Едноелектродни или триелектродни свещи да избера
-
- Мнения: 3377
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Global
Може да сте сигурни че едни хубави еднополюсни ще изкарат повече от някой "оргинални" с 3 полюса за смешни пари.
А това за износването е доста спорно щото като ядеш пържолата фронтално или странично пак свършва за едно и също време нали.
Може просто разстоянието между електродите да остава в по-нормални граници докато изтече живота на свеща.


Може просто разстоянието между електродите да остава в по-нормални граници докато изтече живота на свеща.

- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 23:33, променено общо 1 път.
- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
Birdie написа:rexpitbul написа:Погледни какви свещи се препорачват от производителя.
Нямам представа каква марка дават по каталог,но тея са като за моя дрънкулник

NGK GOLF MK2 (84-->91) 1.8 RD,RG,RH,RP,RV / 8 VALVE 08/82 –> 09/91 BP6ET 1263
zum166 написа:пич каражли на газ??? предлагамти дасикупиж BRISK СУПЕР СА
Не,колата се кара на бензин,писал съм ама не си погледнал

Като марка na Denso,NGK и Brisk съм фен,но едно или триполюсни-май няма голямо значение.
Казвали са ми,че ФВ са с триполюсни,щото бобините им генерират по-високо напрежение от на другите коли,може и голяма глупост да е ама така съм чувал


- galaboff
- Мнения: 426
- Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Моят Голф е с GU мотор , 1986г. Скоро беше спрял да работи на бензин и за нула време цапаше свещите... Е, бяха триполюсни Бош (гарантирано оригинални, от вносителя). По каталог излизат триполюсни и еднополюсни...
Е, бях при Люси (vit_autosofia) да я оправи колицата да работи на бензин. Човека я направи бомба - пали, смукачи разни, неща които бях забравил от доста време
Да, ама ми върна в едно пликче почти новите триполюсни свещи и каза, че не стават. Сега е с еднополюсни и няма абсолютно никакъв проблем
Все пак, когато са правени тези коли са мислени със стандартни еднополюсни свещи, а няма нищо по-хубаво от това колата ти да е в заводски вид
Успех 
Е, бях при Люси (vit_autosofia) да я оправи колицата да работи на бензин. Човека я направи бомба - пали, смукачи разни, неща които бях забравил от доста време


Все пак, когато са правени тези коли са мислени със стандартни еднополюсни свещи, а няма нищо по-хубаво от това колата ти да е в заводски вид


- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
galaboff написа:Моят Голф е с GU мотор , 1986г. Скоро беше спрял да работи на бензин и за нула време цапаше свещите... Е, бяха триполюсни Бош (гарантирано оригинални, от вносителя). По каталог излизат триполюсни и еднополюсни...
Е, бях при Люси (vit_autosofia) да я оправи колицата да работи на бензин. Човека я направи бомба - пали, смукачи разни, неща които бях забравил от доста времеДа, ама ми върна в едно пликче почти новите триполюсни свещи и каза, че не стават. Сега е с еднополюсни и няма абсолютно никакъв проблем
Все пак, когато са правени тези коли са мислени със стандартни еднополюсни свещи, а няма нищо по-хубаво от това колата ти да е в заводски видУспех
Щом от завода излиза с еднополюсни,ше сложа такива(естествено ще сверим с дебелите книги)

И аз ще дам малко офтопик

Между другото гледал съм разликите на моя и твоя мотор-разпределителните валове са различни и твоя го дават да се кара с 98 октана
....На мен как ми се кара нещо по-мощно
Ти доволен ли си от динамиката на твоя мотор и какъв разход ти дава на бензин

- galaboff
- Мнения: 426
- Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ами много пъргава машинка е, въпреки че вече не си знае километрите... Дори преди време се дръпнахме с едно БМВ 525и, равни бяхме.....а аз бях на газ..
Забелязал съм, че върви повече и от Г3 с 1.8 мотор...И скоростите ми се струват къси ако го натискам, а не са ....
Веднъж пробвах колко ще вдигне, докъм 150 динамиката е перфектна, след това набира доста по-мудно, бях стигнал 195 по показания на скоростомера и се отказах - задницата на колата е много лека...
Разбирасе всичкото това не изключва зверския разход, въпреки че мотора е в добро състояние според всякакви показатели. Градско може и 15 да стигне, извънградско - ако го галиш с 90 е към 8-9, ако го натискаш - и над 10..
Иначе на стикера на капачката за резервоара пише Super Only, самоче разлика във вървежа и работата на мотора с 95 и 98 не съм забелязал...


Разбирасе всичкото това не изключва зверския разход, въпреки че мотора е в добро състояние според всякакви показатели. Градско може и 15 да стигне, извънградско - ако го галиш с 90 е към 8-9, ако го натискаш - и над 10..
Иначе на стикера на капачката за резервоара пише Super Only, самоче разлика във вървежа и работата на мотора с 95 и 98 не съм забелязал...
- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
galaboff написа:Ами много пъргава машинка е, въпреки че вече не си знае километрите... Дори преди време се дръпнахме с едно БМВ 525и, равни бяхме.....а аз бях на газ..Забелязал съм, че върви повече и от Г3 с 1.8 мотор...И скоростите ми се струват къси ако го натискам, а не са ....
Веднъж пробвах колко ще вдигне, докъм 150 динамиката е перфектна, след това набира доста по-мудно, бях стигнал 195 по показания на скоростомера и се отказах - задницата на колата е много лека...
Разбирасе всичкото това не изключва зверския разход, въпреки че мотора е в добро състояние според всякакви показатели. Градско може и 15 да стигне, извънградско - ако го галиш с 90 е към 8-9, ако го натискаш - и над 10..
Иначе на стикера на капачката за резервоара пише Super Only, самоче разлика във вървежа и работата на мотора с 95 и 98 не съм забелязал...


Моята наистина е с по-къси скорости(от 1 до 4 са като на 2Y,5-та има малко разлика),на макс.скорост до 160 ги лепи бързо после увисва,не съм я мъчил повече от 170.
Моя разход също е голям-под 10 в града не сваля въпреки лекото каране(при лятно време)
След смяната на свещите се надявам работата на мотора да се подобри(в момента свещите са с триъгълен електрод


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 123 госта