Блокировка на двигателя!

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 10 яну 2007 16:23


nikigada написа:Здравейте днес откачих куплунга с трите проводника: сигнал маса и плюс на делкото на моя мотор AFT и ........................ изненада двигателя си запали и работи без грижи, не се шегувам този трик с датчика на ХОЛ при този мотор не става. Ако някои има друг вариант да сподели!!!

Благодаря!

Аз написах ли,че може и това да стане?
АФТ разчита на два датчика - този на Хол и още един:
Изображение




nikigada
Мнения: 119
Регистриран на: Чет 22 юни 2006 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стамболийски

Мнениеот nikigada » Чет 11 яну 2007 8:40


Кой е втория датчик да прекъсна него?


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Чет 11 яну 2007 9:40


nikigada написа:Кой е втория датчик да прекъсна него?

Ами,не знам,да не се окаже,че ако прекъснеш другия датчик компира ще почне да разчита на датчика на Хол и пак да не угасне :lol:


kalin_peev
Мнения: 38
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Генерал Тошево

Re: Блокировка на двигателя!

Мнениеот kalin_peev » Пет 04 юни 2010 19:39


Колега най-хитро е да прекъснеш минуса на бобината. Никой няма да се сети.


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Блокировка на двигателя!

Мнениеот enigma79 » Пет 04 юни 2010 19:51


kalin_peev написа:Колега най-хитро е да прекъснеш минуса на бобината. Никой няма да се сети.

Колега,дали колегата не е решил проблема mhihi Малко старичка е тази тема :063:



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта