hvp800 написа:...е за 3 години все си мисля че не е останал незабелязан

просто там май не държат толкова...
Уточнявам...повторно:
това, че зад граница някой правил нещо си известно(много) време и не му се е случило нищо лошо изобщо не означава, че нещото е законно или незначително(аз също съм правил някои неща, които обаче не бих споменал тук

) .Проблемът даже не е чак толкова в глобата, която биха наложили местните катаджии, когато хванат някого с китайски електрожени. Представи си, че попаднеш в ПТП, никой не е имунизиран против това. Тогава вече непременно ще довтасат споменатите местни катаджии, които непременно вече ще забележат китайските електрожени и прилежно ще впишат наличието им в протокола от произшествието. Такава "модификация" на автомобила се води незаконна в целия ЕС, което е един добър повод твоят застраховател да откаже изплащане на щета или да предяви към теб регресен иск, къде основателно, къде не чак толкова. А при едно ПТП в чужбина с пострадали лица финансовото измерение на щетите за секунди прескача шестте нули

Сега само си представи как си наемаш австрийски, да речем, адвокат(150-200 Евро на час), който да те представлява в австрийския съд и паралелно водиш дело в български съд срещу застрахователната си компания ...на първа, втора и трета инстанция

Ако си много голям късметлия и/или имаш много знания и/или пари, може и да се измъкнеш ...полусух...след няколко години

. Обаче, резонно,ако пък ги имаш тия много знания и/или пари за чий Хикс ще ти е да караш автомобил с афтърмаркет ксенон??

P.S.
lokva написа:аз пътувам почти всяка седмица в гърция и до сега не съм имал проблеми заради ксенона. колата е с лупи
Колкото до частния случай, наречен Елада...на бас, че оня първия българин, преди да му треснат 9000 евро глоба за неносене на 1-ва част от талона също си е джиткал безпроблемно почти всяка седмица
