Голф 4 1.9 не иска да върви

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
sesi64
Мнения: 15
Регистриран на: Пет 15 яну 2010 15:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Голф 4 1.9 не иска да върви

Мнениеот sesi64 » Вто 17 юни 2014 0:06


Здравейте, от около седмица съм забелязал проблема, но от 2-3 дена се засили доста, колата когато е на 3,4 или 5та предавка около 2200оборота започва да прекъсва и така до към 3000-3200. Не върви повече от 180, пък преди си стигаше спокойно 210.Моля за съвет колеги, колата е голф 4 1.9 110к.с. AHF с чип вече 8 месеца някъде.




Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Голф 4 1.9 не иска да върви

Мнениеот hvp800 » Вто 17 юни 2014 0:21


Така както си го описал проблема, едва ли някой ще може да ти помогне. Писал си че колата стига до 3000-3200 оборота и в същото време не може повече от 180 :exclaim. AHF за да достигне тази скорост си му трябват едни 3700-3800 оборота :exclaim. Това е доста разлика, не мислиш ли. И за да може някой да ти помогне , ще трябва да дадеш повече инфо. Има ли повече пушек? Има ли претрисане на мотора? Откога точно е проблема и правено ли е нещо преди това по колата? Скоро чистена ли е геометрията? Закачана ли е на VAG-KOM и има ли записани грешки? Много доуточняващи въпроси, на който ако отговориш може и да успееш да си решиш проблема.


sesi64
Мнения: 15
Регистриран на: Пет 15 яну 2010 15:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Голф 4 1.9 не иска да върви

Мнениеот sesi64 » Вто 17 юни 2014 0:24


Здравей, писах, че прекъсва до 3000-3200 не че спира до там, вдига и още обороти, но в този диапазон 2200-3200 прекъсва за по 1 седкунда на всеки 300-400 оборота, турбото не е чистено от преди около 50к км, тогава беше рециклирано, не е закачана, тези дни даже мисля да отида при Ифидика да я закачи и без това там е правен чипа да я огледа, но някой ако знае нещо с което да ми помогне ще съм му много благодарен, замислям се за вакуумни маркучи но всичките съм ги сменил само без този който отива към турбото.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Голф 4 1.9 не иска да върви

Мнениеот samo_pechka » Вто 17 юни 2014 6:39


Прекъсва във смисъл угасва за момент ли ?


sesi64
Мнения: 15
Регистриран на: Пет 15 яну 2010 15:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Голф 4 1.9 не иска да върви

Мнениеот sesi64 » Вто 17 юни 2014 10:48


Спира да върви, прекъсва ускорението за по една секунда на всеки 300-400 оборота от диапазона който съм казал по-горе.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 4 1.9 не иска да върви

Мнениеот Zinoto » Сря 18 юни 2014 11:48


Без диагностика в движение няма как да се хване проблема


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Голф 4 1.9 не иска да върви

Мнениеот xxx_man » Сря 18 юни 2014 13:37


а къде си слагал чипа?


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Голф 4 1.9 не иска да върви

Мнениеот vanesto » Сря 18 юни 2014 14:11


sesi64 написа: тези дни даже мисля да отида при Ифидика да я закачи и без това там е правен чипа да я огледа

Няма смисъл да си правиш излишни експерименти и да сменяш части на вятъра, направо ходи при Ифидик. Сигурен съм, че ще я оправи.


sesi64
Мнения: 15
Регистриран на: Пет 15 яну 2010 15:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Голф 4 1.9 не иска да върви

Мнениеот sesi64 » Чет 19 юни 2014 1:09


Излезе скъсан маркуч.. :biggrin :biggrin
Мисля, че темата се приключи..


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Голф 4 1.9 не иска да върви

Мнениеот lz2aii » Чет 19 юни 2014 8:29


Хубаво, че сте намерили проблема, ама дай малко повече инфо - кой маркуч точно е бил скъсан?


sesi64
Мнения: 15
Регистриран на: Пет 15 яну 2010 15:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Голф 4 1.9 не иска да върви

Мнениеот sesi64 » Чет 19 юни 2014 10:19


Този през който минава налягането на турбото, онзи на 90 градуса, беше се пръснал от вътрешната страна.


grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 4 1.9 не иска да върви

Мнениеот grishitu » Чет 19 юни 2014 15:57


A не е ли съскало от там, та да се чуе?


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8370
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Голф 4 1.9 не иска да върви

Мнениеот Stivi » Чет 19 юни 2014 17:10


Сигурно не е бил сцепен както си трябва а е имало малък пробив през който е губело налягане иначе при сериозно гръмнал маркуч симптомите са доста по драстични и лесни за разпознаване :wink


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Голф 4 1.9 не иска да върви

Мнениеот hvp800 » Чет 19 юни 2014 23:27


Радвам се ,че проблема е хванат и отстранен навреме но също така ми е и малко старанно ,че същия е останал незабелязан :gruebel Обикновенно при пробив по турбо пътищата освен характерното съскане ( дори да е малък пробива, пак би трябвало да го има ) има и още по характерно припушване :exclaim Автора не спомена в началото на темата за повишен пушек...... но както и да е. Важното е че всичко е наред и според мен това е още едно доказателство за ползата от буустметър и също така се чудя защо продължават да не го слагат оригинално от VW. Но това е друга тема :mhihi


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: Голф 4 1.9 не иска да върви

Мнениеот dispatch » Съб 21 юни 2014 21:03


Щото 98% от ползвателите не са като теб и мен и като имат проблем отиват веднага на "доктор".
Иначе буустметъра е много полезен при ТДИ. Откакто го сложих карам спокоен, щото във всеки един момент виждам как се управлява турбото... добре ли е... зле ли е.

... и колегата ако е имал монтиран - сам е щял да хване проблема си... :th_up



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта