
Passat 3BG 2001г. 1.9 131 к.с. AVF - проблем с дюзите
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat 3BG 2001г. 1.9 131 к.с. AVF - проблем с дюзите
Аз лично досега не съм чул за ТДИ с липса на компресия в някой цилиндър поради износване или голям пробег. И моето мнение е датърсиш "ifidik" от Варна. Убедем съм, че ще направи всичко възможно да ти помогне. Мисля, че координатите му можеш да ги откриеш някъде тук във форума. Успех с ремонта и не забравяй да пишеш к`во е станало. 

-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Съб 07 юни 2014 18:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat 3BG 2001г. 1.9 131 к.с. AVF - проблем с дюзите
Обадих се на ifidik , не знам с кого точно разговарях. Казаха ми, че по симптомите, които описвам според него са изкривени биели. Посъветва ме да си намеря майстор в Разград , да отворят колата тук. Какво мислите, да се доверя ли на някой тук или да пиша час за Варна? Главата ми пуши, портфейла изтъня, направо не знам какво да предприема...
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat 3BG 2001г. 1.9 131 к.с. AVF - проблем с дюзите
Според мен пиши чaс във Вaрнa. Един човек трябвa дa ровичкa в колaтa.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Съб 07 юни 2014 18:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat 3BG 2001г. 1.9 131 к.с. AVF - проблем с дюзите
Имам уговорена среща с Иво за утре. Върнаха ми колата, работи по - зле от преди. Вече пуши и топла. Вчера я закачихме на компютър, показанията на дюзите по памет са 2 от тях показват над 2,5, останалите 2 бяха на минус 2,5. Това, което забелязвам е , че има голяма разлика в стойностите от преди "ремонта" . Преди това стойностите бяха от 0,5 до 1,5 на 3 те дюзи, само първа показваше 2,9. Преди "ремонта" бяха замерени в "Бош сервиз" в Пловдив. Там ми казаха, че допустимите стойности за тези дюзи са до 1,5. Днес се обаждах на "майстора" , той ми каза че дюзите са поправяни от бай Иван в София. Според "майстора" дюзите са перфектни и гарантира за тях.Какво мислите за стойностите след ремонта? Казаха ми, че в България няма стенд за поправка на такива дюзи. До сега съм платил 700 лв. за тях и 350 лв. за транспортни разходи. Някой може, ли да ми каже какви са в действителност допустимите стойности за дюзите? Благодаря на всички , които се отзоваха. Чакам с нетърпение понеделник, ще ви държа в течение.
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat 3BG 2001г. 1.9 131 к.с. AVF - проблем с дюзите
До колкото имaм спомен трябвa дa сa до +- 2.2 мсек. Доста притеснителен факт, че след ремонт дюзите са по-зле. Нищо чудно да са подменени с по-калпави. Тези филми дето "Бай Иван" поправя ПД ги знаем. Как така оставяш дюзи с показания от 0.5 до 1,5, а ги вземаш с такива около 2,5. Както и да е де, дано Иво ти реши проблема.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Съб 07 юни 2014 18:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat 3BG 2001г. 1.9 131 к.с. AVF - проблем с дюзите
Здравейте всички! Ето какво се случи с мен. Ходих при Иво от Варна. Оказа се, че имам криви биели. Оставих му колата, много бързо смениха биелите. Когато се прибирах с колата на 20 км от Варна угасна в движение. Обадих му се и ме изтеглиха обратно до сервиза. Проблема беше с някакво колело на коляовият вал, поправиха всичко много бързо. В сервиза бяха много коректни и си свършиха работата, съобразиха се с това че съм притиснат от времето.
Понеже трябваше да тръгвам на път, натоварих и излетях. След 1000км изгубих мощност, на ниски обороти започна да тресе, оборотомера играе в такт с тресенето . За мощността разбрах къде е проблема, излезе една скъсана алуминиева тръбичка над турбото. Там са две тънка и дебела за изгорелите газове, някой знае, ли как се наричат? Вече пали много трудно, освен че тресе на ниски обороти,
няма оправия, не мога да изляза от сервизите. Лошото е, че вече съм далеч от България. В понеделник,пак отивам да я закача на компютър, да видим каква е изненадата пак.
Относно биелите получила е маслен удар, как ще трябва да се разправям с първият майстор, който и сменя турбото. Имайте едно на ум с турбото!!
Отивам да ближа рани, ще пиша след понеделник.
Понеже трябваше да тръгвам на път, натоварих и излетях. След 1000км изгубих мощност, на ниски обороти започна да тресе, оборотомера играе в такт с тресенето . За мощността разбрах къде е проблема, излезе една скъсана алуминиева тръбичка над турбото. Там са две тънка и дебела за изгорелите газове, някой знае, ли как се наричат? Вече пали много трудно, освен че тресе на ниски обороти,

Относно биелите получила е маслен удар, как ще трябва да се разправям с първият майстор, който и сменя турбото. Имайте едно на ум с турбото!!
Отивам да ближа рани, ще пиша след понеделник.
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: Пон 27 сеп 2010 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Passat 3BG 2001г. 1.9 131 к.с. AVF - проблем с дюзите
Мени ли си оборотите на място ( да претриса) и като караш на 1ва с малко гас да върви на тласъци?
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Съб 07 юни 2014 18:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat 3BG 2001г. 1.9 131 к.с. AVF - проблем с дюзите
Не, само когато е на място. Като подам гас тресенето спира. Имате,ли идея защо пали трудно и топла и студена ?
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: Пон 27 сеп 2010 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Passat 3BG 2001г. 1.9 131 к.с. AVF - проблем с дюзите
Пробвай да извадиш маркучето което влиза в ЕГРа и виж дали тресенето ще спре.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Съб 07 юни 2014 18:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat 3BG 2001г. 1.9 131 к.с. AVF - проблем с дюзите
Кое точо маркуче
?

-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Съб 07 юни 2014 18:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat 3BG 2001г. 1.9 131 к.с. AVF - проблем с дюзите
Кое да извадя
и какво да очаквам
и какво да очаквам
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: Пон 27 сеп 2010 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Passat 3BG 2001г. 1.9 131 к.с. AVF - проблем с дюзите
Писах ти на ЛС
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Съб 07 юни 2014 18:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat 3BG 2001г. 1.9 131 к.с. AVF - проблем с дюзите
Направих експеримента, студена запали трудно, не тресеше. Направих 1 кръгче за да загрее, когато достигна работна температура започна да тресе и трака на място. Извадих тръбичката , нищо не се промени. Изключих и опитах да запаля отново, запали още по-трудно от когато е студена. Преди палеше от раз.
P.S
Как се казва тръбата от снимката ? Скъсана е, възможно ли е проблемите ми да са от нея? Мога, ли да си я сменя сам? С тази тръба трябва,ли да взема гарнитура? Благодаря
P.S
Как се казва тръбата от снимката ? Скъсана е, възможно ли е проблемите ми да са от нея? Мога, ли да си я сменя сам? С тази тръба трябва,ли да взема гарнитура? Благодаря

- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat 3BG 2001г. 1.9 131 к.с. AVF - проблем с дюзите
Предполагам, че ако я закачиш на диагностика ще ти показва порция на горивото под 0,3 л. Проблема идва от там. Когато колата е студена, обогатителя подава повече гориво и мотора работи добре. Като загрее обаче, порцията намалява. Трябва да е 0,6 л./ч., но ако я закачиш, ще видиш ,че е под тази стойност. Не знам обаче защо се получава така. Това от снимката не съм сигурен какво е. Прилича ми на нещо преправяно, но си мисля, че е връзката от изпускателните колектори към ЕГР, който ги прекарва за повторно изгаряне. Не би трябвало да има нещо общо с проблема ти.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта