Това което можеш да направиш, ако не си го направил вече е да откачиш маркуча за картерните газове и след като изчистиш много хубаво дорсела, плътно да запушиш отвора на този маркуч. На моя ADR съм му направил вече 150 000+км. с ГИ и нямам забележки, просто си иска регулярна поддръжка с качествени консумативи.
Относно клапана над кутията на въздушния филтър, той е за безниновите пари, няма проблем, той така си работи.
B5 1.8 ADR брутално лашкане при отпускане на педала на газта
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Нед 21 фев 2010 22:53
- Автомобил: VW Passat B 5
- Двигател: AMX 2004 4Moution
- Местоположение: Pleven
Re: B5 1.8 ADR брутално лашкане при отпускане на педала на г
Здравейте, изчетох всичко написано и установих че и моите проблеми са сходни с на колегата. На ниски обороти мотора го няма никакъв няма потегляне, по някога като подавам газ за да ускоря или на 3та с 40км се усеща едно прекъсване, все едно хълца, не знам как да го обясня. Като отпусна педала на газта и оборотите започват да играят и понякога - доста често на последък изгасва. онзи ден свалях дебитомера но за мое учудване си беше чист. Надникнах в дросела и там беше малко смрадливо. Нещото което ме притесни е че освен клапата се виждаше и нещо друго все едно е отчупено от някъде парче пластмаса. Опитах да го махна но си седеше неподвижно и тогава реших че под това чудо влизат картерните газове и го зарязах. Някой може ли да пусне снимка как изглежда този дросел след маркуча от дебитомера.
Re: B5 1.8 ADR брутално лашкане при отпускане на педала на г
Колата за година далеч надхвърли първоначалната сума за покупката и - а именно 4400лв. След всички мъки които изживях, смяна обтегач на валове маслени помпи наводняване и какви ли още не дивотии, силно се надявах поне това лашкане да е от дебитомер дросел свещи или бубини! Но неее.. След почистване смяна на каквото е нужно и мнооого диагностики - МАХОВИК. Чудя се сега - това колко ли хиляди ще ми струва! То и без това кутията вие като на москвич, ама ми се щеше след 2те хиляди лева дадени само тази година за ремонт, да има малко почивка! Все пак и окачването се разлопа, тъкмо бях почнал да събирам и за него. По голям бирник не съм карал!!
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: B5 1.8 ADR брутално лашкане при отпускане на педала на г
Като чета... по добре си я направи, то не остана какво да и сменяш, тоест като смениш маховика и съединителя и окачването и караш кола на която няма какво да и се развали вече.
Re: B5 1.8 ADR брутално лашкане при отпускане на педала на г
Добре де.. Днеска ходих при няколко майстора да ми кажат нормално ли е едно нещо.. А именно.. На изгасена кола на 1-ва скорост отивам отпред и бутам напред назад.. Мотора се вдига с два, да не кажа и три пръста нагоре.. Не мога да разбера това нормално ли е, и колко трябва да мърда.. Щото всичките майстори само цъкат и се чешат по главата.. Единия вика че то било освободен тампон и било нормално другия друго.. Аз вече я пуснах за продажба де, поне парите набити по ремонти в нея за година да си избия ще е супер, ама никой не звъни та ще се наложи като гледам да продължавам да наливам пари в бездънната яма.. Ако някой има такъв пасат с АДР мотор и не го мързи да направи това нещо да пише с по колко му мърда мотора от предната страна нагоре.. Благодаря :)
- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: B5 1.8 ADR брутално лашкане при отпускане на педала на г
А тампоните й как са - всъщност гледал ли си ги?
- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: B5 1.8 ADR брутално лашкане при отпускане на педала на г
Така като гледам в ЕТКА-та, имаш 2 маслени тампона - ляв и десен № 7 и № 8 на схемата. Ако двигателят е напречно разположен, както е моят, се разбира лесно. На мен май също ми предстои тази операция.
http://vin-online.ru/etka.php?vag=VW&rgn=RDW&mod=PA&year=1997&kat=221&gr=19920
След като тампоните са маслени, не би трябвало да мърдат (според мен), повече от 2, 3 см. Дори като се замисля, 3 см са много. Ако тампонът е скъсан, маслото би следвало да си личи, като е текло. Не виждам в схемата "освободени тампони", каквото и да значи това.
http://vin-online.ru/etka.php?vag=VW&rgn=RDW&mod=PA&year=1997&kat=221&gr=19920
След като тампоните са маслени, не би трябвало да мърдат (според мен), повече от 2, 3 см. Дори като се замисля, 3 см са много. Ако тампонът е скъсан, маслото би следвало да си личи, като е текло. Не виждам в схемата "освободени тампони", каквото и да значи това.
Re: B5 1.8 ADR брутално лашкане при отпускане на педала на г
Аз какво да ги гледам.. След като спрях да карам лада спрях да гледам колите си сам. Сменям матрици на таблети лаптопи, сменям чипове и така.. Занимавам се с каквото аз си разбирам.. Просто тук в този "град" само ходя като цветарка, наливам едни пари и никога нищо не е както трябва, нито пък проблема за който съм отишъл на майстор е решен (като изключим ангренажа де). Ще ми се да отида, да кажа - колата лашка - да ми кажат 200лв. или 400лв. и да спре да лашка.. А то е едно ходене по мъките ужас! Наистина някой да види ако е възможно дали е нормално, сега мерих 2-3 см. мърда мотора октъм ангренажа нагоре като бутна колата назад на скорост..
Re: B5 1.8 ADR брутално лашкане при отпускане на педала на г
Направена центровка, проверени бобини, кабели нови свещи, сменен дебитомер, дросел ламбда сонда.
Лашкането и космическия разход, както и бумтенето във филтърната кутия остават! Това не е кола!!
Някой, някаква идея каквато и да е? Нещо което да не съм пробвал?
edit:
На закачен компютър прави впечатление че при ППХ, дросела отваря и затваря!
Не би ли следвало да стои само затворен?
Да върти само въздух в цилиндрите в смисъл?
Дросела е сменен, не вярвам и двата да имат сходен проблем!
Сега говорих с човека с гащеризона, предлага да сменим компютъра..
Лашкането и космическия разход, както и бумтенето във филтърната кутия остават! Това не е кола!!
Някой, някаква идея каквато и да е? Нещо което да не съм пробвал?
edit:
На закачен компютър прави впечатление че при ППХ, дросела отваря и затваря!
Не би ли следвало да стои само затворен?
Да върти само въздух в цилиндрите в смисъл?
Дросела е сменен, не вярвам и двата да имат сходен проблем!
Сега говорих с човека с гащеризона, предлага да сменим компютъра..
Re: B5 1.8 ADR брутално лашкане при отпускане на педала на г
Благодаря на всички, но Пасата вече е история за мен. Страница която никога не бих искал да отварям наново. Нека новия собственик му се радва повече отколкото мен.. Кола с космическа поддръжка, непредлагаща нищо кой знае какво в замяна..
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: B5 1.8 ADR брутално лашкане при отпускане на педала на г
За протокола да кажа,че дроселната клапа при празен ход винаги мърда леко..или поне не съм виждал немърдаща досега :D
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: B5 1.8 ADR брутално лашкане при отпускане на педала на г
Хем се радвам за теб, хем те съжалявам за хвърлените нерви и средства
Re: B5 1.8 ADR брутално лашкане при отпускане на педала на г
Абе аз една зафира взех, голяма каруца в сравнение с пасата ама то вече не беше истина направо.. Мислех за шаран, ама много гният :)
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: B5 1.8 ADR брутално лашкане при отпускане на педала на г
Значи пак си във филма :) Успех.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта