Едноелектродни или триелектродни свещи да избера
- fichi
- Мнения: 88
- Регистриран на: Вто 02 яну 2007 16:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- Контакти:
Здравейте колеги.Имам същия проблем с Г2 ГТИ 1,8 РВ мотор.Карам на гас.Където и да отида ми казват различни неща.В БОШ немогат да се разберът какво да ми дадът.Един казва BO W6DCO с един електрод,спициялно за гас.Другият казва BO W7DTC триелектродни.Помагайте незнам какво да купувам.От незнайност в момента съм със свещи от 1,6 BO W8DTC.БЛАГОДОРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО.
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
kaloyan22 написа:Старите от Италия и новите ми свещи са NGK - BP6ET триполюсни.
Двигателя пали само като усети ключа
Уважаеми колеги!
ни си давайте парите за фалшификати!!!
Всички триполюсни свещи с цена под 15лв са сигурни фалшификати!
Опитвал съм всичките на газ и ведага се усеща чувствителна разилка в разхода!ГОЛФ 1.8 ABS,газово BRC-ламбда-контрол
Подреждам Ви ги във възходящ ред(от най-калпавите към най-добрите!)
Bosch- 7.80 лв парчето\пълен боклук-единият електрод въобще остава лъскав-сиреч не прехвърля искра,а колата е като спъната -не можах да ги изтрая и 500 км
Denso-еднополюсни 5 лв парчето-малко по-добри,но не и при високи обороти-колата екато спъната
Beru-14 лв парчето-добри но се "подостриха" за има-няма 5000 км
NGK-12 лв парчето-добри на също много млко изтраяха
BRISK ( но със сребърен електрод еднополюсни-за високонатоварени и спортни автомобили,има и триполюсни,но не са по-добри от сребърните!) 4лв парчето,чешки-перфектни-разхода на газ спадна с 2л! карам ги вече 7000 км колата върви като пушка без да се усеща някаква чувствителна разлика между бензин и газ!
BRISK наистина са перфектни свещи-няма менте!Карал съм ги и на други коли изкарват без проблем 300000 км!Освен това къде са 46 лв за комплект "оригинални" свещи къде са 16 лв но за истински оригинални!
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Как ме амбицирате да си ровя колицата.На 5000 км пробег на газ, по електрода на триполюсните ми свещи НГК при наблюдение с лупа се забелязват следи от искрата
Не разбирам на каква база е твоята статистика?
Вероятно за непретенциозният ми двигател триполюсната свещ е излишна глезотия, но да се говори че еднополюсните са по-добри си е жива легенда от пишман майстори или ментаци!

Вероятно за непретенциозният ми двигател триполюсната свещ е излишна глезотия, но да се говори че еднополюсните са по-добри си е жива легенда от пишман майстори или ментаци!
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
kaloyan22 написа:Вероятно за непретенциозният ми двигател триполюсната свещ е излишна глезотия, но да се говори че еднополюсните са по-добри си е жива легенда от пишман майстори или ментаци!
И аз бях питал в една тема, мисля че е в Автогазови раздела, каква е точно разликата между триелектродни и едноелектродни свещи.
Един от отговорите беше, че едноелектродните свещи дават по-силна искра, което е важно при карането на газ.
Ето и една подобна тема намерих:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=28446
П.С. Ето намерих я и самата тема:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=8955
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
[quote="vasstopИ аз бях питал в една тема, мисля че е в Автогазови раздела, каква е точно разликата между триелектродни и едноелектродни свещи.
Един от отговорите беше, че едноелектродните свещи дават по-силна искра, което е важно при карането на газ.
[/quote]
Няма ли учили скоро двигателисти да сравнят типа на искрата и запалимоста на газ и бензин?Иначе темата върви като въпроса кой е по-добре-къс и дебел, или дълъг и тънък-отговор твърд
Един от отговорите беше, че едноелектродните свещи дават по-силна искра, което е важно при карането на газ.
[/quote]
Няма ли учили скоро двигателисти да сравнят типа на искрата и запалимоста на газ и бензин?Иначе темата върви като въпроса кой е по-добре-къс и дебел, или дълъг и тънък-отговор твърд

- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
vasstop написа:radotom написа:vasstop написа:Един от отговорите беше, че едноелектродните свещи дават по-силна искра
vass, не виждам причини това да е вярно.
Ами засега и аз не съм получил достатъчно аргументиран отговор, въпреки, че карам с Denso Irridium които са едноелектродни...
На теория класическите едноелектродните свещи се различават от многоелектродните по уж по-малкия пробег(но от друга страна има и значение от какви материали ще са електродите, може едноелектродните да се износват по-бавно, ако са от по-добри материали).Многоелектродните уж карали по 100 000км и искрата си избирала най-бързия път(средата с най-малко съпротивление) и всеки път тази среда била един от трите или четири електрода.За силата на искрата вече нямали значение толкова броя на електродите(пак уж, защото повечето спортни свещи са едноелектродни) колкото начина на прескачането на искрата.То всъщност се получава волтова дъга и според това какво възпрепятства централния и масовия електрод зависи и формата на волтовата дъга и силата й.Единия дизайн е с въздушна празнина, а другия с керамико-въздушна, при първия тип минава през въздушната среда директно и направо към централния електрод, а при другия се "оптица" по изолацията на централния електрод и тогава стига до него.Четириполюсните на Бош(Супер 4) са от първия тип, а четириполюсните на Беру(Ултра Х) са комбинация, два от масовите електроди са по нагоре и искрата скача направо към централния, а другите два са по-надолу и искрата минава покрай изолацията на централния електрод и чак после скача на него.
Миже и да се бъркам някъде, затова ще се радвам да дискотираме още и още и още, докато всичко се изясни

- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
А на тия свещи BRISK по едно време им смениха кутийките и адреса на фирмата на кутийките, не знам защо, имаче не е имало никакви оплаквания, май още няма ментета.И според Google BRISK е в USA, гледах им сайта, има всякакви свещи с космически дизайн, които ми събудиха любопитството, но не знам в кои от големите вериги магазини ги продават(да са официален вносител).Мисля че са с най-доброто съотношение качество-цена на пазара.
- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
да БРИСК са добри,аз съм карал предната кола с тая марка и нямам никакви оплаквания.понеже са евтини и хората гледат с недоверие на тях(аз също в началото когато чух за тях).качествени са а и марката е бившата(забравих и името)неква чешка.завода си е стария само е модернизиран.един приятел ги продава вав враца и им е представител,за това ги знам.....8лв.-4 броя и изкараха 40 хиляди км. и продадох колата и новия собственик е врътнал още 20хил.км. и продължава без ядове(колата е вектра на газ).
- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
petev написа:Уважаеми колеги!
ни си давайте парите за фалшификати!!!
Всички триполюсни свещи с цена под 15лв са сигурни фалшификати!
Опитвал съм всичките на газ и ведага се усеща чувствителна разилка в разхода!ГОЛФ 1.8 ABS,газово BRC-ламбда-контрол
Подреждам Ви ги във възходящ ред(от най-калпавите към най-добрите!)
Bosch- 7.80 лв парчето\пълен боклук-единият електрод въобще остава лъскав-сиреч не прехвърля искра,а колата е като спъната -не можах да ги изтрая и 500 км
Denso-еднополюсни 5 лв парчето-малко по-добри,но не и при високи обороти-колата екато спъната
Beru-14 лв парчето-добри но се "подостриха" за има-няма 5000 км
NGK-12 лв парчето-добри на също много млко изтраяха
BRISK ( но със сребърен електрод еднополюсни-за високонатоварени и спортни автомобили,има и триполюсни,но не са по-добри от сребърните!) 4лв парчето,чешки-перфектни-разхода на газ спадна с 2л! карам ги вече 7000 км колата върви като пушка без да се усеща някаква чувствителна разлика между бензин и газ!
BRISK наистина са перфектни свещи-няма менте!Карал съм ги и на други коли изкарват без проблем 300000 км!Освен това къде са 46 лв за комплект "оригинални" свещи къде са 16 лв но за истински оригинални!


luboveliki написа:да БРИСК са добри,аз съм карал предната кола с тая марка и нямам никакви оплаквания.понеже са евтини и хората гледат с недоверие на тях(аз също в началото когато чух за тях).качествени са а и марката е бившата(забравих и името)неква чешка.завода си е стария само е модернизиран...
Мисля,че става въпрос за TESLA

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта