Здравейте колеги.
Имам си 1 поло 2ф 1.3 55 коня моноинжекция и си сложих газ неотдавна.
Вчера докато си карах колата започна да се държи странно. Не можеше да се ускори и да вдигне обороти, помислих си ,че ми е свършила газта.
Оказа се обаче ,че ми е свършил бензина.
Не мога да разбера защо изобщо се подава бензин докато е на газ.
Ключа за газ/бензин ми е автоматичен ( паля на бензин и след 2000 оборота обръща на газ ) вътре в ключа има 1 реле което е със нормално отворен и нормално затворен контакт. С него управлявам релето което дава захранване на бензиновата помпа и на инжектора.
Моля ако имате някакви идеи да споделите.
Благодаря предварително.
Polo 1.3 харчи бензин докато е на газ
- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Polo 1.3 харчи бензин докато е на газ
Изключи бушона на помпата и пробвай само на газ
- 4i4o-dido
- Мнения: 827
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Polo 1.3 харчи бензин докато е на газ
la3ev написа:Здравейте колеги.
Имам си 1 поло 2ф 1.3 55 коня моноинжекция и си сложих газ неотдавна.
Вчера докато си карах колата започна да се държи странно. Не можеше да се ускори и да вдигне обороти, помислих си ,че ми е свършила газта.
Оказа се обаче ,че ми е свършил бензина.
Не мога да разбера защо изобщо се подава бензин докато е на газ.
Ключа за газ/бензин ми е автоматичен ( паля на бензин и след 2000 оборота обръща на газ ) вътре в ключа има 1 реле което е със нормално отворен и нормално затворен контакт. С него управлявам релето което дава захранване на бензиновата помпа и на инжектора.
Моля ако имате някакви идеи да споделите.
Благодаря предварително.
А има ли такова реле с нормално отворен и нормално затворен контакт???

Re: Polo 1.3 харчи бензин докато е на газ
Помпата изключва в момента в който се включи газта. Понеже се управлява от 1 реле не е възможно да работят едновременно.
А релето е нещо такова.


А релето е нещо такова.


- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Polo 1.3 харчи бензин докато е на газ
Може релето да е менте.Или да му се е извадила някоя обувка.Най добре провери аджеба,дали наистина докато ти работи на газ ти изключва помпата.Можеш на слух,ако се чува как работи или с пробна лампа на самата букса на помпата.
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: Polo 1.3 харчи бензин докато е на газ
Според мен подвижната контактна пластина се е "заклещила" между двата неподвижни контакта и подава потенциал както към газовия клапан, така и към моното и бензиновата помпа.В такъв случай трябва да се увеличи разстоянието между двата неподвижни контакта на релето или да се подмени целия ключ.Другото, което си мисля дали връзките към самия ключ не са пообъркани.
Re: Polo 1.3 харчи бензин докато е на газ
Не знам дали може да се заклещи превключващият контакт, така че да дава захранване и на двете. Но да не забравяме, че и много долнокачествени релета се продават по БГ-магазините за АГУ..
Оставам с впечатление, че откакто ползваш газовата уредба си работи на газ+бензин. Може и да е погрешно свързване.
Виж дали това реле не остава включено.
p.s. Интересно колко ти харчи газ + бензин? - Имам предвид един друг случай, за който разказваше много добър газаджия - бивш служител на Vialle. При инсталацията на някакъв човек (обикновена газова), по небрежност била прекъсната само бензиновата помпа. Оказало се, че инжекторите освен че работят, успявали да изсмучат и по малко бензин. Така върху основното гориво - газ, ЕКУ-то пак успявало да догожда оптималната смес в различните режими на работа. Разходът на газ+бензин се оказал по-добър от само на газ.
Оставам с впечатление, че откакто ползваш газовата уредба си работи на газ+бензин. Може и да е погрешно свързване.
la3ev написа:..С него управлявам релето което дава захранване на бензиновата помпа и на инжектора..
Виж дали това реле не остава включено.
p.s. Интересно колко ти харчи газ + бензин? - Имам предвид един друг случай, за който разказваше много добър газаджия - бивш служител на Vialle. При инсталацията на някакъв човек (обикновена газова), по небрежност била прекъсната само бензиновата помпа. Оказало се, че инжекторите освен че работят, успявали да изсмучат и по малко бензин. Така върху основното гориво - газ, ЕКУ-то пак успявало да догожда оптималната смес в различните режими на работа. Разходът на газ+бензин се оказал по-добър от само на газ.
Re: Polo 1.3 харчи бензин докато е на газ
dreadx написа:Не знам дали може да се заклещи превключващият контакт, така че да дава захранване и на двете. Но да не забравяме, че и много долнокачествени релета се продават по БГ-магазините за АГУ..
Оставам с впечатление, че откакто ползваш газовата уредба си работи на газ+бензин. Може и да е погрешно свързване.la3ev написа:..С него управлявам релето което дава захранване на бензиновата помпа и на инжектора..
Виж дали това реле не остава включено.
p.s. Интересно колко ти харчи газ + бензин? - Имам предвид един друг случай, за който разказваше много добър газаджия - бивш служител на Vialle. При инсталацията на някакъв човек (обикновена газова), по небрежност била прекъсната само бензиновата помпа. Оказало се, че инжекторите освен че работят, успявали да изсмучат и по малко бензин. Така върху основното гориво - газ, ЕКУ-то пак успявало да догожда оптималната смес в различните режими на работа. Разходът на газ+бензин се оказал по-добър от само на газ.
Здравей
По ел схема захранването на помпите и + на инжектора са на 1 реле което аз прекъсвам. Съдя ,че е прекъснато по това ,че няма бръмчене от помпата и видимо не се впръсква гориво.
Иначе по това което описах и на мен ми се струва че става точно като при този газаджия, колата си работи на газ ,но се подава и по малко бензин и колата работи по-добре. Но защо при положение че е спряно захранването ?
Re: Polo 1.3 харчи бензин докато е на газ
А, има как - при описания случай е било спряно само захранването на помпата. Изходът на инжекторите винаги е между вакуум и атмосферното налягане (във всмук. колектор). Налягането в резервоара обикновено е атмосферното или по-високо. При изключване само на помпата и работещи инжектори пак ще има минимално подаване на гориво. Но нали пък при теб са изключени и двете неща..
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта