Пич, най добре си намери друго занимание и недей повече никога да продаваш каквото и да било. Що за търговец трябва да си, след като допускаш да се стига до такива спорове и такова излагане. Ми кой ще иска да си купи вече нещо от теб бе!???? За мене си поредния селяк, решил да потъпква всичко живо само и само да просперира малкото му бизнесче, крепящо се на доверчиви и в последствие излъгани клиенти. СРАМ!!!!!! Добрия търговец никога, ама никога не би допуснал подобно нещо!! Виж смисъла на думите: КОРЕКТНОСТ и ЛОЯЛНОСТ. Те са синоними на добър търговец и по тях се разпознава добрия такъв. Сега да ти обясня какво се прави:
1 Извиняваш се на клиента
2 Поемаш всички разходи настъпили в следствие на това, че си изпратил дефектна стока на клиента
3 Изпращаш правилната стока вече за твоя сметка на клиента( със подробно обяснение за начина и спецификата на инсталация) и му се извиняваш още веднъж за неудобството
4 Звъниш на клиента след получаването на стоката и се интересуваш дали всичко е наред
Ти нещо от тези неща направи ли ???? Или прибра парата и те боли .... с извинение.

п.с. Не отговаряй на поста ми ! - няма смисъл...
