турбо ККК и GTB2260vk лични впечатления ! вече и GTB1756vk
турбо ККК и GTB2260vk лични впечатления ! вече и GTB1756vk
Здравейте колеги, искам вашето мнение за въпросните турбини, който заводски се монтират на 3,0 тди, И преди да ме съветвате за търсачката или колко много теми има,,,, четете, Въпроса ми е за лични впечатления- аз например мога да кажа, че от моята турбина с която съм в момента съм по доволен от хибрида 1752 със който бях преди това, А за тези турбини за който питам, чувам само отзиви точно когато са монтирани и когато го има ефекта УАУУУУУ но след повечко навъртяни километри,,,,,,, нищо, Така че ще помоля колегите, който имат или са се возили на такива силно тунинговани 1,9 тди-та ( май забравих да уточня, че идеята ми е за напомпване на ASZ Bora ) да споделят тяхното мнение, То така и така ми бръмчи главата отдавна и е ясно че ще скачам в дълбокото, ама все пак някое и друго мнение няма да е излишно
Последна промяна от hvp800 на Нед 31 май 2015 19:59, променено общо 3 пъти.
- batteto.1984
- Мнения: 230
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: турбо ККК или GTB 2260 vk лични впечатления !!!
С каква турбина си в момента?
Re: турбо ККК или GTB 2260 vk лични впечатления !!!
Във момента съм с VB турбина, челен кулер и турбо пътища на 50\57 мм и естествено ремап, И си мисля да взема едно ККК bv50 aма ми е интересно как ще се държи колата с тази турбина, Знам че върви МНООО но незнам как ще се държи на градски режим и дали няма да е леко мъка да се кара! Надявам се хората който имат или са слагали такава\и турбинки да се включат за да не ги безпокоя на лични И в крайна сметка не намерих нито една тема в която да се описва състоянието на колата след силов тунинг, Дали пък колите не стават по-издръжливи след напомпване
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: турбо ККК или GTB 2260 vk лични впечатления !!!
KKK не бих ти препоръчал,не се ползва често за тунинг,бях чел,че издържала около 850 градуса на изгорелите газове,а Garrett издържал до около 950 градуса.
Аз лично бих взел Garrett за тунинг(както съм и направил).
ККК турбини съм сменявал по често от колкото Garrett (в работата).
Аз лично бих взел Garrett за тунинг(както съм и направил).
ККК турбини съм сменявал по често от колкото Garrett (в работата).
Re: турбо ККК или GTB 2260 vk лични впечатления !!!
Колеги, за да не тръгне темата в грешна посока, искам да поясня, Става въпрос за турбините монтирани на двигател 3,0 тди, дали Гарет или ККК на този етап няма значение, Тези така наречени- ново поколение турбини, Аз познавам хора монтирали на колите си gt 2052 и 2056 и да ви кажа не съм особено очарован, по същия начин не ме впечатли и хибрид на основа на 1749v и компресорна част от 2,5тди 150к, Вероятно всичко е въпрос на настройка но даже и това да го приемем за даденост ( засега ) Интересува ме тези дали въпросните турбини се развъртат на около 2300-2400 като горните ( което си малко тегаво за градско шофиране ) Към колегата Adrian-AAA, колега сподели още малко ( ако може ) каква е колата, каква е турбината и т,н,
Re: турбо ККК или GTB 2260 vk лични впечатления !!!
Странно е че като се отвори някоя тема за тунинг от общо понятие се включват сумати хора и става един словесен въргал та не е за разправяне А като се опре до лично мнение ,,,,, тишина, Аз ли нещо не задавам въпроса като хората или тези който са си тунинговали колите със такива турбини ( и приятелите им) си ги карат и не влизат във форума
Re: турбо ККК или GTB 2260 vk лични впечатления !!!
Въпросът,който си задал колега си е много много индивидуален. Като цяло вече не са малко хората,които карат с такива конфигурации,но всеки би ти казал различно мнение. Всичко си е индивидуално,а и повечето от колегите имат различни приоритети за монтаж на турбината. Та това е според мен причината да няма много мнения.
За да не съм напълно спам...Гарет ГТБ 2260 е по-добрия избор. Свиква се с лага според мен...а колко ще е той зависи много от човека,който настройва колата и/или човека който прави софтуера. 2260 нямат нищо общо нито с хибрид нито с ВБ-то(карал съм и с трите). В момента не бих минал на по-малка турбина.Дори и за градски условия стават нещата стига да е грамотно настроена колата. Интересно би било какви са отзиви за монтаж на лагерната турбина ВКЛР на гарет,но досега аз не съм намерил някой в Бг,който да е написал нещо по въпроса. Там на теория лага трябва да е по-малък.
За да не съм напълно спам...Гарет ГТБ 2260 е по-добрия избор. Свиква се с лага според мен...а колко ще е той зависи много от човека,който настройва колата и/или човека който прави софтуера. 2260 нямат нищо общо нито с хибрид нито с ВБ-то(карал съм и с трите). В момента не бих минал на по-малка турбина.Дори и за градски условия стават нещата стига да е грамотно настроена колата. Интересно би било какви са отзиви за монтаж на лагерната турбина ВКЛР на гарет,но досега аз не съм намерил някой в Бг,който да е написал нещо по въпроса. Там на теория лага трябва да е по-малък.
Re: турбо ККК или GTB 2260 vk лични впечатления !!!
Е аз и затова съм кръстил темата " лични впечатления" Колега я дай малко подробности за твоята турбина и начина на експлоатация на колата ( ежедневка или не ) А иначе за турбините със водно охлаждане и аз не намерих много инфо. Също така гтб1852 на теория би трябвало да е добра турбина ама и за нея не намерих колега дето да е я сложил. Аз вече си взех една ККК бв50 но още не съм я монтирал заради липсата на време и средства но в скоро време.... И пак на теория това ККК трябва да развърта по-рано от гарета ама какво ще излезе на практика, ще видим
Re: турбо ККК или GTB 2260 vk лични впечатления !!!
Успех с ККК-то. Не е оптималния вариант,но повече въздух ще дава от ВБ-то.Сега като се замисля аз лично не съм срещал колега с ККК(може и да има,но аз не знам).Иначе наистина на теория се развърта повече от Гарет. За ВКЛР-а наистина няма много инфо за такава,монтирана на 1.9тди...иначе инфо за самата турбина не липсва.Има повечко приправяния,филма е по-голям доколкото знам. 1852 не е лоша турбина...каквато и да е турбината пак подчертавам,че е много важно от самия мапер как ще ти настрои колата. Добрата турбина е необходимо,но недостатъчно условие за добри резултати.
При мен колата е изцяло ежедневка,не ходя на драгове и други подобни. Това обаче далеч не означава,че колата не се кара разбира се...иначе няма смисъл. Ако искаш пиши на лично за подробности,че да не цапаме темата...какви точно подробности те интересуват?
При мен колата е изцяло ежедневка,не ходя на драгове и други подобни. Това обаче далеч не означава,че колата не се кара разбира се...иначе няма смисъл. Ако искаш пиши на лично за подробности,че да не цапаме темата...какви точно подробности те интересуват?
Re: турбо ККК или GTB 2260 vk лични впечатления !!!
Благодарности на колегата Liolioto, който изтърпя и изслуша всичките ми въпроси и отговори на тях съвсем прилежно Сега очаквам още някой колега да сподели лично мнение за тези гтб-та
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: турбо ККК или GTB 2260 vk лични впечатления !!!
За KKKто имаше някаква работа с лагерите и осите - не били подходящи за големи налягания (за разлика от Garrett-а). Питайте някой дето е наясно с лагерното тяло на двете турбота за мнения, щото в заводски вариант тия не се карат на 2 бара налягане. Иначе до сега който е казал нещо все е било за Garrett и да се бяга от KKK за тунинг.
Re: турбо ККК или GTB 2260 vk лични впечатления !!!
Основното предимство на ККК-то, разбира се е в цената. Иначе мисля че няма две мнения коя е по издръжливата турбина. Аз естествено си взех ККК заради това че и със колекторите и преправянето ми излезе почти наполовина от цената на Гарет а колко ще държи........ това си е божа работа За всеки случай ще си държа и сегашната ми турбина за да няма изненади. И един въпрос към колегата Brum, колега сподели малко за това как се държеше твоята кола със тази прослувута гтб1756, и най-вече за разликата между оригиналната турбина и тази гтб ( за вложените пари е ясно и може да ги прескочим, просто събирам лични впечатления за хората слагали такива големи турбини )
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: турбо ККК или GTB 2260 vk лични впечатления !!!
До 1800 малко се усеща като лагава. От 1800 до 2000 се набира доста бързо. Над 2000 няма нищо общо :) . При едно и също налягане GTB1756VK-то вкарваше едно 10% повече въздух от хибрида преди това (GT1749VA и GT2052V от 2.5TDI)
Спрямо оригиналната - нищо общо. Сега карам кола със GT1749V и заводски софтуер на 110кс. Ами - много е спряла. И върви по-малко от GTB-то даже в ниските...
Спрямо оригиналната - нищо общо. Сега карам кола със GT1749V и заводски софтуер на 110кс. Ами - много е спряла. И върви по-малко от GTB-то даже в ниските...
Re: турбо ККК или GTB 2260 vk лични впечатления !!!
Е все пак ,след като си карал със турбо от 2,7тди е нормално заводския софт за 1749в да ти малее до там , че чак да е спрял За лага ..... ми то и вб-то до 1800 се усеща лагаво което значи, че това ГТБ найстина ще е като "светая светих" за силовия тунинг . Силно се надявам скоро и аз да мога да споделя лични впечатления за ККК-то което взех, макар и всички да казват колко е неподходящо за силов тунинг. Все си мисля че ако го карам на 1,8 - 1,9 бара няма да имам много ядове ама знам ли !
Поживём — увидим
Поживём — увидим
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: Нед 20 дек 2009 14:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Gabrovo
Re: турбо ККК или GTB 2260 vk лични впечатления !!!
няма ли вариант gt1749a до тук без да разпипва нищо и веднага след нея 2056 . С каскадно пълнене си мисля . И тука незнам как се управляват 2 турбини ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта