Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Longarcheto
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 11 май 2010 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ VR6

Мнениеот Longarcheto » Чет 19 дек 2013 21:52


:newsm66




Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ VR6

Мнениеот leonardo_vd » Съб 07 юни 2014 19:51


Започваме да събираме частите за турбо конверсия. Hoset HX35 Колата няма да се разрежда и ще се надува до макс 1 бар. Мисля че няма да устиска 1бар неразредена, но сме длъжни да пробваме.
Изображение

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ VR6

Мнениеот RISTEE » Пон 09 юни 2014 12:53


Ванка липсваше ни на събора !
До година те искаме там и да си турбиниран ! :th_up


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ VR6

Мнениеот leonardo_vd » Вто 10 юни 2014 8:43


И на мен ми се идваше, ама няма как. Догодина ще съскаме и гърмим на Калояново. :scare3
Имам проблем с намирането на място за кулер, някой да дава идеи не такива за по 1000+++++ лева. Чарджкулер няма да слагам, та се търси къде да сложа обикновен. Май ще се наложи да прекроявам маската и гредата отдолу.


Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ VR6

Мнениеот RISTEE » Вто 10 юни 2014 8:49


Плътно зад маската, не става ли ? Или маторя идва много напред
DSC_0010-1.jpg


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ VR6

Мнениеот leonardo_vd » Вто 10 юни 2014 9:10


Там сега е радиатора. Чудя се да дърпам мотора назад, но и това е малко трудно.
Изображение

:scare3 :scare3


Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ VR6

Мнениеот RISTEE » Вто 10 юни 2014 12:02


Ще е филм то е ясно, ако го дръпнеш назад и от към завиване ще има подобрение, и место ще ти се освободи
другия начин е да изкараш самия кулер отпред и това е.


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ VR6

Мнениеот Vankata_84 » Вто 10 юни 2014 14:19


Снимай отгоре пред мотора надолу какво има? Мисълта ми е "къстам" смукателен колектор няма ли да помогне? :th_up

На Драг Пауър 2-ката как е сложен ВР-а с кулер и тн..

На зад мотора според мен ще направи монтажа на турбото невъзможен. Отделно като имам идея какво трябва да стане рейка, хидравлика, тампони, това начинание ми се вижда екстремно :11 :horror


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ VR6

Мнениеот leonardo_vd » Вто 10 юни 2014 19:55


голф1 няма нищо общо с голф2.


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4294
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ VR6

Мнениеот bbboiko2004 » Сря 11 юни 2014 12:15




Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ VR6

Мнениеот Vankata_84 » Пон 16 юни 2014 9:46


Малко да надъхам адаша да намери място на кулера :mhihi Тия Фв са като женското сърце :beer

Изображение


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ VR6

Мнениеот leonardo_vd » Нед 07 сеп 2014 20:52


КАто нема време и стотинки за истинския тунинг се занимавам с глупости :)
Изображение
Изображение


Разглобявам и търся идеи за всмукателен колектор. Място НИКАКВО....
Изображение


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo

Мнениеот leonardo_vd » Сря 10 сеп 2014 14:09


Лека полека се движиме напред.
Изображение


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo

Мнениеот leonardo_vd » Чет 11 сеп 2014 20:54


МАлко , Клъцни срежи :)
Колектора замина
Изображение

Преди да го скастря...........
Изображение

Те от тоя камионски кулер ще изкарам за 3 голфа
Изображение


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo

Мнениеот leonardo_vd » Нед 21 сеп 2014 8:41


Запалих, нямам течове на масло и колектора мисля че не изпуска /поне във вакум/ в надув ще пробваме като навържа кулера и пътищата. Ето и едно клипче на паленето.

https://www.facebook.com/video.php?v=912529315441587&set=vb.100000535827858&type=3&theater

Сега идва ред на кулера :) Най-гадната част.

Изображение

:rolleyes: Общо взето имам достъп до всички гайки с нормални инетрументи и ръце, което ми е било приоритет за да са ми лесни евентуални ремонти :)

Изображение

Последна промяна от leonardo_vd на Вто 07 окт 2014 19:33, променено общо 1 път.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта