прав сиbobo7 написа: Нали всички харесвате ко пише ауто билд а са не ви допада!!!
Сравнителен тест на цялото семейство Golf в Auto Bild.
- santo_trafficante
- Мнения: 7159
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Mega
- Мнения: 444
- Регистриран на: Чет 01 юли 2004 17:11
- Автомобил: VW Bora 1.8 - 4Motion
- Двигател: AGN - 125
- Местоположение: София
- Контакти:
Vento ...
Ventoman написа:Добре че си купих Vento , хихихихихихи.........
Колега и аз съм с Венто (уж е Golf), но нямам нито един от горните проблеми. Даже тракане няма. Всеки се чуди как кола на 10 години като се движи не трака нищо в купето? Не знам може да е до поддръжка, но нито един от горните проблеми нямам. Само с автоматичните стъкла има, там си е хронично!
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Тука съм се хванал в едни основни ремонти по окачването , макар че отзад няма никакво тропане , а от пред само леко потропване , при по-голяма и резка неравнос , което се оказа явно , че е от новите ми биалетки скъсани явно на първия месец , че от тогава почна да потропва . Те като са скъсани и самите те подскачат и тропат . Преди около седмица , се возих в една тройка на едни приятел , и имах чувството че щеше да се разпадне , а той вика "по здрава и стегната кола не съм имал" , ако го повозя с вентото ще ахне . Моето мнение е че това голфа е една от най-караните коли , и то 50% по чукарите , а не музеен експонат като някой други автомобили . Не могат да ми сравняват генерацията на Голф5 с на голф 3-4 защото едва ли е видяла същите километри , лоши пътища от едно време , а и хората купили си такава кола съм останал с наблюдението че май само за фукня я имат . Ако е минал някога по такива места от кадето аз съм минал ще го призная . Тва 3-4'ката , са коло каращи се по 25000 км. годишно , някои от тях 100% градско и е нормално да се поразтропа нещо . Достатъчно е да влизаш в един такъв форум и с малко усилия , сам да си подържаш колата и да няма сабележка , нито скърцане , нито тропане . За 2'ките , няма да говоря , тва просто си е нашата реклама , гордоста на Фолксваген ! И нещо друго , нормално е да се стреми да се създават по-добри и по здрави автомобили, иначе за какво да ги създават , да спрът от произвотство голф 3-4 и да почнат само 2'ки да правят .
Отивам да закусвам
Последна промяна от Ventoman на Чет 11 яну 2007 10:56, променено общо 1 път.
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Хайде бе, че не са ни слаби скоростите с тия нитове вместо болтове на диференциала ...... не сте обективни момчета, и спирачните маркучета се прецакват често и има течове често от мотора ..... има много по сполучливи скорости от нашите ...плюс това тая статия е само преведена от Немски
Тя си е от немския АутоБилд.... да сравнително здрави са VW и лесни за подръжка и прости като устройство ...но си имат кахъри 
- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Баща ми като му докараха Еспаса от германия , му беше прокапала рейката , и само мрънкаше , и седиме веднъж в почивката в работата и , ми беше писнало да го слушам и му посочих една чисто нова вектра на фирмата . Още си беше с наилоните на не повече от 6-7000 и му викам , я ходи я виж и нея , обеден съм че и нейния мотор е омаслен от долу . Той отиде и погледна и вика "верно" даже пипна с прис , направо капка масло имаше . Аз като си купих Вентото , първия месец нищо , но на следващия протече като лейка от семерингите при ангренажа , смених ги и сегеа е сухо . Причината според мен е , че колата не беше карана една година преди да я взема , същи случаи беше и с Форда на времето , самоче не беше каран 2 години и , протече и семеринга от към скоростната кутия .
Я да видим на 5'цата като и сменят износените части с тези (внос от китай , доказано) продавани на Цар симеон , дали ще има вече разлика с здравината на всички останали голфове .
Я да видим на 5'цата като и сменят износените части с тези (внос от китай , доказано) продавани на Цар симеон , дали ще има вече разлика с здравината на всички останали голфове .
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
к'во са се хванали за спирачните маркучи не можах да разбера?
каквато и да е гума ей така да я оставиш без да я подлагаш на налягане ще я хване дъртозата и ще се напука....
ръжда при голф 1
е па нормално за 30 години и аз съм ръждясал та камо ли кола
голфетките имат съвсем други проблеми.
примерно тропащите стъкла на голф2. ел стъклата на тройката и т.н.
за справка техническия за голф
Все пак имаше нападки срещу аутобилд, че е проVW списание.
само цваген и само най, най...
е така е има и горчива истина.
не точно като написаната, но подобна.
каквато и да е гума ей така да я оставиш без да я подлагаш на налягане ще я хване дъртозата и ще се напука....
ръжда при голф 1
голфетките имат съвсем други проблеми.
примерно тропащите стъкла на голф2. ел стъклата на тройката и т.н.
за справка техническия за голф
Все пак имаше нападки срещу аутобилд, че е проVW списание.
само цваген и само най, най...
е така е има и горчива истина.
не точно като написаната, но подобна.
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Ти ако правиш 80000 за три години - в Германия се правят за 6 месеца , примерно - друг е въпроса за окачването - че там няма как да се потроши - така както за секунди може да се случи у нас - прави са да критикуват - ние караме n - та употреба коли и не им намираме кусури - трябва да се критикува производителя - иначе как ще прави по-добри автомобили???????????GodLike написа::shock Дали този който е писал статията е карал Г3!?Това са пълни глупости! Изброени са камара дефекти и недостатъци, които моя Голф за 3год. и 80к км никога не е имал. И как тез от АутоБилд решиха че представянето на Голф3 е истински кошмар!?
No Comment!
- Дон Хуан Голфа
- Мнения: 1000
- Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Истината е че тоя пич е изброил абсолютно всички бъгове на колите-които всъщтност са истина!!!
Аз карам Г4 а баща ми Г3 и за съжаление ги има и си ме дразнят НО всички коли имат бъгове!
Шофьор съм от 10 години и коли под 100 000 лв. не съм карал и повярвайте ми ВСИЧКИ ДО ЕДНА имаха бъгове и то доста по сериозни - а тези на голфовете са смешни щото не са болка за умиране !
а какво ще кажете за смяна на скоростна кутия АMG 2 пъти за 1 година но кола на 30 000 км.!!!
Просто пича прекалено грубо се е изказал което ме навежда на мисълта, че бая голфове са го изпреварили
GOLF RULEZ
Аз карам Г4 а баща ми Г3 и за съжаление ги има и си ме дразнят НО всички коли имат бъгове!
Шофьор съм от 10 години и коли под 100 000 лв. не съм карал и повярвайте ми ВСИЧКИ ДО ЕДНА имаха бъгове и то доста по сериозни - а тези на голфовете са смешни щото не са болка за умиране !
а какво ще кажете за смяна на скоростна кутия АMG 2 пъти за 1 година но кола на 30 000 км.!!!
Просто пича прекалено грубо се е изказал което ме навежда на мисълта, че бая голфове са го изпреварили
GOLF RULEZ
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 142 госта



