6669 написа:С малки ръце и подходящи инструменти, може и без да се сваля предницата на 4 цилиндровите. За по сигурно си я свали, не е 3 дни работа ;)
Колега, би ли уточнил това от личен опит ли е или си го видял или чул ?6669 написа:С малки ръце и подходящи инструменти, може и без да се сваля предницата на 4 цилиндровите. За по сигурно си я свали, не е 3 дни работа ;)
Колега, би ли уточнил това от личен опит ли е или си го видял или чул ?

110afn написа:6669 написа:С малки ръце и подходящи инструменти, може и без да се сваля предницата на 4 цилиндровите. За по сигурно си я свали, не е 3 дни работа ;)
Колега, би ли уточнил това от личен опит ли е или си го видял или чул ?
AuDi_RuLzz написа:От старта ми кола остана един акомулатор близо 100 ампера,ще бъде ли проблем да го сложа на дизела?

samo_pechka написа:Има начин наистина без да се сваля на земята взичко ,а само се "издърпва" напред маската с фаровете и радиаторите . Има си едни водачи , които са необходими и вс. това виси на тях .

6669 написа:110afn написа:6669 написа:С малки ръце и подходящи инструменти, може и без да се сваля предницата на 4 цилиндровите. За по сигурно си я свали, не е 3 дни работа ;)
Колега, би ли уточнил това от личен опит ли е или си го видял или чул ?
От личен опит го казвам. На 1.8, 1.8т и 1.9 тди не свалям муцуната за да сменям ремъци !
KBK написа:Колега DOH Kixot, термостата на AZM е зад алтернатора, може да се смени и без да се сваля алтернатора, но не е много лесно. Оригиналния термостат е на 87 градуса, взех си Behr от Елиткар за 25 лева и работи перфектно.





TiL написа:kossis написа:TiL ако изравнява налягането с на околната среда без да изтича антифриз е нормално.
Все пак е бензинка и мотора работи на по висока работна температура, респективно налягане. Можеш да смениш капачката на разширителя с нова.
Охладителната сиситема работи под налягане както е известно.
Виж ако започне да губи антифриз през клапана при достигане на работна температура, е тогава е притеснително.
Клапана е двупосочен-както отваря при изпускане на налягане, така и при всмукване на въздух при по ниско налягане в системата-преохлаждане в покой. Така че може и при хладен мотор да се чува засмукване в обратна посока.
Не не тече антифриз. Значи си е нормално да съска по малко.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта