Г4 110 power box

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Freshboy90
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 04 юни 2014 19:58
Автомобил:
Двигател:

Г4 110 power box

Мнениеот Freshboy90 » Сря 04 юни 2014 20:47


хора искам да ви питам "power box" лъже ли компиютъра за разхода на гориво ? Питам ви защото си купих колата с power box обаче когато и дам рязко газ и колата забиваше ( на около 3000 оборота) затова намалих мощността на power box и с спря да забива , обаче разхода се вдигна( поне на компиютъра не ми пада под 7.5 , 8 ) в сравнение с преди когато ми показваже 5.5 ,6 . колата ми е голф 4 110




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: power box

Мнениеот radotom » Чет 05 юни 2014 7:26


Пауър бокса лъже компютъра за всичко!
И е опасен!

Изхвърли го и се обърни към някой от колегите за читав чип-тунинг


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: power box

Мнениеот novatora » Чет 05 юни 2014 8:35


Колегата е прав. Аз съм с б5.5 пасат 130 hp и имам power box dipa sport. Така си дойде от Италия. Вървежа с него е ненормален и разхода ми се струва нереален. Интересувал съм се и проверих моя box струва 500 €. Свързан е и към еку-то с кабел. Взима + и - от акомулатора. Аз го изключих и така карам вече 2 години. Това животно е вредно за мотора. Удължава интервала на впръскване на дюзите посредством неверни данни че вън е - градуси. Мотора работи по нервно, тресе повече и може да си повредиш дюзите и турбото защото мисля че с бокса отваряше малко по рано към 1600 оборота. Моя съвет е до го махнеш това нещо. Ако желаеш добър абгрейд е чип тунинга. Той е на същите пари като бокса.


Freshboy90
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 04 юни 2014 19:58
Автомобил:
Двигател:

Re: power box

Мнениеот Freshboy90 » Чет 05 юни 2014 12:45


аха моя box не съм проверявал колко струва ама един приятел го търси и ми каза че бил около 100лв. , а да те питам ти имал ли си проблеми с колата когато си карал с boxa в смисъл забивала ли ти е колата ? Защото моята забиваше и я закачих на лаптопа и ми излезна някъква грешка в нафтовата помпа , някъкво клапанче ли беше нещо с цедка беще ама не си спомням точно, после го откачих boxa и колата се оправи затова накрая просто го намалих та мислълта ми е дали boxa я надува прекалено много и помпата не може да пуска достатъчно нафта или имам проблем с това клапанче ( или каквото беше там) на помпата


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: power box

Мнениеот novatora » Пет 06 юни 2014 8:49


Бокса не играе роля върху турбото. Единственото което прави е да симулира че колата се нуждае от още гориво. Така се увеличава интервала на впръскване от дюзите. Именно затова изключих моя бокс да не прецака дюзите. Аномалии със забиване не съм имал. Колата си върви доволно , но някак си усещах мотора по нервен по шумен. Смени това клапанче или почисти цедката и няма да имаш проблем. Мойта и без бокса си върви доволно все пак е 130 муленца. Защо не се обърнеш към Брезел? Той прави много качествени чипове. Цената е супер до колкото знам.


Freshboy90
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 04 юни 2014 19:58
Автомобил:
Двигател:

Re: power box

Мнениеот Freshboy90 » Нед 08 юни 2014 9:45


аха мерси ще видя да го оправя това клапанче, а колкото до чипосване не държа колата да ми е супер бегачка просто както каза и ти да върви доволно а така с бокса ми е добре .Онзи ден го откачих боксса и колата има бая разлика във вървенето с чип може да върви повече ама все пак ще я карам с бокса и ще се надявам да не се окоти нищо :biggrin


Потребителски аватар
g1zara1234
Мнения: 40
Регистриран на: Пон 26 дек 2011 20:19
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN +++ Brezel
Местоположение: Русе

Re: Г4 110 power box

Мнениеот g1zara1234 » Пет 27 фев 2015 19:27


колега карам с Powerbox psi motosport от 2 години и няма ядове значи това че някой хора вземат powerbox за 50 лв нов китайски не означава че са калпави другите немски или италиянски така че някой ги плюят защото не знаят работата на професионалния powerbox :)


Потребителски аватар
hip-hopotam
Мнения: 270
Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
Автомобил:
Двигател:

Re: Г4 110 power box

Мнениеот hip-hopotam » Пет 27 фев 2015 22:20


Професионалния PowerBox... И каква му е работата?


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: Г4 110 power box

Мнениеот novatora » Съб 28 фев 2015 15:52


Аз имам "професионален":-) power box от италия. Така си дойде колата. Dipa sport се казва. Включен е към еку и към една кръгла букса под колекторите и + и - има кабели към акомулатора. Колата върви доста с него, не забива но сякаш е по нервен мотора. Имам чуството че сменя звука. Затова е и изключен. Не го ползвам то 131 коня са ми достатъчни. Така че и аз подкрепям колегата да се ориентирате към чип тунинг не тея боксове. Мисля че е по добрия вариянт.


Потребителски аватар
hip-hopotam
Мнения: 270
Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
Автомобил:
Двигател:

Re: Г4 110 power box

Мнениеот hip-hopotam » Нед 01 мар 2015 3:31


Как трябва да ви се обясни че POWER BOXA е едно тъпо съпротивление което струва стотиники?На какъв език че да го разберете?


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: Г4 110 power box

Мнениеот novatora » Нед 01 мар 2015 16:16


Аз отворих моя бокс. На щипки е и 2 винта. Цяла платка е със всякакви елементи. Няма съпротивления. Но не ми се нрави как работи и е изключен. Опитах се да го махна напълно но като го изключа от буксата не пали колата. Проверих в интернет и струва 500 €. Също така имам и дистанционно за него с 3 режима. Като го махна напълно ще го подаря на някой колега манияк.


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Г4 110 power box

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Съб 07 мар 2015 22:47


http://www.cimbu.cz/?page=whole&lng=cze&chip=&item=9

Ето един пример за power box

Лично аз съм си правил собственоръчно power box на 1Z. Много е лесен един резистор около 800 ома мисля,че беше се запоява на кабелите на помпата мисля кабел 2 и 3 беше.

Това е пълна тъпня почва да върви мааалко повече и да пуши зверски. Пробвах с 500 ома и правеше ебахти димната завеса. На тихи обороти започва да работи неравномерно.


Потребителски аватар
manchorov
Мнения: 149
Регистриран на: Пет 16 дек 2011 22:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: Г4 110 power box

Мнениеот manchorov » Пет 13 мар 2015 1:57


Тоя пример дето си го дал е много смешен ,и няма нищо общо с истинските боксове.Се едно да ти дам пример за хилядите знаини и незнаини чип тунери в бг.


Потребителски аватар
hip-hopotam
Мнения: 270
Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
Автомобил:
Двигател:

Re: Г4 110 power box

Мнениеот hip-hopotam » Пет 13 мар 2015 20:10


Е добре де човек,кажи какво е истннския PowerBox,като толкова си наясно с него?


Потребителски аватар
g1zara1234
Мнения: 40
Регистриран на: Пон 26 дек 2011 20:19
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN +++ Brezel
Местоположение: Русе

Re: Г4 110 power box

Мнениеот g1zara1234 » Чет 28 май 2015 20:47


ами колега аз съм с POWER BOX на PSI MOTOSPORT и съм доволен не работи неравномерно не тресе и пуши само при рязко натискане какво ги критикувате не мога да разбера



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта