
Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vidin
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ VR6
Започваме да събираме частите за турбо конверсия. Hoset HX35 Колата няма да се разрежда и ще се надува до макс 1 бар. Мисля че няма да устиска 1бар неразредена, но сме длъжни да пробваме.






- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ VR6
Ванка липсваше ни на събора !
До година те искаме там и да си турбиниран !
До година те искаме там и да си турбиниран !

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ VR6
И на мен ми се идваше, ама няма как. Догодина ще съскаме и гърмим на Калояново.
Имам проблем с намирането на място за кулер, някой да дава идеи не такива за по 1000+++++ лева. Чарджкулер няма да слагам, та се търси къде да сложа обикновен. Май ще се наложи да прекроявам маската и гредата отдолу.

Имам проблем с намирането на място за кулер, някой да дава идеи не такива за по 1000+++++ лева. Чарджкулер няма да слагам, та се търси къде да сложа обикновен. Май ще се наложи да прекроявам маската и гредата отдолу.
- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ VR6
Плътно зад маската, не става ли ? Или маторя идва много напред
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ VR6
Там сега е радиатора. Чудя се да дърпам мотора назад, но и това е малко трудно.





- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ VR6
Ще е филм то е ясно, ако го дръпнеш назад и от към завиване ще има подобрение, и место ще ти се освободи
другия начин е да изкараш самия кулер отпред и това е.
другия начин е да изкараш самия кулер отпред и това е.
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ VR6
Снимай отгоре пред мотора надолу какво има? Мисълта ми е "къстам" смукателен колектор няма ли да помогне?
На Драг Пауър 2-ката как е сложен ВР-а с кулер и тн..
На зад мотора според мен ще направи монтажа на турбото невъзможен. Отделно като имам идея какво трябва да стане рейка, хидравлика, тампони, това начинание ми се вижда екстремно


На Драг Пауър 2-ката как е сложен ВР-а с кулер и тн..
На зад мотора според мен ще направи монтажа на турбото невъзможен. Отделно като имам идея какво трябва да стане рейка, хидравлика, тампони, това начинание ми се вижда екстремно


- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ VR6
голф1 няма нищо общо с голф2.
- bbboiko2004
- Мнения: 4294
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ VR6
КАто нема време и стотинки за истинския тунинг се занимавам с глупости :)


Разглобявам и търся идеи за всмукателен колектор. Място НИКАКВО....



Разглобявам и търся идеи за всмукателен колектор. Място НИКАКВО....

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo
Лека полека се движиме напред.


- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo
МАлко , Клъцни срежи :)
Колектора замина

Преди да го скастря...........

Те от тоя камионски кулер ще изкарам за 3 голфа

Колектора замина

Преди да го скастря...........

Те от тоя камионски кулер ще изкарам за 3 голфа

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo
Запалих, нямам течове на масло и колектора мисля че не изпуска /поне във вакум/ в надув ще пробваме като навържа кулера и пътищата. Ето и едно клипче на паленето.
https://www.facebook.com/video.php?v=912529315441587&set=vb.100000535827858&type=3&theater
Сега идва ред на кулера :) Най-гадната част.

: Общо взето имам достъп до всички гайки с нормални инетрументи и ръце, което ми е било приоритет за да са ми лесни евентуални ремонти :)

https://www.facebook.com/video.php?v=912529315441587&set=vb.100000535827858&type=3&theater
Сега идва ред на кулера :) Най-гадната част.



Последна промяна от leonardo_vd на Вто 07 окт 2014 19:33, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта