Б3 1,8 mi нисък волтаж от динамото ...

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Сря 17 яну 2007 8:30


И на мен не ми завериха гаранционната карта заради ниско напрежение. При мен без консуматори на акумулатора и алтернатора напрежението е 13,7 . При включване на консуматори, на алтернатора напрежението остава непромененено а на акумулатора има някакъв пад. С включени фарове става 13,6 + вентилатор 13,5 + нагревател на задното стъкло 13,1
При положение че стария ми акумулатор изкара 4 години с това напрежение, не мисля нищо да правя. Майната и на гаранцията дано да случа на акумулатор. Със стария ми четкодържач и реле стойностите са идентични. Алтернатора е Валео.
Засега приемам че е нормално.




Потребителски аватар
GTI-R
Мнения: 20
Регистриран на: Нед 24 май 2009 0:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Нисък волтаж от динамото ...

Мнениеот GTI-R » Вто 18 май 2010 5:50


Вчера реших да метна един поглед на алтернатора понеже не вдигаше повече от 13.8 извадих релето и почистих леко с шкурка една пластина,която контактува с друга в статора забелязах също така,че четките имат много голям луфт докато ги наглася да не премига таблото .... спешно ми са за смяна,но въпреки това почна да зарежда до 13.6-14.4 :)


Потребителски аватар
schumifan
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 21:38
Автомобил: Golf 4 1.9TDI 110
Двигател:
Местоположение: София

Re: Нисък волтаж от динамото ...

Мнениеот schumifan » Вто 03 юни 2014 9:08


Колеги ще повдигна малко темата, защото имам следния проблем. Aкумулаторът не е нов, но зареден задържа около 12.2 V. След запалване обаче напрежението за около 30сек пада до 8.2 V и задържа там, а ако включа и фарове пада на 8.1 V. Така реално ако карам колата 10 мин после няма ток да запали, а ако изчакам няколко часа акумулаторът си възвръща малко ток и пали. Ако стои на място с дни няма утечки, но като се запали мотора нещо изсмуква акумулатора, дори без фарове и всякакви други консуматори. От какво може да е ... двигателят е 1.9 TDI ако има значение.


Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4492
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Нисък волтаж от динамото ...

Мнениеот Pet_rov » Вто 03 юни 2014 9:17


Мирише ми на неработещ генератор на мен


Потребителски аватар
Espero
Мнения: 310
Регистриран на: Чет 27 май 2010 0:22
Автомобил: Passat B4 1.9TDI
Двигател: 1Z
Местоположение: София

Re: Нисък волтаж от динамото ...

Мнениеот Espero » Вто 03 юни 2014 9:25


Не ти зарежда.Когато работи мотора трябвва да е мин. 14.00волта.


Потребителски аватар
schumifan
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 21:38
Автомобил: Golf 4 1.9TDI 110
Двигател:
Местоположение: София

Re: Нисък волтаж от динамото ...

Мнениеот schumifan » Вто 03 юни 2014 9:39


Има ли нещо което мога сам да проверя/направя или трябва на майстор да се кара ...


Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4492
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Нисък волтаж от динамото ...

Мнениеот Pet_rov » Вто 03 юни 2014 10:15


Вземаш уреда и мериш на клемите на акумулатора при работещ двигател какво напрежение подава генераторът. Мисля, че минималното беше 13.8 волта, максималното 14.3,4.След като измериш, пускаш големи консуматори - климатик/троник, вентилатор, подгрев на стъклото и т.н. и мериш пак. Ако имаш отклонение от стойностите, почти е сигурно, че си за ремонт. Това за бензинов агрегат обаче. Другото е, някой ти държи 2000 оборота примерно и пак мериш по гореописания начин. Успех!


Потребителски аватар
KBK
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
Автомобил: VW PASSAT b5.5
Двигател: 2.0i AZM
Местоположение: Blagoevgrad / Sofia

Re: Нисък волтаж от динамото ...

Мнениеот KBK » Вто 03 юни 2014 10:50


Колега, другото което трябва да направиш е да замериш дали не ти се губи напрежение от лош контакт на връзки. Мериш минуса на акумулатора и корпуса на алтернатора, после плюс на акумулатора и плюса( изхода) на алтернатора. Разликата в потенциалите не трябва да е много голяма (в смисъл не повече от около 0,08V).
Другото, което не е свързано с темата, бихте ли докоснали алтернатора след като е работил 15-20 минути да проверите колко е горещ.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Нисък волтаж от динамото ...

Мнениеот myrshavija » Вто 03 юни 2014 11:00


Pet_rov написа:Вземаш уреда и мериш на клемите на акумулатора при работещ двигател какво напрежение подава генераторът. Мисля, че минималното беше 13.8 волта, максималното 14.3,4.След като измериш, пускаш големи консуматори - климатик/троник, вентилатор, подгрев на стъклото и т.н. и мериш пак. Ако имаш отклонение от стойностите, почти е сигурно, че си за ремонт. Това за бензинов агрегат обаче. Другото е, някой ти държи 2000 оборота примерно и пак мериш по гореописания начин. Успех!
Сега, ако кажеш, че с включени консуматори показанието на волтметъра не се променя на твоята кола ... :mhihi


Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4492
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Нисък волтаж от динамото ...

Мнениеот Pet_rov » Вто 03 юни 2014 12:26


:mhihi Променя се. Исках да напиша, че не трябва да пада под долната граница. Ма една глава закъде по-напред...



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: gigov и 63 госта