Месечният доход - отражение на автомобила, който караме...
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Месечният доход - отражение на автомобила, който караме.
Етапа да не ми пука за икономиката премина при мен. Сега съм на етап "баланс на разхода". Просто баланса за всеки е различен. За щастие пак успях да си купя колата, която исках (явно критериите са ми ниски) и се радвам ежедневно докато я карам. Факт е, че любовта към автомобилите все още ме държи.
- sim_ex
- Мнения: 107
- Регистриран на: Сря 18 юни 2014 18:24
- Автомобил: Passat b5.5 1.9 TDI PD
- Двигател: AVF
Re: Месечният доход - отражение на автомобила, който караме.
jordanpar написа:Мисленето на мнозинството писали по темата издава един болезнен факт-иска ни се на нас българите..... ама няма от къде.И затова се пишем по-благи и от папата -едва ли не не ни трябват хубави нови модели автомобили.
Знаете ли как е в белите страни? Ами добре че обществото е възпитано като консуматорско и си иска новите и актуални неща.
При семейство от двама работещи е нормално да има един автомобил чисто нов на изплащане.За пример-кола,няма да казвам марката заради СЕМ,струваща 26 000 евро спокойно се изплаща от познатите ми Мишел и Свен за 573 евра месечно за три години при първоначална някаква си вноска там.Лизинга изтече скоро и сега на младата дама ще се взима малък СУВ от известна баварка марка с моделен индекс 1 .Пак на лизинг.Че двете малки дечица бащата няма време да се разправя и с тях сутрин преди работа.А майката и тя бачка щот тук майчинството платено е 49 седмици ни повече ни по малко.После бачкаш.Не е като да разхождаш тригодишното си хлапе с цигара в ръка в Борисовата с други майки и да оправдаваш липсата на работа с грижа за децата.Но както и да е,да не засягаме други социални теми.
Може би след още няколко прехода идните поколения по-масово ще започнат открито и без притеснение да бъдат обвинени в тесногръдие и гъзарско мислене да изказват желанието си за нови и лъскави автомобили.
Дотогава нека всеки остане с едната лична чест и гордост че не е утежнил бюджета си с покупката на кола,защото и 14 годишния баракудник който кара видите ли му върши абсолютно същата работа.
А дано ама надали.
Дори не говорим за възможности а за стремежи![]()
![]()
според мен много обобщаваш. Много е индивидуално в белите страни, кой какво купува и прави. И там са хора и имат различна гледна точка. Никой не робува на стереотипи, каквото се опитваш да убедиш хората тук. На паркинга пред работа (около 400 коли) новите са почти само служебните на мениджърите, а останалите са с средна възраст около 7 години, като се почва от Голф 3. Става дума за фирма с около 10% техници, 40% инженери и 50% счетоводители или от сорта. Почти икой от колегите (към 10) ми с работещи жени няма кола по нова от 6 години, при заплати доста (поне 30%) над средните за страната.
Едит: Сега се сетих един си купи чисто ново Мини Ситиман (женен без дете).Но за да съм точен : Ситроен C4 на 5г.(с 3 деца)
Ауди А3 на 7 (ерген), Форд Фокус 2003г(ерген ), Поло 2005 (ерген), Голф 5 Плус (с 2 деца), Ауди А3 2003 (ерген), шефа е с БМВ 3 кабрио 5 годишно с приятелка без деца, като до преди 1 година нямаше кола, продължавам ... Голф 4 2000 (1 дете), Голф 4 2001 (1 дете), един няма кола но е само с приятелка без деца, Пежо 307 2006 с 1 дете.
Изобщо искам да кажа , че социалния статус не е толкова обвързан с колата , някой от тях имат ипотеки за няколко стотин хиляди евро и не всичко дето хвърчи се яде.
Новите коли най-много се купуват от фирми, заради амортизацията която се приспада от данъците.
В последния брой нa Motorwelt на ADAC имаще статистика (за Германия) за някой модели, примерно АУДИ А8 В 93% от случаите е регистрирана на фирма и само 5 % в частни ръце, докато Шевролет Спарк до 93% в частни ръце и Дачия Сандеро с 90% рег. на частно лице. Имаше и други примери
- Mihailov78
- Мнения: 1112
- Регистриран на: Пет 30 апр 2010 11:15
- Автомобил: T3 Caravelle
- Двигател: DG 1900cc Petrol
- Местоположение: Sofia
Re: Месечният доход - отражение на автомобила, който караме.
jordanpar написа:...Мисленето на мнозинството писали по темата издава един болезнен факт-иска ни се на нас българите...
Да ти обясня нещо извън стереотипите които налагаш. Аз например мога да си позволя нова кола, но не си взимам. И знаеш ли защо? Защото харесвам точно определени модели, на точно определени марки. Имам 3 автомобила. И познай - това са модели разработени от преди 20+ години. Обичам да шофирам ретро модели, новите някак не ме грабват в нито едно отношение. Интересно, нали?
Иначе е безспорно, че държавата не е дорасла - нито в план собственици, нито сервизна мрежа, нито пътна мрежа за нови автомобили. Но с такива генерални обобщения за всички българи, видиш ли че не стават.. за еди какво си ставате смешни

Re: Месечният доход - отражение на автомобила, който караме.
Ok
Последна промяна от jordanpar на Пон 23 юни 2014 14:35, променено общо 1 път.
- sim_ex
- Мнения: 107
- Регистриран на: Сря 18 юни 2014 18:24
- Автомобил: Passat b5.5 1.9 TDI PD
- Двигател: AVF
Re: Месечният доход - отражение на автомобила, който караме.
както аз и други пишат паk обобщаваш кой какъв бил тук и в белия свят. Лизинга не знам какво значи улеснен, но който иска си го плаща какво има да е улеснен или затруднен. Само дето има една 'МАЛКА подробност. Много българи чули недочули какво е лизинг мислят, че е едно и също навсякъде.В Германия лизинга е ползването на кола нова или почти нова срещу зплащане. Има лимит на километрите на година 10000км и колата никога не става собственост на изплащащия, дори често не е предвидена такава възможност, а ако е обикновенно е към 35-40% от стойността на колата след няколко години каране накуп. Така вноската е 110Е за Фиат 500 примерно до 450Е за някое ауди А4 примерно. Плащаш и караш и то малко. На някой им изнася, на повечето не. Който иска кола да кара повече и да я притежава си визма кредит, а не лизинг. Затова и лизинга е вятър работа от днес за утре можеш да го оставиш. На работа ни предлагаха някви намелени лизинги, и горивото влиза без лимит както и застраховки ремонти, зимни гуми прегледи всичко, и от от фирма която се занимава , но какво от тва нали километрите са лимитирани. Излиза към 600 Е/ месец за ново БМВ 1 . Като някой си го земе ще ти се обадя, до сега не съм чул.
прави впечатление, че много хора които виждат белия свят се изказват за него, но някак си само след като са го видели отстрани, не като част от него, а наблюдатели, дали защото не знаят езика или поради това че обкръжаващата среда е също не е интегрирана в този бял свят въпреки че живеят там, и после се разждат и митовете и легендите ,които с охота се разпространяват и вече и в България и така нататъка за реките от мляко и мед.
прави впечатление, че много хора които виждат белия свят се изказват за него, но някак си само след като са го видели отстрани, не като част от него, а наблюдатели, дали защото не знаят езика или поради това че обкръжаващата среда е също не е интегрирана в този бял свят въпреки че живеят там, и после се разждат и митовете и легендите ,които с охота се разпространяват и вече и в България и така нататъка за реките от мляко и мед.
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Месечният доход - отражение на автомобила, който караме.
Не знам за коя Германия говориш, ама в тая, за която аз имам поглед, BMW 1ца почва на промоция от 199 евро на месец. А че работодателя има интерес да ви пързаля с прескъпи лизинги - нищо ново под слънцето.
Останалите неща, които си написал, също са също доста повърхностни и неконректни, за да могат да бъдат обсъждани сериозно. Само ще дам коз - лизинг има и с 50 000 км на година.
Останалите неща, които си написал, също са също доста повърхностни и неконректни, за да могат да бъдат обсъждани сериозно. Само ще дам коз - лизинг има и с 50 000 км на година.
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Месечният доход - отражение на автомобила, който караме.
Тая тема нема-нема и изплува...
Ъхъ. Само, че на тва, което описваш му се вика Leasing ohne Anzahlung, оперативен лизинг по нашему. И го ползват предимно хора, на които им се иска/трябва им нова кола без да загробват първоначално едни(много
) пари наведнъж, както и такива със свободни професии, на които хора лизинговите вноски се приспадат от данъците. Логично, след 3-5 години, когато изтече лизинговият период малко хора искат да си набутат таралеж в гащите и да изсипят 10-15-20 000 евро за да си закупят автомобила, който са яздили през това време като...абе като лизингов...
, просто го зарязват и минават на нов... 

sim_ex написа:...Много българи чули недочули какво е лизинг мислят, че е едно и също навсякъде.В Германия лизинга е ползването на кола нова или почти нова срещу зплащане. Има лимит на километрите на година 10000км и колата никога не става собственост на изплащащия, дори често не е предвидена такава възможност, а ако е обикновенно е към 35-40% от стойността на колата след няколко години каране накуп...
Ъхъ. Само, че на тва, което описваш му се вика Leasing ohne Anzahlung, оперативен лизинг по нашему. И го ползват предимно хора, на които им се иска/трябва им нова кола без да загробват първоначално едни(много



- sim_ex
- Мнения: 107
- Регистриран на: Сря 18 юни 2014 18:24
- Автомобил: Passat b5.5 1.9 TDI PD
- Двигател: AVF
Re: Месечният доход - отражение на автомобила, който караме.
Чудомир написа:Не знам за коя Германия говориш, ама в тая, за която аз имам поглед, BMW 1ца почва на промоция от 199 евро на месец. А че работодателя има интерес да ви пързаля с прескъпи лизинги - нищо ново под слънцето.
Останалите неща, които си написал, също са също доста повърхностни и неконректни, за да могат да бъдат обсъждани сериозно. Само ще дам коз - лизинг има и с 50 000 км на година.
Aз за Германията в която говоря, ставаше дума за лизинг в който са включени гориво с карта без лимит (лимита на км остава) всички застраховки и данъци (които изобщо не влизат в твоите 199 Е които са леко казано съмнителни) смяна на летни, зимни гуми и вскакви такива не се сещам още какво масла, филтри ,ремонти ала бала поддръжка , а не само гаранционни случаи, но всичко възможно като обслужване. Ако гледаш офертитете с заглавие "от 199" (ab 199) има да чакаш да хванеш 199. Ако те интересува точно мога, да намеря конкретната оферта, в действителност за частни лица е към 20% по скъпо, през работодателя действително е по-евтино, друг е въпроса че според мен е много скъпо.Но и само някой по-големи работодатели имат подобни договори с лизингови фирми.
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Месечният доход - отражение на автомобила, който караме.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?p=2746245#p2746245
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?p=1644063#p1644063
Индиректно сме я зачеквали тази тема преди години...
Сега конкретно за цитираната от мен оферта - 1цата се предлага поне от година и половина на определени интервали - достатъчно е да потърсиш с гугъл последните рекламни пдф-и на някой БМВ дилър
Като са ти сложили изкуствен таван от 10000 км на година (и тоя таван идва от работодателя ти най-вероятно), то сметката е ясна какви пари ще струва горивото на вълшебната карта за зареждане, а именно
(Нормално каране на малък клас бензинка) При 10 000 и 8/100 са 800 литра гориво по 1.60 са 1280 евро на година или малко над 100 евро на месец. Мислиш ли, че твоя работодател тези пари ще го "обърнат"?
Моя поглед по темата е, че лизинг през работодателя рядко си заслужава. Факторите за взимане под внимание са прекалено много, за да мога да ги напиша в 2-3 реда. Но най-важното, което искам да ти споделя, е факта, че работодателят обикновено е обвързан с конкретен лизингодател, който далеч не е най-удобния/изгодния/..., но няма мърдане - работодателят диктува условията.
Ето ти един пример за такъв лизингодател:
https://www.athloncarlease.com/athlon-de/Leistungen/Angebote/Selections/?id_group=10&action=detail
Цени няма да коментирам
А сега отвори страницата на Sixt и виж какъв избор предлага свободния пазар:
http://www.sixt-neuwagen.de/leasing-topangebote
А ето и цитирания от мен пример, дори без промоция:
Да речем, че го накичиш с екстри като коледна елха - да иде преко сили на 300 евро на месец. Пак не са 600.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?p=1644063#p1644063
Индиректно сме я зачеквали тази тема преди години...
Сега конкретно за цитираната от мен оферта - 1цата се предлага поне от година и половина на определени интервали - достатъчно е да потърсиш с гугъл последните рекламни пдф-и на някой БМВ дилър
Като са ти сложили изкуствен таван от 10000 км на година (и тоя таван идва от работодателя ти най-вероятно), то сметката е ясна какви пари ще струва горивото на вълшебната карта за зареждане, а именно
(Нормално каране на малък клас бензинка) При 10 000 и 8/100 са 800 литра гориво по 1.60 са 1280 евро на година или малко над 100 евро на месец. Мислиш ли, че твоя работодател тези пари ще го "обърнат"?
Моя поглед по темата е, че лизинг през работодателя рядко си заслужава. Факторите за взимане под внимание са прекалено много, за да мога да ги напиша в 2-3 реда. Но най-важното, което искам да ти споделя, е факта, че работодателят обикновено е обвързан с конкретен лизингодател, който далеч не е най-удобния/изгодния/..., но няма мърдане - работодателят диктува условията.
Ето ти един пример за такъв лизингодател:
https://www.athloncarlease.com/athlon-de/Leistungen/Angebote/Selections/?id_group=10&action=detail
Цени няма да коментирам

А сега отвори страницата на Sixt и виж какъв избор предлага свободния пазар:
http://www.sixt-neuwagen.de/leasing-topangebote
А ето и цитирания от мен пример, дори без промоция:
Да речем, че го накичиш с екстри като коледна елха - да иде преко сили на 300 евро на месец. Пак не са 600.
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Месечният доход - отражение на автомобила, който караме.
Не виждам нищо " бяло " в сегашната Европа, даже напротив, прилича по-скоро на циганско гето, от колото на " бели държави в които живеят само бели хора " 

Re: Месечният доход - отражение на автомобила, който караме.
Автомобила,особено пък някоя 15 годишна крошня VW, може да те разгради като лафка на НАРКООП след 10 ти ноември.
Тия дрънгели стават ,ама до 7-8 годишна възраст,и то при усовие че са карани по хубави пътища,до 100 000 км са , и са поддържани акуратно.
При нас вече стават член на семейството с най -голям бюджет.Аз за децата си не харча толкова ,за мен не си купувам скъпи дрехи или лекарства колкото за оная бангия пред блока.
Забелязал съм че е като жена- колкото повече я киприш и глезиш,толкова по ти се качва на главата.Затова вече почвам по метода да комшията - бой и е***е само,без угодия.Ше го иба в железото.
Тоя месец за ремонти и гориво ми стъпва на над 300 лева .За тия пари си наемам ученичка на повикване преспокойно,за 10 посещения месечно,даже ще се карат коя да бъде.
Тия дрънгели стават ,ама до 7-8 годишна възраст,и то при усовие че са карани по хубави пътища,до 100 000 км са , и са поддържани акуратно.
При нас вече стават член на семейството с най -голям бюджет.Аз за децата си не харча толкова ,за мен не си купувам скъпи дрехи или лекарства колкото за оная бангия пред блока.
Забелязал съм че е като жена- колкото повече я киприш и глезиш,толкова по ти се качва на главата.Затова вече почвам по метода да комшията - бой и е***е само,без угодия.Ше го иба в железото.
Тоя месец за ремонти и гориво ми стъпва на над 300 лева .За тия пари си наемам ученичка на повикване преспокойно,за 10 посещения месечно,даже ще се карат коя да бъде.
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Месечният доход - отражение на автомобила, който караме.
Намери и една и за мен,ако може... И по 1000 на месец ще давам-няма проблеми!
А по темата-по колата се сменява всичко навременно,масла,ремъци,филтри,гуми,накладки,дискове,окачване и тн. И в един момент като се строши нещо по-сериозно,(гарнитура глава,скоростна кутия)или се продава в ebay,или отива направо в кофата. Зависи в какво настроение съм...

А по темата-по колата се сменява всичко навременно,масла,ремъци,филтри,гуми,накладки,дискове,окачване и тн. И в един момент като се строши нещо по-сериозно,(гарнитура глава,скоростна кутия)или се продава в ebay,или отива направо в кофата. Зависи в какво настроение съм...

-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Месечният доход - отражение на автомобила, който караме.
Ако твоята кола е раздрънкан боклук, това не означава, че всички са такива. Това е форум за привържениците и любители на ФВ. Ако не харесваш марката, защо четеш и пишеш тук? Не казвам, че е забранено, просто питам.Росен2 написа:Автомобила,особено пък някоя 15 годишна крошня VW, може да те разгради като лафка на НАРКООП след 10 ти ноември.
Тия дрънгели стават ,ама до 7-8 годишна възраст,и то при усовие че са карани по хубави пътища,до 100 000 км са , и са поддържани акуратно.
При нас вече стават член на семейството с най -голям бюджет.Аз за децата си не харча толкова ,за мен не си купувам скъпи дрехи или лекарства колкото за оная бангия пред блока.
Забелязал съм че е като жена- колкото повече я киприш и глезиш,толкова по ти се качва на главата.Затова вече почвам по метода да комшията - бой и е***е само,без угодия.Ше го иба в железото.
Тоя месец за ремонти и гориво ми стъпва на над 300 лева .За тия пари си наемам ученичка на повикване преспокойно,за 10 посещения месечно,даже ще се карат коя да бъде.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Месечният доход - отражение на автомобила, който караме.
Грешно съм изтълкувал "крошня", за което се извинявам. Сега разбрирам, че е синоним на "прелест неземна".
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта