


Golf 3 1.9 TDI AFN проблем с търбото
Golf 3 1.9 TDI AFN проблем с търбото
Изчетох много теми,минах и през много ремонти и пак има проблем тази кола.Проблема е следния още като я взех и забиваше геометрията, турбото се свали и се чисти колекторите и те затапи се AGR-a и като че ли колата вървеше добре първите дни.Инсталирах си boost meter и забелязх че когато смачкам газта надува на 1.5 после рязко връща до 0.8 после заковава на 1.0 bar.Помислих си че нещо не показва вярно и си карах така.И се появи проблема изцеждам 3-та скорост ръгвам 4-рта и няма турбо... гася и паля пак ама не се появява.Закачаха я на компютър бутаха помпата вкараха я в нормите уж и наистина почна да върви по добре изчезна за малко забиването.Обаче след пипането на помпата едно че пали бавно като е топла и другото е че когато я карам само на ръчка да върви от 3000 оборота нататък турбото си надува точно на 1.0 bar (boost metera е 1000000% верен) обаче покарам ли я леко и икономично до 2000 оборота да кажем 5-10 минути като смачкам газта и превключа скорост турбото едвам надува 0.5 bar. и чак след като стигна 3000-3200 оборота тогава се чува някакво зверско въртене от турбото и изведнъж колата се изстрелва и се появява турбото.И така си седи надува до 0.5 ако я карам полека и 2 дни може даси надува само до 0.5. Спра ли за малко да я ръчкам и смачкам ли и отново газта и пак надува на 1.5 и после връща на 1. Слагах друг н75 същата изстория вакуумите смених пак няма промяна.Помогнете ми кажете какво мога да направя че вече нямам нерви.
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Golf 3 1.9 tdi AFN проблем,МОЛЯ за сериозна помощ! спешн
Направи качествени логове и ги пусни тук.
Вероятно се е задръстила турбината отново или не е изчистена правилно.
Катализатор има ли?
Вакуум мерен ли е,може и там да е проблема.
Ако не е тайна - откъде си?
Вероятно се е задръстила турбината отново или не е изчистена правилно.
Катализатор има ли?
Вакуум мерен ли е,може и там да е проблема.
Ако не е тайна - откъде си?
Re: Golf 3 1.9 tdi AFN проблем,МОЛЯ за сериозна помощ! спешн
от габрово... вакуум има това за логове ли какво е нищо не ми говори а за турбото преди като ми беше задръстено нищо общо със сегашното състояние преди цялостно не вървеше не можеше да превърти 15-ките на 2-тора ся 17-ки ги превърта
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Golf 3 1.9 tdi AFN проблем,МОЛЯ за сериозна помощ! спешн
http://www.vwclub.bg/forum/search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=topics&keywords=%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B8+%D1%81+%D0%B3%D0%B5%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B8%D1%8F&fid%5B%5D=24
Прочети темите,има много полезни неща там и ще се ориентираш.
Прочети темите,има много полезни неща там и ще се ориентираш.

- tekowar
- Мнения: 63
- Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 20:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
Re: Golf 3 1.9 tdi AFN проблем,МОЛЯ за сериозна помощ! спешн
Кофти актуатор е много вероятна причина за проблемите ти.
Re: Golf 3 1.9 tdi AFN проблем с търбото
като го надувам и смуча с уста има едно леко задуржане в тоя актуатор
- tekowar
- Мнения: 63
- Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 20:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
Re: Golf 3 1.9 tdi AFN проблем с търбото
Е именно де.
Сменяй го. Чисто нов актуатор си прави парите от всякъде, но ако ще взимаш втора ръка гледай да е от надлъжно ТДИ (по-малко вероятно е да е ръждясъл).

Re: Golf 3 1.9 tdi AFN проблем с търбото
Лог фаила е качен които му разбира нека го прегледа
- Прикачени файлове
-
- LOG-01-008-010-011.zip
- Ето го лог фаила
- (2.07 KиБ) Свален 78 пъти
- dispatch
- Мнения: 615
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Golf 3 1.9 TDI AFN проблем с търбото
Никъде в темата не си написал, че има чип......
Иначе проблема изглежда да е като бавно движещ се (за смяна) актуатор или задръстена геометрия... при условие, че си сигурен че вакуума е на 100% читав. Турбината много бавно достига исканите стойности. все едно ти е сменена турбината с доста по-голяма....
Иначе проблема изглежда да е като бавно движещ се (за смяна) актуатор или задръстена геометрия... при условие, че си сигурен че вакуума е на 100% читав. Турбината много бавно достига исканите стойности. все едно ти е сменена турбината с доста по-голяма....
- dispatch
- Мнения: 615
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Golf 3 1.9 TDI AFN проблем с търбото
До колкото знам AFN заводски иска 1.95 бара (+атмосферното)
Твоя иска 2,35 ... и няма чип... нещо не се връзва!
Твоя иска 2,35 ... и няма чип... нещо не се връзва!
Re: Golf 3 1.9 TDI AFN проблем с търбото
е аз ти казвам че колата няма чип върви си като добре запазена 110-ка нищо общо с чипосана такава. може би тея стоиности ги дава щото има проблем колата който искам да разбера какъв е
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Golf 3 1.9 TDI AFN проблем с търбото
Добре де ,ти помощ ли търсиш или спориш без да знаеш как и за какво спориш??
Колата е бъзикана или има спотан чип или са и закачани тъпи съпротивления или "повербокс" в ТОВА НЯМА СПОР!
Успех в начинанието.

Колата е бъзикана или има спотан чип или са и закачани тъпи съпротивления или "повербокс" в ТОВА НЯМА СПОР!

Успех в начинанието.
Re: Golf 3 1.9 TDI AFN проблем с търбото
и компютъра отворих с човек който се занимава с чипосване каза че нищо не е презапоявано или пипано .... бях и сложил powerbox за 5 минути преди няколко месеца и тогава колата забиваше постоянно но с powerboxa не след това пипаха помпата щото беше на максимално предварение и уж нагласиха милиграмите само че я сложиха на автоматичен режим и на закъснения и пуснаха повече нафта и беше няколко дни добре ама след това пак почна да забива накрая едно момче ми я сложи на ръчен режим и нагласи милиграмите както трябва и също така нагласи центровката колата сега държи 900 някъде оборота и върви по гладко ама забиването пак се появява сега по скоро е по бавно надуването до достигане на 1.0 бар и при палене когато е топла върти доста време докато запали ... също така ми се случва някой път като запаля и тръгна да няма турбо
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта