Проблем с ГИ
- teosz
- Мнения: 117
- Регистриран на: Пет 26 апр 2013 18:36
- Автомобил: VW Golf IV Variant
- Двигател: 1.9 TDI-ATD
- Местоположение: Стара Загора
Проблем с ГИ
Имам някакъв странен проблем които се появява рядко.КОгато карам извънградско да кажем в диапазона 100-140км обръща на бензин и след това няма включване на газ, след някой друг км на бензин успявам понякога да я обърна на газ и така след малко пак се появява проблема, докато откаже нацяло.Интересното е, че градско не ми го прави този проблем.Преди около 2000км имах пак подобен проблем и се оказа изпарителя подменихме го със същия понеже е гаранционна.Но сега запозвам да си мисля дали проблема не е някъде другаде.При майсторите и да ходя нищо не хващат на место, всичко си е нормално.Компа е тамона с томасето изпарител и дюзи валтек. Някави насоки?
Последна промяна от teosz на Съб 19 юли 2014 16:37, променено общо 2 пъти.
Re: Проблем с ГИ
колега от написаното разбрах че си със газова инжекция гледай на кранчето за газ от бутилката дали е отворена до край защото то ако нему достига газта като натиснеш педала автоматично го обръща на бензин и като си сменил изпарителя майстора може да не е отворил кранчето както трябва 

- Alex_ace
- Мнения: 154
- Регистриран на: Пет 16 яну 2009 21:23
- Автомобил: Golf 4 1.6
- Двигател: AKL
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с ГИ
Здравей колега , провери си филтрите на течната и изпарената фракция , при задръстени филтри се получава недостик на гориво и обръща на бензин
- teosz
- Мнения: 117
- Регистриран на: Пет 26 апр 2013 18:36
- Автомобил: VW Golf IV Variant
- Двигател: 1.9 TDI-ATD
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем с ГИ
Ами кранчетата за газта не са барани, а филтрите са чисти и единия е сменен макар, че не беше за смяна.Ако беше от недостиг на гориво си мисля, че и на градско каране ще се появи,но нямам проблем тук.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблем с ГИ
С коя марка инжекцион си?Щом тоя номер ти го прави извънградско,или ти изстива изпарителя и минава на бензин,или температурния датчик на него прави мизерии.Често срещан проблем е при датчиците на Фобос по принцип.
Ако и оборотите са му хванати от не където трябва,пак прави подобни анималии.
Ако и оборотите са му хванати от не където трябва,пак прави подобни анималии.
Re: Проблем с ГИ
И аз,мисля че изстива редуктора.Колегата да си провери нивото на антифриза за по сигурно.
- teosz
- Мнения: 117
- Регистриран на: Пет 26 апр 2013 18:36
- Автомобил: VW Golf IV Variant
- Двигател: 1.9 TDI-ATD
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем с ГИ
Колега антифриза ми е прясно сменен в казанчето е малко над максимума.Освен пак да търся колега mupk0 понеже ми е наблизо и има софтуер за Тамона.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с ГИ
Редукторът не изстива поради непресен антифриз 

- teosz
- Мнения: 117
- Регистриран на: Пет 26 апр 2013 18:36
- Автомобил: VW Golf IV Variant
- Двигател: 1.9 TDI-ATD
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем с ГИ
Е проблема е пак от изпаритела,нищо ново под слънцето.Другата седмица пак ще се сменя и да видим пак до кога всичко ще е наред :)
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: Пет 05 ное 2010 16:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: казанлък
Re: Проблем с ГИ-Решен
За тоз и проблем съм писал прединяклко месеца.((Здравейте колеги,отдавна не съм писал във форума понеже не съм имал проблеми с газовата уредба,но скоро ми се случи нещо и реших да го споделя с колегите на които са монтирани изпарители от този модел,и така:
Скоро ми се наложи да пътувам до София през Пловдив по магистралата,никога не бях имал проблем до тогава с газ.инжекцион(колата ми е БОРА 1.6 АКЛ).След като стъпих на магистралата се постарах да се придържам към новите ограничения на скоростта(140) но след няколко километра и колата придърпа но продължи да върви и така през няколко километра ту върви ту придърпва и тогава забелязах,че при придърпването прехвърля на бензин после на газ и така си ги редува.Когато сваля скоростта на 120 всичко се оправя и си върви на газ без да прехвърля на бензин,стана ми интиресно на какво може да се дължи и започнах да експериментирам,карам със скорост до 120 няма проблем,вдигам 140 и след три,четири километра и започва да менка горивата,на връщане от София,преди Пловдив забелязах,че стрелката на бензиномера се е върнала с едно деление,реших да се отбия във Ведраре при газаджията които ми я поставя преди три години за преглед и какво се оказа:Този модел изпарители фабрично нямат отвор на гарнитурата срещу тръбите за вход и изход на антифриза и се разчита на един страничен процеп през който да цирколира антифриза,но при повишаване на оборотите гарнитурата точно там се издува като балон и почти затваря тези процепи при което изпарителя започва да се охлажда и прехвърля на бензин,след като вдигне градусите минава на газ и така.Оказа се,че на ремонтния комплект гарнитури този проблем е отстранен,след ремонта температурата на изпарителя не мърдаше под 85 градуса надолу,сега ми се струва,че и разхода ми понамаля при по-високите скорости на извънградско,което е логично.Изпарителят ми е ТОМАСЕТО поставян 2010 г.Това беше от мен,дано да помогна на някой колега с писанията си.))
Скоро ми се наложи да пътувам до София през Пловдив по магистралата,никога не бях имал проблем до тогава с газ.инжекцион(колата ми е БОРА 1.6 АКЛ).След като стъпих на магистралата се постарах да се придържам към новите ограничения на скоростта(140) но след няколко километра и колата придърпа но продължи да върви и така през няколко километра ту върви ту придърпва и тогава забелязах,че при придърпването прехвърля на бензин после на газ и така си ги редува.Когато сваля скоростта на 120 всичко се оправя и си върви на газ без да прехвърля на бензин,стана ми интиресно на какво може да се дължи и започнах да експериментирам,карам със скорост до 120 няма проблем,вдигам 140 и след три,четири километра и започва да менка горивата,на връщане от София,преди Пловдив забелязах,че стрелката на бензиномера се е върнала с едно деление,реших да се отбия във Ведраре при газаджията които ми я поставя преди три години за преглед и какво се оказа:Този модел изпарители фабрично нямат отвор на гарнитурата срещу тръбите за вход и изход на антифриза и се разчита на един страничен процеп през който да цирколира антифриза,но при повишаване на оборотите гарнитурата точно там се издува като балон и почти затваря тези процепи при което изпарителя започва да се охлажда и прехвърля на бензин,след като вдигне градусите минава на газ и така.Оказа се,че на ремонтния комплект гарнитури този проблем е отстранен,след ремонта температурата на изпарителя не мърдаше под 85 градуса надолу,сега ми се струва,че и разхода ми понамаля при по-високите скорости на извънградско,което е логично.Изпарителят ми е ТОМАСЕТО поставян 2010 г.Това беше от мен,дано да помогна на някой колега с писанията си.))
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта