Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1908
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот 110afn » Съб 05 юли 2014 2:51


6669 написа:С малки ръце и подходящи инструменти, може и без да се сваля предницата на 4 цилиндровите. За по сигурно си я свали, не е 3 дни работа ;)

:horror Колега, би ли уточнил това от личен опит ли е или си го видял или чул ?




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 9068
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот samo_pechka » Съб 05 юли 2014 8:53


Има начин наистина без да се сваля на земята взичко ,а само се "издърпва" напред маската с фаровете и радиаторите . Има си едни водачи , които са необходими и вс. това виси на тях .


Потребителски аватар
yarek
Мнения: 2312
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Габрово - Daugavpils

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот yarek » Съб 05 юли 2014 9:09


Не знам защо се плашете от това свалене? В пъти по лесно се сменят ремъци и ролки когато предницата е свалена.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6316
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Съб 05 юли 2014 10:12


аз практикувам това разглобяване
Изображение
30 минути и всеки пасат изглежда по този начин :beer


Потребителски аватар
AuDi_RuLzz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 28 юни 2007 9:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот AuDi_RuLzz » Съб 05 юли 2014 13:56


От старта ми кола остана един акомулатор близо 100 ампера,ще бъде ли проблем да го сложа на дизела?


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот 6669 » Съб 05 юли 2014 14:01


110afn написа:
6669 написа:С малки ръце и подходящи инструменти, може и без да се сваля предницата на 4 цилиндровите. За по сигурно си я свали, не е 3 дни работа ;)

:horror Колега, би ли уточнил това от личен опит ли е или си го видял или чул ?

От личен опит го казвам. На 1.8, 1.8т и 1.9 тди не свалям муцуната за да сменям ремъци !


Потребителски аватар
pEsHkyY
Мнения: 729
Регистриран на: Вто 06 сеп 2011 14:06
Автомобил: VW Passat B5 1998
Двигател: AFN++++
Местоположение: София

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот pEsHkyY » Съб 05 юли 2014 17:12


AuDi_RuLzz написа:От старта ми кола остана един акомулатор близо 100 ампера,ще бъде ли проблем да го сложа на дизела?


Не, зор ще ти е да го вкараш, но няма проблем :smile Аз карам с 100Ah на AFN :th_up


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1908
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот 110afn » Съб 05 юли 2014 19:16


samo_pechka написа:Има начин наистина без да се сваля на земята взичко ,а само се "издърпва" напред маската с фаровете и радиаторите . Има си едни водачи , които са необходими и вс. това виси на тях .

Ради, аз по същия начин смених всичко, но колегата 6669 говори за малки ръце и специален инструмент, та поне аз така разбирам, че не бута нищо :screwy


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6316
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Съб 05 юли 2014 19:20


6669 написа:
110afn написа:
6669 написа:С малки ръце и подходящи инструменти, може и без да се сваля предницата на 4 цилиндровите. За по сигурно си я свали, не е 3 дни работа ;)

:horror Колега, би ли уточнил това от личен опит ли е или си го видял или чул ?

От личен опит го казвам. На 1.8, 1.8т и 1.9 тди не свалям муцуната за да сменям ремъци !


принципно може, но според мен не е голямо затруднение всичко да падне и да се направи удобно, измиваш си всичко, преглеждаш общото състояние на всички елементи. Най-сложно е сменянето на ролките. Иначе самия ремък не е голяма философия да се смени без да пада маската прав си.

п.с. на 2000 AZM някой да метне бързо инфо къде му е термостата, че моя си прави шегички с мен. Зимата загряваше за 1-2 километра до 90 градуса, сега на 30 градуса околна температура му трябват 3-4 км :)
Като спусках снощи от копитото надолу към София, на принудителен празен ход паднах под 60 градуса по показанията на температурата. И мисля да метна един нов термостат, също и кой би бил според вас по добрия вариянт , на 82 градуса или на 87 градуса ?


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1908
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот 110afn » Съб 05 юли 2014 19:40


Само ремък мисля никой не сменява. На тди под ролката е масления обтегач, водната помпа и тя е в майната си.....лошо няма щом някой може и без да бута , Дон Кихот си прав, че по-добре се оглежда всичко иначе


Потребителски аватар
KBK
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
Автомобил: VW PASSAT b5.5
Двигател: 2.0i AZM
Местоположение: Blagoevgrad / Sofia

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот KBK » Нед 06 юли 2014 1:39


Колега DOH Kixot, термостата на AZM е зад алтернатора, може да се смени и без да се сваля алтернатора, но не е много лесно. Оригиналния термостат е на 87 градуса, взех си Behr от Елиткар за 25 лева и работи перфектно.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пон 07 юли 2014 9:00


TiL ако изравнява налягането с на околната среда без да изтича антифриз е нормално.

Все пак е бензинка и мотора работи на по висока работна температура, респективно налягане. Можеш да смениш капачката на разширителя с нова.
Охладителната сиситема работи под налягане както е известно.
Виж ако започне да губи антифриз през клапана при достигане на работна температура, е тогава е притеснително.

Клапана е двупосочен-както отваря при изпускане на налягане, така и при всмукване на въздух при по ниско налягане в системата-преохлаждане в покой. Така че може и при хладен мотор да се чува засмукване в обратна посока.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6316
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 07 юли 2014 9:05


KBK написа:Колега DOH Kixot, термостата на AZM е зад алтернатора, може да се смени и без да се сваля алтернатора, но не е много лесно. Оригиналния термостат е на 87 градуса, взех си Behr от Елиткар за 25 лева и работи перфектно.

Благодаря, Видях го, не е на най-злото място :) излиза една тръба пластмасова и в нея е леглото за термостата. Ще играе брадвата скоро :beer


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6316
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 07 юли 2014 10:37


продължавам с фолиото, на последната снимка може да се види стойката с 22мм фланците направени от колегата величков :bowdown

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6316
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 07 юли 2014 13:43


TiL написа:
kossis написа:TiL ако изравнява налягането с на околната среда без да изтича антифриз е нормално.

Все пак е бензинка и мотора работи на по висока работна температура, респективно налягане. Можеш да смениш капачката на разширителя с нова.
Охладителната сиситема работи под налягане както е известно.
Виж ако започне да губи антифриз през клапана при достигане на работна температура, е тогава е притеснително.

Клапана е двупосочен-както отваря при изпускане на налягане, така и при всмукване на въздух при по ниско налягане в системата-преохлаждане в покой. Така че може и при хладен мотор да се чува засмукване в обратна посока.


Не не тече антифриз. Значи си е нормално да съска по малко.

точно така, техническото му наименование е паровъздушен двупътен клапан. Изравнява налягането в двете посоки. Нормална загуба на антифриз се получава от този клапан заради напусналите пари. Но говорим за загуби 100мл за 10хил км например или по-малко.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта