АБФ турбо-проект

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот Vankata_84 » Сря 18 юни 2014 12:55


MITKOGOLF написа:1.всеки ден 2.драг клас стриит предно предаване.


1. значи масло с индекс отпред 5 заради многото студени стартове. Тука е хубаво да се аргументират хората с 15 - 20 масло :horror
2. предполага кратки много високи натоварвания аз бих заложил на висок клас масло 40 или 50 заден индекс. Това мога кажа и определя само след като видя каква работна температура достига маслото при нормална употреба. Всеки случай масло 60 с работна характеристика 150 градуса + няма да сложа(за всеки ден).

Пиша го така, като че "преподавам" понеже на лично ми подсказаха да спра с глупостите. И аз спирам, няма да пиша повече в темата на колегата. На него успех, и много без аварийно даване на газ. Другите внимавайте с предположенията :drunk :beer




Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот MITKOGOLF » Сря 18 юни 2014 14:39


Колега може спокойно да си пишеш в темата,нали за това съм я пуснал всеки има право на мнение.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот paco » Сря 18 юни 2014 16:03


Карам с Мотул Леман 20W60 от 2009-та. Потеглям след 5мин работа на място и проблеми не съм имал и на -10градуса зимата. Причината да го предпочета е , че според една от по-старите му спецификации то запазва характеристиката си при смесване с до 5% вода и 10% гориво. Това означава, че дори в състезателни условия нещо да причини подобно смесване, железата в мотора остава до голяма степен защитени. Да, скъпо е, сменям го на всеки 3-5к км, но съм спокоен, че железа за 5-10к лева няма да отидат в небитието.


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот MITKOGOLF » Сря 18 юни 2014 20:55


В това дъждовно време какво да правиш освен да сглобяваш,ето малко снимки,кутията вече е сложена.ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот Bai Sando » Сря 18 юни 2014 21:57


Красота :twisted :beer


Потребителски аватар
Div Selqnin
Мнения: 346
Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй/София

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот Div Selqnin » Чет 19 юни 2014 10:03


paco написа:Карам с Мотул Леман 20W60 от 2009-та. Потеглям след 5мин работа на място и проблеми не съм имал и на -10градуса зимата. Причината да го предпочета е , че според една от по-старите му спецификации то запазва характеристиката си при смесване с до 5% вода и 10% гориво. Това означава, че дори в състезателни условия нещо да причини подобно смесване, железата в мотора остава до голяма степен защитени. Да, скъпо е, сменям го на всеки 3-5к км, но съм спокоен, че железа за 5-10к лева няма да отидат в небитието.

а бардал добавката тества ли я?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот Vizor » Чет 19 юни 2014 12:04


paco написа:Карам с Мотул Леман 20W60 от 2009-та. Потеглям след 5мин работа на място и проблеми не съм имал и на -10градуса зимата. Причината да го предпочета е , че според една от по-старите му спецификации то запазва характеристиката си при смесване с до 5% вода и 10% гориво. Това означава, че дори в състезателни условия нещо да причини подобно смесване, железата в мотора остава до голяма степен защитени. Да, скъпо е, сменям го на всеки 3-5к км, но съм спокоен, че железа за 5-10к лева няма да отидат в небитието.


Аз мога да кажа за 15в50 компетишън. Зимата на -25 пали и тръгва, но тръгвах ВЕДНАГА и максимално висока скорост на скоростната кутия и максимално ниски обороти (1500 оборота на 5-та си слагах с 60 и си бръмчах така). Знам, че за мотора е добре на големите студове да не работи на място. Бутала не са шляпали макар, че 3 от тях имаха отвратителен луфт, а едно беше пилено (буквално заради изкривена стена между сегментите) с пила, за да може да влезе вътре сегмента. Е след 2 години каране с не малка турбина нямах никакви ядове. Според мен най-главния проблем е разработването на такъв мотор. Много хора ги разработват по различни начини и от там им идват голяма част от проблемите с мазането после (СПОРЕД МЕН!).

Каквото и висок клас масло да сложиш няма да имаш грижи СПОРЕД МЕН!


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот MITKOGOLF » Пет 20 юни 2014 20:42


Слагаме главата,обаче само я сложихме не можах да я стегна ключа ми идва дебел и къс и не влиза в главата,утре ще ходя да търся такъв дълак дванайстостен.ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот MITKOGOLF » Пон 23 юни 2014 20:42


Днес преправих малко капака на клапаните,и бубините от ауди с3 заспаха.ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот MITKOGOLF » Пон 23 юни 2014 21:04


И делкото вече не ми е нужно,ще ползвам само датчика на хол вътре в него.ИзображениеИзображениеИзображение


dimitar 8062
Мнения: 61
Регистриран на: Нед 11 дек 2011 21:06
Автомобил: golf 2 turbo
Двигател:
Местоположение: Dobrich

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот dimitar 8062 » Пон 23 юни 2014 21:25


Адаш кои ще настроива това зверче :gruebel


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот MITKOGOLF » Пон 23 юни 2014 22:00


Най вероятно ЕМО КИЛАР-ГТИ


onty
Мнения: 156
Регистриран на: Пет 01 юли 2011 17:43
Автомобил:
Двигател: aeb

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот onty » Чет 26 юни 2014 21:00


Mите генерацията ли е на ред вече,гледам мотора ти е готов и изглежда много добре :th_up.Окачване ще има ли за сега?За спирачната система мислиш ли ьпгрейд нещо.


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот MITKOGOLF » Пет 27 юни 2014 4:42


За сега главната цел е да сглобя и кача мотора в коша,сега се занимавам с всмукаталния колектор генерациятя ще я правя когато мотора вече е в колата.


Потребителски аватар
dj_beat_boxer
Мнения: 216
Регистриран на: Нед 28 фев 2010 17:15
Автомобил: GOLF MK4 2.3 V5
Двигател: AGZ
Местоположение: ihtiman

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот dj_beat_boxer » Пет 27 юни 2014 10:02


Колега проекта ти е супер. Само ако може да ми кажеш с какво боядисва двигателя?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта