За съвети или мнения вече е малко късно, понеже си я купил, иначе щяхме да те разубеждаваме :) ...този мотор е прекалено малък за купето, особено с газ и климатик...дори да я направиш перфектна, пак не очаквай чудеса от към вървеж - лично мое мнение и не ангажирам никого с него.
Иначе не знам защо гледате компютъра само за грешки, като той е доста по-приказлив - трябвало е да видите какви показания имат отделните датчици - температурния за антифриза и за въздуха в колектора, ламбда сондата и т.н. Може да видите и адаптацията на дросела как е, защото има случаи, когато не е адаптиран, да е такова положението. Според годината и кода на двигателя, може да има EGR система, която също да подлежи на адаптация

- тогава пак така прави. Също така премерете една компресия, тези мотори страдат от зверски разход на масло, при което цапат клапаните със сажди и компресията намалява драстично, съответно и двигателя съвсем спира да върви. Проверете и свещите в какво състояние са, както и кабелите (ако е версията с кабели, а не с отделни бобини). Вижте и бобината как е. Принципно за кабели/бобина/свещи, би трябвало да ви дава грешки за детонации в двигателя, ама все пак е хубаво да се видят. Вдигни я и виж дали горивния ф-р е сменен наистина или само така са ти казали и ако е стар, го смени. Същото важи и за филтрите за газта (според това с каква газ е, филтрите са различен брой и на различни места).
Това се сещам на първо време.