Пасат 1.8 90 к.с. 93 г. проблем бензинова помпа
- Еrdinc...pasat2
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 17 дек 2013 12:55
- Автомобил:
- Двигател:
Пасат 1.8 90 к.с. 93 г. проблем бензинова помпа
Здравейте колеги,имам пасат 1,8 моно 90 коня,93год,имам проблем с бензиновата помпа,на газ няма проблем пали и върви добре,днес купих бензинова помпа от голф-3,1,8 мотор,сложих помпата,запали,но след 1,,2минути колата изгасва,въртя пак,пали работи пак толкова и пак изгасва,колата е комби ,възможно ли е да е пак помпата,или дюза,от зимата я карам само на газ,сега купих помпа с ,,къщичката,за 20 лв,но не знам какво става,и предната пак така правеше,пали карама 200---300 метра и изгасваше,въртя пак пали 200---300 митра и угасаваше,не знам какъв може да е проблем,моля колеги помагайте,,че косата ми побеля,,
- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: Пасат,проблем бензинова помпа
Сигурен ли си, че релето което изключва помпата работи ? Има вариант като дадеш контакт помпата да напълни системата и после да изключва дори когато преминеш на газ и да караш с горивото което е по тръбите ?
-
- VW експерт
- Мнения: 13408
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Пасат 1.8 90 к.с. 93 г. проблем бензинова помпа
Горивен филтър сменян ли е на този автомобил?
- Еrdinc...pasat2
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 17 дек 2013 12:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат,проблем бензинова помпа
зд,колега,ами не знам,аз до сега имах голф2,,1,6 чист дизел,сега минах на бензин,обаче то е добре,и колата да беше добре,но и то е като човека,като почне да одъртява,и болежките никнат,като гъби,като човека,сега като дам на контакт,чувам шума от помпата,изчаквам малко не паля веднага,и какво устонових,че този шум не изчезва,не знам дали това е нормално,защото съм говорил с хора които имат пасати,че когато се даде на контакт,помпата прави си налягането и като се напълни магистралата с бензин ,и помпата спирала,а при мен постоянно си бачка помпата,не спира чувам я,и като обърна но газ,помпата не спира,не знам как са я вързали газовата,но знам че колата е била внесена от Австрия,с газова уредба,която е слагана там,защото момчето което гледа газовата каза така,защото на маркуча който излиза от изпарителя,който отива към карборатора,в средата имал един клапан,ловато пише на него,с 4кабела,това било за безопасност и без този клапан ,е било немислимо там да минеш тех,преглед,та сега аз не знам къде това реле,аз много не съм запознат много със инжекциите,но не е като дадеш контакт помпата да спре,като си направи налягането,обаче нещо трябва да задържа това налягане,не знам дюза или някой клапан,и само при подаване на газта да отваря и да впръска бензин,това е според моето виждане,а да ли е така,да каже човек който е запознат с тези неща,,,и при предишната помпа ,ми е направило впечетление,помпата не спираше,обаче бензина ми свършваше ,и това сега се сетих,а не карам на бензин,само палеше на бензин,и като мине 2000оборота и минаваше на бензин,,,не знам какво да кажа
- Еrdinc...pasat2
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 17 дек 2013 12:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат,проблем бензинова помпа
горивния филтър,аз не,сигурно не е сменен,обаче играх си със помпата,и що да видя,ами отдолу на помпата има филтър,е то направо станало черно от боклуци,но това може да се изчисти,обаче редно ли е от крайника помпата по който се връща горивото обратно,забелязах че от там изкарва гориво,натиснах с пръст,и горивото почна да излиза от другия накрайник,както трябва да е,има стрелки които ясно показват посоката на горивото,сега ще направя друг тест,ще изолирам филтъра,ще сложа маркуч направо но помпата,и в една туба е ще видя дали пак ще спира ,ако спира значи помпата е за ,,вторирични,,обаче искам да питам нещо друго,ако натисна с пръст края на маркуча,и помпата си направи налягането,помпата трябва ли спре,и като освободя да почне да работи и да прави налягане,каква е логиката,когато помпата си направи работното си налягане,според мен би трябволо да спре ,и ако не се кара на бензин,помпата да си,,почива,,и като се обърне на бензин да почне да подава гориво към карборатора,но нещо не се задържа това налягане и помпата си работи постояно,сега ще пробвам този вариант,да запуша края на маркуча и да проверя дали помпата ще спре,а не знам дали трябва да спре,това искам да разбера,как трябва да е при нормална работеща помпа,колеги,
- ivchoto
- Мнения: 341
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 14:24
- Автомобил: SUBARU OUTBACK
- Двигател: 2000
- Местоположение: bg okolo plovdiv
Re: Пасат 1.8 90 к.с. 93 г. проблем бензинова помпа
Колега помпата няма да спре,защото по трасето имаш вакуум регулатор който разпределя горивото, дали към ДВГ-то, дали към резервоара.При работещ двигател (само на бензин)помпата работи постоянно!!!
- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат 1.8 90 к.с. 93 г. проблем бензинова помпа
При работещ двигател само на газ, ако помпата не е направена да се изключва от ключа газ/бензин, също ще работи постоянно. Само че, захранването на дюзата е прекъснато, тя не работи и всичкият бензин се връща обратно в резервоара.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат 1.8 90 к.с. 93 г. проблем бензинова помпа
Релето е най-долу в дясно,над бушоните,67 или 80/виждал съм и 21/,мисля,че не е само за помпата...за разлика от мулти инжекционите.Почисти си добре цедките,смени си бензиновия филтър,източи стария бензин,налей пресен и пробвай.Най лесно всъщност е да почнеш от релето...Като дадеш на контакт компа получава сигнал от Хол датчика и помпата сработва за 2 секунди и спира. На газ за де не работи се слага допълнително реле или се връзва и тя към релето за дюзата
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта