


Проблем с турбо голф 4 110 ахф
Проблем с турбо голф 4 110 ахф
Колеги здравейте.Отскоро забелязах нещо на колата което преди го нямаше и реших да го споделя с вас.Колата е голф 4 1.9 тди 110к.с. ахф.Когато достигне 1800 оборота турбото започва да свири и нагоре като ускорявам още си продължава да свири.Под 1800 оборота не се чува.Според мен това нещо го нямаше преди даже съм сигурен.иначе колата от както я имам са минал 25000км и нищо не е пипано турбото не е сваляно.колата има чип от брезел.Нека който знае нещо по въпроса да сподели докато нещо не се е счупило и изобщо тревожно ли е това свирене.поздрави
- dispatch
- Мнения: 615
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Проблем с турбо голф 4 110 ахф
По моите скромни наблюдения, хубаво, отчетливо свирене се чува на ниски обороти, докато геометрията е затворена. След като вземе да се отваря (разтоварва), свиренето намалява... и спира да се чува, заглушено от мотора...
По симптомите излиза, че е спряло да се разтоварва
По симптомите излиза, че е спряло да се разтоварва

- dispatch
- Мнения: 615
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Проблем с турбо голф 4 110 ахф
Като за начало прегледай вакуумите... дали всичко е наред. Виж актуатора движи ли се мазно... 10 - 12мм.
Най-точно един лог-файл би показал как са нещата и има ли място за притеснение...
Най-точно един лог-файл би показал как са нещата и има ли място за притеснение...
Re: Проблем с турбо голф 4 110 ахф
И другия вариант е да има наранявания по някоя от перките на турбото и оттам да се получава свиренето, това разбира се е лошия вариант, защото обикновенно след такова свирене следва и смяна на вентилатора
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта