа.

Ми те май вече му отговориха ;)
K04A написа:По каталог се препоръчват триполюсни

:oops: пък ние май само му спамим темата...


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Вто 09 яну 2007 17:23


Може да сте сигурни че едни хубави еднополюсни ще изкарат повече от някой "оргинални" с 3 полюса за смешни пари. :) А това за износването е доста спорно щото като ядеш пържолата фронтално или странично пак свършва за едно и също време нали. :lol:
Може просто разстоянието между електродите да остава в по-нормални граници докато изтече живота на свеща. :wink:


Потребителски аватар
rexpitbul
Мнения: 1758
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мелмак

Мнениеот rexpitbul » Вто 09 яну 2007 17:30


teodor6769 написа:Абе и аз като Калоян в другата тема да ви подсетя, човека пита какви да сложи а не принципа на работа.


Много си прав!!!!!!!!


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Вто 09 яну 2007 17:49


3 полюсни!!! :D


zum166
Мнения: 38
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zum166 » Вто 09 яну 2007 18:18


пич каражли на газ??? предлагамти дасикупиж BRISK СУПЕР СА :)


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Вто 09 яну 2007 19:09


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 23:33, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Вто 09 яну 2007 23:53


Газаджиите препоръчват еднополюсни, иначе аз си карам с триполюсни


Потребителски аватар
tbs_niki
Мнения: 270
Регистриран на: Пон 18 дек 2006 0:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот tbs_niki » Сря 10 яну 2007 0:27


3 полюсни :wink:
:да:


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Сря 10 яну 2007 0:37


Birdie написа:
rexpitbul написа:Погледни какви свещи се препорачват от производителя.
:deal

Нямам представа каква марка дават по каталог,но тея са като за моя дрънкулник :arrow:
NGK GOLF MK2 (84-->91) 1.8 RD,RG,RH,RP,RV / 8 VALVE 08/82 –> 09/91 BP6ET 1263

zum166 написа:пич каражли на газ??? предлагамти дасикупиж BRISK СУПЕР СА :)

Не,колата се кара на бензин,писал съм ама не си погледнал :D
Като марка na Denso,NGK и Brisk съм фен,но едно или триполюсни-май няма голямо значение.
Казвали са ми,че ФВ са с триполюсни,щото бобините им генерират по-високо напрежение от на другите коли,може и голяма глупост да е ама така съм чувал :hmmmm :027:


Потребителски аватар
galaboff
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот galaboff » Сря 10 яну 2007 0:44


Моят Голф е с GU мотор , 1986г. Скоро беше спрял да работи на бензин и за нула време цапаше свещите... Е, бяха триполюсни Бош (гарантирано оригинални, от вносителя). По каталог излизат триполюсни и еднополюсни...
Е, бях при Люси (vit_autosofia) да я оправи колицата да работи на бензин. Човека я направи бомба - пали, смукачи разни, неща които бях забравил от доста време :) Да, ама ми върна в едно пликче почти новите триполюсни свещи и каза, че не стават. Сега е с еднополюсни и няма абсолютно никакъв проблем :)
Все пак, когато са правени тези коли са мислени със стандартни еднополюсни свещи, а няма нищо по-хубаво от това колата ти да е в заводски вид :) Успех :)


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Сря 10 яну 2007 1:02


galaboff написа:Моят Голф е с GU мотор , 1986г. Скоро беше спрял да работи на бензин и за нула време цапаше свещите... Е, бяха триполюсни Бош (гарантирано оригинални, от вносителя). По каталог излизат триполюсни и еднополюсни...
Е, бях при Люси (vit_autosofia) да я оправи колицата да работи на бензин. Човека я направи бомба - пали, смукачи разни, неща които бях забравил от доста време :) Да, ама ми върна в едно пликче почти новите триполюсни свещи и каза, че не стават. Сега е с еднополюсни и няма абсолютно никакъв проблем :)
Все пак, когато са правени тези коли са мислени със стандартни еднополюсни свещи, а няма нищо по-хубаво от това колата ти да е в заводски вид :) Успех :)

Щом от завода излиза с еднополюсни,ше сложа такива(естествено ще сверим с дебелите книги) :D

И аз ще дам малко офтопик :mrgreen:
Между другото гледал съм разликите на моя и твоя мотор-разпределителните валове са различни и твоя го дават да се кара с 98 октана
....На мен как ми се кара нещо по-мощно
Ти доволен ли си от динамиката на твоя мотор и какъв разход ти дава на бензин :wink:


Потребителски аватар
galaboff
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот galaboff » Сря 10 яну 2007 1:40


Ами много пъргава машинка е, въпреки че вече не си знае километрите... Дори преди време се дръпнахме с едно БМВ 525и, равни бяхме.....а аз бях на газ..:) Забелязал съм, че върви повече и от Г3 с 1.8 мотор...И скоростите ми се струват къси ако го натискам, а не са ....:) Веднъж пробвах колко ще вдигне, докъм 150 динамиката е перфектна, след това набира доста по-мудно, бях стигнал 195 по показания на скоростомера и се отказах - задницата на колата е много лека...
Разбирасе всичкото това не изключва зверския разход, въпреки че мотора е в добро състояние според всякакви показатели. Градско може и 15 да стигне, извънградско - ако го галиш с 90 е към 8-9, ако го натискаш - и над 10..
Иначе на стикера на капачката за резервоара пише Super Only, самоче разлика във вървежа и работата на мотора с 95 и 98 не съм забелязал...


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Сря 10 яну 2007 2:49


galaboff написа:Ами много пъргава машинка е, въпреки че вече не си знае километрите... Дори преди време се дръпнахме с едно БМВ 525и, равни бяхме.....а аз бях на газ..:) Забелязал съм, че върви повече и от Г3 с 1.8 мотор...И скоростите ми се струват къси ако го натискам, а не са ....:) Веднъж пробвах колко ще вдигне, докъм 150 динамиката е перфектна, след това набира доста по-мудно, бях стигнал 195 по показания на скоростомера и се отказах - задницата на колата е много лека...
Разбирасе всичкото това не изключва зверския разход, въпреки че мотора е в добро състояние според всякакви показатели. Градско може и 15 да стигне, извънградско - ако го галиш с 90 е към 8-9, ако го натискаш - и над 10..
Иначе на стикера на капачката за резервоара пише Super Only, самоче разлика във вървежа и работата на мотора с 95 и 98 не съм забелязал...

:bowdown Мерси,баце :bowdown
Моята наистина е с по-къси скорости(от 1 до 4 са като на 2Y,5-та има малко разлика),на макс.скорост до 160 ги лепи бързо после увисва,не съм я мъчил повече от 170.
Моя разход също е голям-под 10 в града не сваля въпреки лекото каране(при лятно време)
След смяната на свещите се надявам работата на мотора да се подобри(в момента свещите са с триъгълен електрод :?искрата най-вероятно вече не е това което трябва да е :? )


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Сря 10 яну 2007 11:15


galaboff написа:Моят Голф е с GU мотор , 1986г. :)..а, ама ми върна в едно пликче почти новите триполюсни свещи и каза, че не стават.
..

Пич, що не вземеш да ми подариш тези скапани триполюсни свещи-моя матор много ги обича :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 123 госта