Фобос 1 или Фобос 4

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Ton4o_84
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
Автомобил: Шкода Октавия 97
Двигател: AEE
Местоположение: Пловдив

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот Ton4o_84 » Пон 02 юни 2014 14:38


Прави ми проблем нивомера, все ми показва празна бутилка, а на компютъра показва само 1ом съпротивление, въпреки, че му сложих 10 литра газ. Имат ли значение някакви полюси при връзването му към компютъра или не. Защото на инструктажа не показват полюси.




Потребителски аватар
mrpetrov
Мнения: 415
Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
Автомобил: 1997 Passat B5
Двигател: 1.6 AHL
Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот mrpetrov » Пон 02 юни 2014 14:57


Не, там се гледа стойността на съпротивлението - полюси няма.
Следващата стъпка е пълене "до горе". След това пак проверяваш стойността на съпротивлението. А от там нататък - корекции в софтуера докато ти хареса на колко газ в бутлката - колко лампички светят...
Ама за това си трябва време - до тогава - хвърляй по едно око на стрелката.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот myrshavija » Пон 02 юни 2014 15:06


Виждал съм как показанията на нивомера се регулират с въртене на "нещо" на бутилката.


Потребителски аватар
Ton4o_84
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
Автомобил: Шкода Октавия 97
Двигател: AEE
Местоположение: Пловдив

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот Ton4o_84 » Пон 02 юни 2014 15:20


Оф, че съм смотан, ами какво искам да ми покаже, при положение, че е пълна горе 1/4 от бутилката :biggrin . От еуфория и реалната си преценка загубих вече. :screwy

-Да, върти се самото прозрачно уредче, според желанието ти колко газ искаш да имаш в бутилката когато ти застане на минимум. Сега се сетих, че моята много я вдигнах :)


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот KingoftheROAD » Пон 02 юни 2014 21:40


Покарай на газ да речем поне 400-500 км. и притегни профилактично всички болтчета по изпарителя, че като поулегнат малко мембраните, може да поотпуснат тук там. И тогава провери и налягането как е...


Потребителски аватар
Ton4o_84
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
Автомобил: Шкода Октавия 97
Двигател: AEE
Местоположение: Пловдив

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот Ton4o_84 » Пон 02 юни 2014 22:16


Засякох разхода :11
С 10 литра изминах 96км. градско умишлено в големия трафик и със каране далеч по динамично от това, когато карах на безин и при положение, че е първо пълнене на бутилката и има количество газ, което не е могло да изгори. :beer


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот mupk0 » Пон 02 юни 2014 22:54


Не бързай да се радваш.Зареди 2-3 бутилки до горе и ги изгори и тогава кажи разход :)


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот Bai Sando » Пон 02 юни 2014 22:58


Така е.Иначе така сега излиза,че ти е горило 9 бензин градско,което за тоя мотор и това купе е невъзможно. :wink


Потребителски аватар
Ton4o_84
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
Автомобил: Шкода Октавия 97
Двигател: AEE
Местоположение: Пловдив

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот Ton4o_84 » Вто 03 юни 2014 1:56


mupk0 написа:Не бързай да се радваш.Зареди 2-3 бутилки до горе и ги изгори и тогава кажи разход :)

-Пак ще е същия, да не кажа и по-малък, защото от радост карах малко дивашката, а и колата работи доста над час на място в името на това да ми прави душевна чи*ия.

Bai Sando написа:Така е.Иначе така сега излиза,че ти е горило 9 бензин градско,което за тоя мотор и това купе е невъзможно. :wink

-Тя Ми гори толкова :cool . Рекорда ми с нея е 116км с 10литра гориво 95,иначе 109,111,113км и 91км ако я карам рядко или само до работата ми, която е наблизо кажи-речи.
-Засичам я като слагам 10 литра всеки път когато писне резервата, това е най-точния начин за мерене, защото бензиновия нивомер по-трудно се лъже.


Потребителски аватар
Ton4o_84
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
Автомобил: Шкода Октавия 97
Двигател: AEE
Местоположение: Пловдив

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот Ton4o_84 » Сря 04 юни 2014 11:43


Колата започна да ми тресе на празен ход и да се опитва да гасне, докато не достигне плътни 90 градуса. Как се оправя това.


Потребителски аватар
mrpetrov
Мнения: 415
Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
Автомобил: 1997 Passat B5
Двигател: 1.6 AHL
Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот mrpetrov » Сря 04 юни 2014 23:05


Запали я от студен мотор (първо палене за деня), и на закачен лаптоп - следи каква температура ще ти даде за Тгаз като превключи. Също си гледаш и наляганията.
Общо взето - с лаптопа трябва да можеш да видиш от къде е проблема, пък си мисля - в не малко случаи - и да му повлияеш, чрез настройка.


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот KingoftheROAD » Чет 05 юни 2014 7:04


mrpetrov Колко градуса би трябвало да е минимум Тгаз, по време на превключванеto на gаз? това според мен трябва да се осигури зимата, в по-големите студове. Лятото не би трябвало да е проблем...

Последна промяна от KingoftheROAD на Чет 05 юни 2014 13:01, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
mrpetrov
Мнения: 415
Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
Автомобил: 1997 Passat B5
Двигател: 1.6 AHL
Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот mrpetrov » Чет 05 юни 2014 7:46


Нямам конкретна техническа информация, но някъде четох че под еди какви си градуси - тя газта си стояла течна, а не както се очаква - газообразна.
Иначе питам колегата за число, просто защото мога и аз да кажа моето - така ще имаме нещо да сравняваме...


Потребителски аватар
Ton4o_84
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
Автомобил: Шкода Октавия 97
Двигател: AEE
Местоположение: Пловдив

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот Ton4o_84 » Чет 05 юни 2014 11:10


По подразбиране обръща на 30градуса, а тази сутрин като обърна, температурата на газта беше 18. Чудя се дали да не го направя на 40, ще удължа малко повече живота на редуктора и ще стане по-стабилна работата.
-От четене по интернет, разбрах, че се получавало така от забравен махнат маркуч за картерни газове, както е било при мен и е смукало въздух без да минава през филтъра. Свързах го още вчера и тази сутрин нямах никакви проблеми, работи си докато стигна 86гр. без да прехълца.


Потребителски аватар
mrpetrov
Мнения: 415
Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
Автомобил: 1997 Passat B5
Двигател: 1.6 AHL
Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот mrpetrov » Чет 05 юни 2014 12:52


Е то в такъв случай - много ясно, че ще има проблеми. Понеже датчиците казват на бензиновия комп влиза еди колко си въздух с еди каква си температура, а в действителност - количеството въздух е друго, съответното сметките на бензиновия комп за нормална работа на мотора излизат криви...
За газта - моята е наместена да обръща при Твода на 40 градуса, и определно съм доволен.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта