то факатически ремонт не е правен,бяха сменени само консумативи-агренаж,ролка,масло,антифриз,въздушен филтър,пистов ремък,вървеше си съвсем нормално,една сутрин я запалих и с паленето започна да работи на 3 цилиндра,като отворих капака видях теча между главата и блока точно до колектора,закарах я да видиме какво става и докато я карах до един приятел почна да вкарва масло и в колектора.
свалихме главата,смених гарнитура на главата,шлайфах главата,сложихме я,и проблема си е абсолютно същият,работи си ту на 3 ту на 4 цилиндра и вкарва маслото в колектора,и пак теч между главата и блока.
POLO 1.4 60 k.с 97год. - вкарва масло в изпускателният коле
Re: VW POLO 1.4 60 k.с 97год.-вкарва масло в изпускателният
то факатически ремонт не е правен,бяха сменени само консумативи-агренаж,ролка,масло,антифриз,въздушен филтър,пистов ремък,вървеше си съвсем нормално,една сутрин я запалих и с паленето започна да работи на 3 цилиндра,като отворих капака видях теча между главата и блока точно до колектора,закарах я да видиме какво става и докато я карах до един приятел почна да вкарва масло и в колектора.
свалихме главата,смених гарнитура на главата,шлайфах главата,сложихме я,и проблема си е абсолютно същият,работи си ту на 3 ту на 4 цилиндра и вкарва маслото в колектора,и пак теч между главата и блока.
свалихме главата,смених гарнитура на главата,шлайфах главата,сложихме я,и проблема си е абсолютно същият,работи си ту на 3 ту на 4 цилиндра и вкарва маслото в колектора,и пак теч между главата и блока.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW POLO 1.4 60 k.с 97год.-вкарва масло в изпускателният
А виждаш ли дали теча е между гарнитурата и главата или между гарнитурата и блока? Може да е цепната главата, може и да е крив или сцепен блока. Може и да вкарва много масло в цилиндъра (водач на клапан, сегмент, цепка в буталото, цепка в блока) и съответно да го компресира и да избива през клапана (към колектора) и през гарнитурата. Снимай главата и вижте водачите как са. Ако там няма проблем, разглобявай надолу всичко на гайки и търси проблема навсякъде - блок,бутало,сегмент... Маслото все трябва да идва от някъде.
Re: VW POLO 1.4 60 k.с 97год.-вкарва масло в изпускателният
теча е трудно да се види,точно между кое е защото като загрее от колектора почва силно да пуши,и омаслява,затова се надявам на снимката да покаже,дано да се окаже пукната.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW POLO 1.4 60 k.с 97год.-вкарва масло в изпускателният
Т.е. то тече само, когато загрее или? Също да питам - къде точно тече - отпред при изп. колектор, отзад при всмукателния или отстрани при ангренажа?
Re: VW POLO 1.4 60 k.с 97год.-вкарва масло в изпускателният
отпред при изп. колектор,и някой път пали на 3цилиндра накой път съвсем нормално си работи,но като загрее и се даде газ си се вижда ясно как го вкарва маслото,и отзад рез ауспуха го изкарва,много ми е странно и на мене това за първи път го виждам,надявам се да е главата.
Re: VW POLO 1.4 60 k.с 97год.-вкарва масло в изпускателният
отпред при изп. колектор,и някой път пали на 3цилиндра накой път съвсем нормално си работи,но като загрее и се даде газ си се вижда ясно как го вкарва маслото,и отзад рез ауспуха го изкарва,много ми е странно и на мене това за първи път го виждам,надявам се да е главата.
- ivo Bocev
- Мнения: 118
- Регистриран на: Сря 17 мар 2010 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Rousse
Re: VW POLO 1.4 60 k.с 97год.-вкарва масло в изпускателният
Аз имам оборудвана глава от AEX 1.4I 97г.Ако имаш интерес пиши.Или на 0896001151
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: Пет 23 май 2014 23:33
- Автомобил: Nissan 200SX and VW Polo 6N 1996
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW POLO 1.4 60 k.с 97год.-вкарва масло в изпускателният
Ако се спука глава ще вкарва антифриз в цилиндъра евентуално (пука се често между клапаните). От където се вкарава (нагнетява) масло към разпределителния вал е дебела отливката, а и няма пряк контакт с горивните камери и цилиндрите респективно. Проблемът според мен е от водач на клапан или сегменти.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 127 госта