Колеги газаджии,моля за помощ,не пускам темата да си чешем езиците,а имам нужда от компетентна помощ.Става въпрос за газов инжекцион AGIS P130 6 цилиндров с обд,монтирана на BMW 3000 кубика 6 цилиндъра 230 коня 2002 година.Изпарител shark 1500 mbrar инжектори ALEX.Проблема беше че,разхода е висок,обд'то не беше вързано,възрах го и го пуснах да се настройва по обд,да ама разхода се качи с 2 литра повече и колата взе да гасне когато спира,забравих да спомена че е автомат,преди малко му изкарах дюзите за моя изненада бяна разпробити на 3.2,при нормалното 2.2-2.4,сложих нови дюзи разпробити на 2.4 проблема с гасненето го отстраних до някаде но на високи обороти не му стига гориво,коректорите забиват на 0 и колата почва да изключва цилиндри.Незнам от къде да почна,да отстраня инерциония клапан на нивомера ли,тръбата до изпарителя е 8ца,да пробвам с по бързи рейки ли,да слагам 2ри изпарител ли.
Моля колегите които са се зблъсквали с такъв проблем да дадът съвет.
Колеги помогнете за настройка на Г.И AGIS
- SpeeDLine
- Мнения: 916
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
- Автомобил: Audi A3 1.8T
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: Самоков
Re: Колеги помогнете за настройка на Г.И AGIS
Пада ли налягането на редуктора при натоварване и на какво налягане е настроена? Какви инжекторни времена достига при натоварване ?
Монтирали сме агис на БМВ 330XD с рейки апис снап и редуктор Томасето Антарктик и при нас с включено обд разхода се повиши за това направихме по- прецизна настройка изключихме корекции
Според мен трябва да се заиграеш с размера на дюзите и налягането на редуктора :)
Монтирали сме агис на БМВ 330XD с рейки апис снап и редуктор Томасето Антарктик и при нас с включено обд разхода се повиши за това направихме по- прецизна настройка изключихме корекции
Според мен трябва да се заиграеш с размера на дюзите и налягането на редуктора :)
Re: Колеги помогнете за настройка на Г.И AGIS
От АЛЕКС дават на редуктора 200к.с което ще рече, че работи до 170-180! Сам си направи извода какво да правиш с колата
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 30 юни 2010 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: razgrad
Re: Колеги помогнете за настройка на Г.И AGIS
Налягането на редуктора не пада,инжекторното време скача до 30 мс,имам чуството че самата рейка не успява да смогне,а и конета са много на цилиндър за тази рейка ми се струва.Ще пробвам с по бърза рейка утре и ще пиша за резултата
Re: Колеги помогнете за настройка на Г.И AGIS
Скача до 30 именно защото налягането ти пада и системата компенсира.
Повярвай ми, имам малко повече от теб опит с тоя редуктор, а и с материята като цяло
Повярвай ми, имам малко повече от теб опит с тоя редуктор, а и с материята като цяло
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 16:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: RUSE
Re: Колеги помогнете за настройка на Г.И AGIS
Карам същата машина само че ръчни скорости.Монтирал съм електроника АГИС,редуктор МЕДЖИК 250 (само че с два щуцера )инжектори АПИС СНАП единички.Налягане на редуктора 1.2 - 1.4 дюзи на 2.4 и върви прекрасно като разхода извън града със скорост 110 до 130 8.7/100 смесе разход 12.7-13/100
Смени изпарителя и махни ускорителя на сондата.Ако имаш някакви въпроси 0895627730
Смени изпарителя и махни ускорителя на сондата.Ако имаш някакви въпроси 0895627730
- SpeeDLine
- Мнения: 916
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
- Автомобил: Audi A3 1.8T
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: Самоков
Re: Колеги помогнете за настройка на Г.И AGIS
На това БМВ имахме проблем с меджика започна да проявява музикални способности 

-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 30 юни 2010 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: razgrad
Re: Колеги помогнете за настройка на Г.И AGIS
Докато намеря време да си играя с него,мотора хвърли топа,запушили му са се маслените магистрали,като му оправят мотора ще пиша кво съм направил и докъде съм го докарал,Благодаря на колегите за помоща
- turbogti
- Мнения: 132
- Регистриран на: Нед 12 мар 2006 1:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Колеги помогнете за настройка на Г.И AGIS
Гледам темата и се чудя две неща: от какво се запушиха тия маслени магистрали точно на този модел мотор и да не би да е бил от там по принцип проблемът?
П.П.: До къде е ремонтът?
П.П.: До къде е ремонтът?
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта