Здравейте излиза ми тази грешка и свети оранжевата лампа за диагностика:
004120 - Intake Manifold Runner (Bank 2): Lower Limit not reched
Ако може малко пояснения,ще съм благодарен.
Туарег 3,0TDI Грешка 004120 - Intake Manifold Runner(Bank 2)
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Туарег 3,0TDI Грешка 004120 - Intake Manifold Runner(Ban
Звучи ми кат механизъм за променливата геометрия на всмукателния колектор.
Я клапи/ос са заяли, я моторчето което ги движи
Я клапи/ос са заяли, я моторчето което ги движи
Re: Туарег 3,0TDI Грешка 004120 - Intake Manifold Runner(Ban
Стандартен проблем на всичките 3.0 ТДИ. Клапата на десния ред цилиндри дава грешка, трябва нова, но са два модела според годината на производство. Клапата не подлежи на ремонт, единственото, което можеш да направиш, преди да вземеш нова е, погледни лостчето дали не е изпаднало от ябълката.
- vutoff
- Мнения: 51
- Регистриран на: Чет 21 апр 2011 17:48
- Автомобил: VW Touareg
- Двигател: CASA
- Местоположение: Sofia
Re: Туарег 3,0TDI Грешка 004120 - Intake Manifold Runner(Ban
Имам същият проблем, като при мен не е постоянен. От няколко дни светка чек-а на мотора, след което гасне. При мен грешката е Bank1.
Няма осезаема разлика в поведението на самият автомобил. Не усещам загуба на мощност, нито повишен разход (не че го карам толкова много, де). Та питанията са ми няколко:
1. При положение, че грешката се появява рядко, възможно ли е просто зацапани клапи, което от своя страна да нарушава хода им и съответно да дава грешка в датчика?
2. Възможно ли е да е нещо друго по веригата?
3. Трябва ли да се смени целият колектор или подлежи на ремонт/рециклиране?
Поздрави,
Илиян
Няма осезаема разлика в поведението на самият автомобил. Не усещам загуба на мощност, нито повишен разход (не че го карам толкова много, де). Та питанията са ми няколко:
1. При положение, че грешката се появява рядко, възможно ли е просто зацапани клапи, което от своя страна да нарушава хода им и съответно да дава грешка в датчика?
2. Възможно ли е да е нещо друго по веригата?
3. Трябва ли да се смени целият колектор или подлежи на ремонт/рециклиране?
Поздрави,
Илиян
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Туарег 3,0TDI Грешка 004120 - Intake Manifold Runner(Ban
И с нови да се сменят (клапите с управлението) след време пак ще правят проблем. Слабо място на V6 и V8 моторите.
За това най-евтиното и правилно решение е софтуерно изключване и си остават там само за украшение.
За това най-евтиното и правилно решение е софтуерно изключване и си остават там само за украшение.
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Туарег 3,0TDI Грешка 004120 - Intake Manifold Runner(Ban
Софтуерното изключване със смяна на софтуера ли става или има начин за кодиране?
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Туарег 3,0TDI Грешка 004120 - Intake Manifold Runner(Ban
Със смяна на софтуера
- VRPerformance
- Мнения: 128
- Регистриран на: Пет 02 яну 2009 4:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Туарег 3,0TDI Грешка 004120 - Intake Manifold Runner(Ban
Софтуерното решение не е най-правилното,но е най-ефтиното решение,днес направих една А8 и една А6 3.0тди със същия проблем
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 29 госта