За или против български сегменти

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
milkicha
Мнения: 8
Регистриран на: Съб 16 дек 2006 0:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

За или против български сегменти

Мнениеот milkicha » Вто 09 яну 2007 21:51


Питам ви защто в момента съм разглобил двигателя, шлайфал съм колянов вал, смяна на водачи на клапани-пасване. Един майстор ми каза че българските сегменти били много хубави и взех че си купих.
Днес обаче получих противоречива информация, след което посетих четирима майстори, които също си противоречаха.
Аз лично мисля, че не трябва да са български.
Имате ли някаква информация, какви сегменти трябва да се поставят.
Двигателя е пасатов 1.8 моно. RP
И като така или иначе захващаме тази тема, изкам да питам дали ви се е налагало да шлайфате блок там кадето ляга главата, защото моя беше зле и бе шлайфан с 11 стотни.
Чудя се дали няма да удари буталата в главата.
:roll: :roll: :D




Потребителски аватар
alexx
Мнения: 1295
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
Автомобил: SantaFe
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alexx » Вто 09 яну 2007 22:01


спи спокойно хубави са , а за шлайфа може и десета да се вземе няма да удари


Потребителски аватар
tbs_niki
Мнения: 270
Регистриран на: Пон 18 дек 2006 0:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот tbs_niki » Вто 09 яну 2007 22:03


аз лично за бутала сигменти и лагери съм много доволен от колбен шмит :wink:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 09 яну 2007 22:10


дружбенските сегменти са на ниво-няма проблеми с тях. :wink:


Потребителски аватар
milkicha
Мнения: 8
Регистриран на: Съб 16 дек 2006 0:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот milkicha » Вто 09 яну 2007 22:14


Това което разбирам в крайна сметка е че българските сегменти били по твърди и след известно време износвали блока.
Мен точно това ме притеснява. Купил съм ги вече и се чудя дали да не опитам да ги върна.
Иначе ключа между двата им края е 0,35
Това дали е добре


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Вто 09 яну 2007 22:30


milkicha написа:Това което разбирам в крайна сметка е че българските сегменти били по твърди и след известно време износвали блока.
Мен точно това ме притеснява. Купил съм ги вече и се чудя дали да не опитам да ги върна.
Иначе ключа между двата им края е 0,35
Това дали е добре

Досега никой не се е оплаквал, колите си вървят с тях, а това че са "твърди", ми звучи много..... :wink: Това което знам аз е, че качеството е на много добро ниво, но нека и някой от Разград се включи в дискусията :D


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 09 яну 2007 23:36


за инфо :завод дружба работи по японски лиценз и много от стоката им се продава в 4ужбина.не отстъпват по ка4ество на другите марки ,но маркетинга им е слаб,никои не ги рекламира и затова е и тази тема


stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Мнениеот stil » Сря 10 яну 2007 15:06


Не бих се доверил на български части. Нямам впечатление конкретно за продукцията на Разград, но през последните 10-тина години съм се сблъсквал с качеството на продукцията на някой от малкото оцелели машиностроителни предприятия в България. Изводът е че поддържането на постоянно ниво на качеството за огромната част от тях е mission impossible. За съжаление при тях преходът продължава...
Доколкото знам Дружба изнасят продукция само за Русия, предимно за ГАЗ. Преди няколко години обновиха част от машините с нови японски стругове и центри с ЦПУ. Това предизвикало интереса на някой европейски автомобилни компании, но до конкретни договори не се е стигнало.
Дружба Разград нямат сертификат за автомобилната промишленост ISO TS 16949 без който е невъзможно да станеш доставчик на някой от големите.

Иначе от чуждинските Mahle, Kolbenshmidt, Goetze, AE, Colap...

Последна промяна от stil на Сря 10 яну 2007 15:21, променено общо 1 път.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Сря 10 яну 2007 15:19


stil написа:Не бих се доверил на български части. Нямам впечатление конкретно за продукцията на Разград, но през последните 10-тина години съм се сблъсквал с качеството на продукцията на някой от малкото оцелели машиностроителни предприятия в България. Изводът е че поддържането на постоянно ниво на качеството за огромната част от тях е mission impossible. За съжаление при тях преходът продължава...
Доколкото знам Дружба изнасят продукция само за Русия, предимно за ГАЗ. Преди няколко години обновиха част от машините с нови японски стругове и центри с ЦПУ. Това предизвикало интереса на някой европейски автомобилни компании, но до конкретни договори не се е стигнало.
Дружба Разград нямат сертификат за автомобилната промишленост ISO TS 16949 без който е невъзможно да станеш доставчик на някой от големите.



Колега не се сърди ама като не се доверяваш на българските части, на турските и бразилските и китайските ли имаш вяра?????? Или на думата на продавача че всичко е немско??????? По темата преди имах шкода 105л с чешките ризи и бутала карах 130000 и капут -сложих си български за дачия и рено - колата я продадох на 180000км без да и беше мраднала компресията - за мене са много качествени


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Сря 10 яну 2007 15:35


И турските и китайските се ръководят от немски инженери и имат много по-голяма самодисциплина от нас.


stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Мнениеот stil » Сря 10 яну 2007 15:38


hristian37 написа:Колега не се сърди ама като не се доверяваш на българските части, на турските и бразилските и китайските ли имаш вяра?????? Или на думата на продавача че всичко е немско???????

Нямам нищо против ДОБРИТЕ търговци. Ако наистина си познават продукта, за тях няма да представлява голяма трудност да ме убедят, че е качествен. Освен това живеем във век на информацията, който предлага достатъчно възможности, за да не рискувам със съвестта на някой търговец. А пък Глобализацията отдавна е направила безмислена дилемата "къде е произведено". За мен е важно как (в смисъл с какво качество) е произведено.
hristian37 написа:По темата преди имах шкода 105л с чешките ризи и бутала карах 130000 и капут -сложих си български за дачия и рено - колата я продадох на 180000км без да и беше мраднала компресията - за мене са много качествени

Нормално е да си сложиш на старата шкода български сегменти, особено ако ще я продаваш скоро.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Сря 10 яну 2007 15:43


колега писах 4е на шкодата и сложих ризи+бутала+сегменти - цялата бутална група беше българска и с тях карах 180000 хил и я продадох тогава. А относно търговците не забравяй че има такива който стоката име пълен боклук но те убеждават че са номер 1 и като се сторо6ат и като се върнаш при тях -майстора ти не ги е сложил както хората. :idea:


stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Мнениеот stil » Сря 10 яну 2007 16:47


Виждам, че ни си разбрал това, което написах по-горе, но все пак... благодаря за предупреждението.
Между другото аз нямам нищо против едно бразилско Фау-Ве, напр. Гол, което да е направено с омразните ти бразилски части. :lol:


Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 703
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил: bmw
Двигател: 1998
Местоположение: Usa
Контакти:

Мнениеот Pav3l » Сря 10 яну 2007 19:00


Всъщност въпроса вече наистина трябва да опира до "КАК", а не до "КЪДЕ" е произведен даден детайл.

А за продуктите на "Дружба"АД-Разград мога да кажа само добра дума! :arrow: Само гледай да са оригинални, защото имат и ментета.
По принцип холограмната лепенка е критерий, но все пак огледай как са нещата в кутийката.
На ментетата отделните сегменти са опаковани заедно в хартия или в най-добрия случай в ефтин найлон.
При оригиналните сегментите са запечатани поотделно в найлончета за всеки цилиндър и на найлончето е отпечатано името на завода, като има и отделен етикет (такъв като за цените) с размера на сегментите.

Между другото доколкото знам не изнасят само за Русия и "ГАЗ"...
Всъщност и много от Ладите вече оригинално идват с бутала на Дружба АД...
Също така работят по доста "тертипи" ако може да се каже така. Имат немски лицензи, както и японски (предполагам заради японските автомобили).

Последна промяна от Pav3l на Чет 18 яну 2007 19:39, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Сря 10 яну 2007 19:55





Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tyhrh и 39 госта