Гаечни ключове 17, 19-2бр, вложки - 13,17,19,21
Скоби, ударен ключ, крик

Първо дърпаме ръчната спирачка и подпираме с трупчета предните колела. Започваме от купето - спускаме задната седалка (лостче горе в страни). Махаме тази част отгоре.

С избутване назад и настрани издърпваме тази мека част.


После през багажника развиваме коланите(17мм). Много важно!!! Защипете ги с нещо да не се свият, защото после ще имате голям проблем. Те блокирват.
Кората с колана се държи на 4 скоби.

После задната кора(13мм)

Амортисьорите (макферсона) - горните болтове вече са достъпни


Сега развиваме долния болт. Гайката е вътре в тръбата. Предварително напръскайте с WD-40 против клеясване.

Не подпирайте с крика моста, защото няма да можете да изкарате амортисьора. Натиснете надолу колелото и издърпайте настрани долната част. Всъщност махнете колелото (на снимката е с него). Сега хванете горната част и я развийте - на 90градуса и пада.
Натягаме със скобите за пружини. Махаме капачката с отверка. Развиваме горния болт с ударен ключ за по-лесно.
Ето разликата в тампоните

Амортисьорите не бяха изтървали, но си бяха загубили скоростта на реагиране в сравнение с новите.
Сглобяване.

Нанизваме амортисьора. След това гумените предпасители.

Използвах една тръба да ги набутам.

Редим джунджуриите в следния ред

Пружината да започва от процепа


Завиваме болта като държим контра със самозаконтрящ се ключ.

По-лесно е с лула , но 21мм не намерих по магазините. Никой комплект го няма с изключение на тези от по 150$. Норма- 18 ft-lb. Завих го на ръка.
После по обратен ред - първо закрепяме горната част като я завиваме на ръка.

После - долната.Норма- 52 ft-lb.
Следва поставянето на коланите Норма- 30 ft-lb. и задната кора. Колелото - Норма- 80 ft-lb.
Аз не знаех за коланите. И когато опитах да ги монтирам те бяха толкова къси, че беше невъзможно. След малко справки и експерименти ги отблокирах.
1. Поставете коланите (с кората им) в хоризонтално положение (на око)
2. Бръкнете с пръсти там където се намотава колана. Ще напипате хоризонтално лостче, което държи заключена системата. Дръпнете го леко докато щракне. Сега опитайте да издърпате колана внимателно. Готови сте за монтаж.
Надявам се с това описание да спестя много време, на тези които за пръв път ще го правят!