И аз вчера полирах точно фаровете на Пежото на Жената. След като се беше борило с кучета и се смениха калниците единият фар беше получил матировка отгоре. Естествено бояджиите едно правят друго развалят.
Та взех Полир машината и ползвах една паста на 3М която бях купувал преди време за други цели Универсална.
Имам 76- фина, 74 - груба и явно тази е 75 междинна. В нея има и нещо смазващо.
Визуално е бял крем-като пасата за зъби. Грубата е с по едро зърно и е цвят пъпеш а финната е сив графит.
Продавача ги продава наливно по 100 грама в ПВЦ шише.
Как процедирах- взех си пръскалка с вода. Самите пасти с времето започват да изсъхват. Така че може да се разреждат с вода при нужда. Водата е като охладител и не позволява да прегаря обработваната повърхност.
Плътността на полира трябва да е повече към рядка течност- "айрян"
Сложих на 3000 об. машината и с гъбата разнесох по вече намацаният фар с пастата ( по малко пръска така

). Преди това пръснах с пръскалката по фара. Стъклото не трябва да загрява изобщо !
За мене с паста е по добре отколкото с водна шкурка-2000.
Пастата има и смазка в себеси и вода- поради което е много по добра за полиране на прозрачни повърхности.
Ако фара е много матиран може първо да се търка с 74 и после с 75.
Накрая се върти с памучният диск и се забърсва с парцал.
Ефекта е прозрачен фар без матировка.
Да не се забравя че фаровете от завода имат УВ защита и когато фара е ок не е необходимо безмислено полиране защото ще се свали УВ-то и после матирането е по бързо.